eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żabia WolaPROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY BUDOWY PRZEDSZKOLA W GMINIE ŻABIA WOLA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Żabia Wola: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY BUDOWY PRZEDSZKOLA W GMINIE ŻABIA WOLA.
Numer ogłoszenia: 220338 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żabia Wola, ul. Główna 3, 96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie, tel. 046 8578182, 8578224, fax 046 8578181.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabiawola.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY BUDOWY PRZEDSZKOLA W GMINIE ŻABIA WOLA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projekt budowlany i wykonawczy budowy przedszkola dla potrzeb ok. 100 dzieci z kompleksowo wyposażonym zapleczem kuchennych do przygotowywania i wydawania posiłków. Przedszkole powinno zawierać część administracyjno-gospodarczą, szatnie, łazienki, kuchnię z zapleczem, gabinety specjalistyczne, salę do zajęć korekcyjno - kompensacyjnych, dużą salę rekreacyjno-widowiskową z ruchomym podziałem na salę do zajęć ruchowych i muzyczno rytmiczną, ogrzewanie własna kotłownia (czynnik grzejny gaz ziemny). Projekt powinien zawierać zagospodarowanie terenu z uwzględnieniem placów zabaw i parkingu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) dysponują doświadczeniem zawodowym rozumianym jako zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej dwóch podobnych zamówień. Za podobne zamówienia uznaje się projekty dotyczące budynków usługowych, użyteczności publicznej e) dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w każdej branży projektowej przedłożą uprawnienia do projektowania, zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Jeżeli uprawnienia uzyskanie po 1 stycznia 1995 r., tj. od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane również Decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisaniu do Centralnego Rejestru,. Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane f) posiadają ubezpieczenie potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 6 niniejszej SIWZ. 3) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, (oryginał do wglądu w dniu podpisywania umowy), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) wykaz projektów wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością projektom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz terminu realizacji oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością według wzoru ustalonego w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego, 3) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i posiadanych uprawnień według wzoru ustalonego w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego, 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie obejmującym zakres przedmiotu zamówienia w formie kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 5) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego 6) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy według wzoru ustalonego w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego 7) Do oferty należy załączyć również: 1) wypełniony wzór formularza ofertowego wraz z załącznikami według wzorów ustalonego w załączniku nr 1, 2) zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, uprawnienia projektowe 8) Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do złożenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zabiawola.akcessnet.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy 96-321 Żabia Wola ul. Główna 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2007 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Gminy 96-321 Żabia Wola ul. Główna 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.