eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krzeszowice › Zakup i dostawy odczynników do badań laboratoryjnych praz materiałów zużywalnych dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-24

Krzeszowice: Zakup i dostawy odczynników do badań laboratoryjnych praz materiałów zużywalnych dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30
Numer ogłoszenia: 220335 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Przychodni i Ośrodków Zdrowia "Krzeszowickie Centrum Zdrowia" , ul. Legionów Polskich 30, 32-065 Krzeszowice, woj. małopolskie, tel. 012 2820401, faks 012 2820051.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.krzeszowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy odczynników do badań laboratoryjnych praz materiałów zużywalnych dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa odczynników do badań laboratoryjnych oraz materiałów zużywalnych dla Pracowni Analitycznej Zespołu Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne 33.19.25.00 - Probówki 24.31.14.70 - Chlorowodór (kwas chlorowodorowy) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku 2.Zdolność techniczna: Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż 3 lata- należycie wykonał dwie lub więcej dostaw wyrobów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł każda. Natomiast nie spełni warunku jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej lub były o mniejszej wartości lub były wykonane nienależycie. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych 5.Termin płatności nie krótszy niż 14 dni: Oferta Wykonawcy, który zaoferuje termin płatności krótszy niż 14 dni zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy jako nie odpowiadająca treści specyfikacji. (warunek przedmiotowy) 6.Stałość cen przez okres trwania umowy: Oferta wykonawcy, który zaoferuje w swojej ofercie okres stałości cen krótszy niż przez okres trwania umowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy jako nie odpowiadająca treści specyfikacji. (warunek przedmiotowy) 7.Oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski: Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży; A)deklarację zgodności CE lub dokument równoważny, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U.93 poz. 896 z 2004r z późn. zmianami) B)oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej i w przypadku wyboru oferty zostanie ona dostarczona wraz z pierwszą dostawą przedmiotu zamówienia (dotyczy produktów dla których wymagana jest karta charakterystyki) Warunek nie będzie spełniony jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów potwierdzających, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U.93 poz. 896 z 2004r z późn. zmianami). W tej sytuacji oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy jako nie odpowiadająca treści specyfikacji (warunek przedmiotowy). Dokumenty winny być czytelnie opisane której pozycji dotyczą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 2.Wykaz wykonanych dostaw: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (np. min. 2 referencje potwierdzone przez przez osobę uprawnioną do reprezentowania Zamawiającego. Wartość wykonanych dostaw musi spełniać warunki określone w SIWZ. Wykaz dostaw stanowi zał 5 do SIWZ 3.Formularz ofertowy: Formularz ofertowy jako wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do specyfikacji. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: zał. nr 2 do specyfikacji - wypełniony i podpisany. 5.Oświadczenie z art. 22 i 24: zał. nr 3 - podpisany i wypełniony. 6.Certyfikaty zgodności CE o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski potwierdzające, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z ustawą z 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. 93 poz. 896 z 2004r późn. zmianami) oraz oświadczenie o posiadaniu karty charakterystyki produktu niebezpiecznego (jeżeli dotyczy). 7.Foldery / ulotki producenta zgodnie z pkt III / 7/ e specyfikacji, określające parametry techniczne oferowanych odczynników, kontroli,kalibratorów i innych materiałów zużywalnych. 8.Parafowany przez oferenta wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzeszowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikację istotnych warunków zamówienia.można odebrać w siedzibie Zamawiającego ul. Legionów Polskich 30- I piętro Dział Administracyjno - Techniczny.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Oferty należy składać w Zespole Przychodni i Ośrodków Zdrowia Krzeszowickie Centrum Zdrowia 32-065 Krzeszowice ul. Legionów Polskich 30 - I piętro Dział Administracyjno - Techniczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.