Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Rudniki: Zakup i dostawa materiałów budowlanych
Numer ogłoszenia: 220294 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12, 46-325 Rudniki, woj. opolskie, tel. 034 35-95-072, fax 034 3595013.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów budowlanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów budowlanych do budowy szatni LZD Bugaj na placu szkolnym w Cieciułowie. Zamawiający zgodnie z art. 83 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza składanie ofert częściowych ( dwie części) I część zamówienia pustaki żużlowo-betonowe o wymiarach: 20 x 20 x 40 cm w ilości 1 250 sztuk 12 x 20 x 40 cm w ilości 1 150 sztuk II część zamówienia 1). Cegła ceramiczna pełna gat. 1 o wymiarach : 25 x 12 x 6,5 cm w ilości 400 sztuk, 2).Plastyfikator zapraw budowlanych w ilości 10 litrów, 3) Papa termozgrzewalna podkładowa grubości 3 mm w ilości 40 m2, 4). Cement ( symbol -CEM II - 32,5 R portlandzki żużlowy lub żużlowo popiołowy) w ilości 20 ton, 5) Stal zbrojeniowa klasy nie niższej niż A-III, gatunku 34 GS: a) pręt żebrowany o średnicy 12 mm - w ilości 320 mb, b) drut o średnicy 6 mm - w ilości 50 kg 6) Wapno suchogaszone (hydratyzowane) w ilości 2 ton 7) Bloczki betonowe o wymiarach: 14 x 25 x 38 cm w ilości 450 sztuk Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć materiały budowlane pozbawione wad i uszkodzeń, w pierwszym gatunku. Na wszystkie materiały wykonawca musi mieć atesty lub certyfikaty dopuszczające do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. Zamawiający będzie każdorazowo w zależności od potrzeb zlecał dostawę określonych ilości potrzebnych materiałów ( głównie cementu i wapna) za pomocą faxu lub telefonu ( odbiór zwrotnie potwierdzony przez Wykonawcę) Wybrany w postępowaniu oferent , zobowiązany będzie do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po wysłaniu zamówienia, dostarczyć na budowę do Cieciułowa wszystkie zamawiane materiały. Dostawy materiałów zlecane będą nie częściej niż 3 razy w miesiącu, chyba , że Wykonawca wyrazi zgodę na częstsze dostawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.00.00 - Materiały konstrukcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne Oryginalny kod CPV: 28.81.12.00 - Cement Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.12.00 - Cement Oryginalny kod CPV: 27.11.50.00 - Stal Kod CPV wg słownika 2008: 14.62.20.00 - Stal Oryginalny kod CPV: 28.81.40.00 - Beton Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.40.00 - Beton .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Sytuacja podmiotowa wykonawcy Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Sposób oceny odbywać się będzie metodą spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku należy złożyć wraz z ofertą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Rudnikach 46-325 Rudniki, ul. Wojska Polskiego 12 ( pokój Nr 2 na parterze)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Rudnikach, ul. Wojska Polskiego 12 Sekretariat ( I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów budowlanych I część zamowienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia pustaki żużlowo-betonowe o wymiarach: 20 x 20 x 40 cm w ilości 1 250 sztuk 12 x 20 x 40 cm w ilości 1 150 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa m,ateriałów budowlanych II część zamówienia.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia 1). Cegła ceramiczna pełna gat. 1 o wymiarach : 25 x 12 x 6,5 cm w ilości 400 sztuk, 2).Plastyfikator zapraw budowlanych w ilości 10 litrów, 3) Papa termozgrzewalna podkładowa grubości 3 mm w ilości 40 m2, 4). Cement ( symbol -CEM II - 32,5 R portlandzki żużlowy lub żużlowo popiołowy) w ilości 20 ton, 5) Stal zbrojeniowa klasy nie niższej niż A-III, gatunku 34 GS: a) pręt żebrowany o średnicy 12 mm - w ilości 320 mb, b) drut o średnicy 6 mm - w ilości 50 kg 6) Wapno suchogaszone (hydratyzowane) w ilości 2 ton 7) Bloczki betonowe o wymiarach: 14 x 25 x 38 cm w ilości 450 sztuk.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.81.00.00-3, 28.81.12.00-2, 27.11.50.00-4, 28.81.40.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





