Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-13
Lubliniec: Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów.
Numer ogłoszenia: 220285 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Paderewskiego 7, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3510509, fax 034 3510511.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów wykonanych zgodnie ze wzorami zawartymi w załączniku nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz.U. 2007r. Nr 186 poz. 1322 z późniejszymi zmianami). 2. Wykonawca zamówienia dostarczał będzie tablice na własny koszt do siedziby Wydziału Komunikacji, Drogownictwa i Transportu Starostwa Powiatowego w Lublińcu partiami (zgodnie ze składanymi zamówieniami). 3. Zamawiający informuje, że w okresie trwania umowy zamierza zamówić następujące ilości niżej wymienionych tablic: a)tablice samochodowe zwyczajne jednorzędowe 5 500 kpl b)tablice samochodowe zwyczajne dwurzędowe* 300 kpl c)tablice samochodowe indywidualne 15 kpl d)tablice samochodowe zabytkowe 5 kpl e)tablice motocyklowe zwyczajne 600 szt. f)tablice motorowerowe 1000 szt. g)tablice do przyczep 700 szt. h)tablice samochodowo - tymczasowe 30 kpl i)tablice motocyklowe - tymczasowe 10 szt. j)tablice motorowerowe - tymczasowe 10 szt. k)tablice do przyczep - tymczasowe 10 szt. * komplet tablic dwurzędowych składa się z tablicy jednorzędowej i dwurzędowej 4.Podane wyżej ilości są szacunkowymi i służą wykonawcom dla prawidłowego skalkulowania ceny ofertowej. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia większej, bądź mniejszej ilości tablic. 5.Tablice dostarczane będą partiami, sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, przesłanym Wykonawcy pocztą, faksem lub zgłoszonych telefonicznie, przez cały okres trwania umowy. 6.Ilość dostarczonych tablic, ich rodzaj, a także wyróżniki literowo - cyfrowe będą każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniu. 7.Maksymalny termin każdej z dostaw częściowych nie może być dłuższy niż 5 dni, liczonych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 8.W przypadkach awaryjnych - kradzież, zniszczenie tablic - termin dostawy tablic nie może przekroczyć 24 godzin. 9.W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa powyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów. 10.W ramach realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca winien zapewnić również odbiór zużytych tablic oraz ich złomowanie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości 7000,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami). 2.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z późniejszymi zmianami). 3.Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenie właściwego marszałka na produkcję tablic rejestracyjnych wymagane przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108 poz. 908 z późniejszymi zmianami). 4.Wykonawca musi posiadać aktualne certyfikaty na wszystkie rodzaje tablic z wyjątkiem tablic dyplomatycznych wydane przez Instytut Transportu Samochodowego. 5.Wykonawca wykaże się niezbędną wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 6.Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia, ważny przez okres realizacji zamówienia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł. 7.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty następujące dokumenty: a.Aktualny zawierający dane od ostatniej zmiany odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b.Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w niniejszym postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia ważny przez okres realizacji zamówienia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł. wraz z dowodem opłacenia składek. 5.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 6.Dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w ust. 5 zostały wykonane terminowo i należycie. 7.Wszystkie ww. dokumenty winny być aktualne, mogą być przedstawione w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. 8.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku ustanowienia pełnomocnika istnieje obowiązek załączenia pełnomocnictwa z podaniem jego zakresu. 9.Każdy podmiot oferty wspólnej (np. konsorcjum) zobowiązani są dołączyć dokumenty wymienione w punktach od 1 do 6. 10.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkie oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, w odniesieniu, do których Wykonawca składając ofertę zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie winno być opatrzone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późniejszymi zmianami). 11.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1a SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt 1a SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul. Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lublińcu ul. Paderewskiego 7 42 - 700 Lubliniec pok. nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa beczkowozów dla potrzeb Gminy Lubliniec
- Dostawa automatycznej paczkowarki do wody pitnej dla potrzeb Gminy Lubliniec
- Dostawa sprzętu medycznego i wyposażenia II
- Dostawa wyposażenia warsztatowego laboratorium druku przyrostowego i tśm do produkcji dronów dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu.
- Dostawa serwerów wyposażonych w system do automatycznego wykonywania kopii zapasowych oraz urządzeń zasilania awaryjnego (UPS) w ramach realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remont budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lublińcu z podziałem na 2 zadania
więcej: przetargi w Lublińcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.