eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskZakup paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-10-22

Słupsk: Zakup paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 220279 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 193401 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422021 do 23, faks 059 8427449.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup (dostawa) paliw w systemie bezgotówkowym do samochodów służbowych wskazanych przez Zamawiającego. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wyda Zamawiającemu 4 karty paliwowe (flotowe) przypisane do numerów rejestracyjnych samochodów. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał sieć stacji na terenie Polski, w tym co najmniej po jednej stacji w każdym mieście wojewódzkim oraz co najmniej jedną stację paliw zlokalizowaną w Białym Borze, Płońsku, Słupsku, Lęborku, Warszawie, Łodzi oraz w okolicach Sierpca. 4. Zamawiający wymaga aby maksymalna odległość od RCKiK im. Jana Pawła II w Słupsku do najbliższej stacji paliw prowadzących sprzedaż wszystkich niżej wymienionych rodzajów paliw nie przekraczała 15 km. 5. Rodzaj oraz maksymalna ilość paliwa przewidywana do zakupienia w okresie trwania umowy wynosi: 1) olej napędowy - 17 000 litrów, 2) etylina Pb 95 - 4 000 litrów, 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu etylinyPb95 zamiennie z etyliną Pb98 w ramach przewidzianych ilości. 7. Rzeczywiste ilości realizowanych w trakcie umowy dostaw będą wynikały z aktualnych potrzeb Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga rozliczania bezgotówkowego przy pomocy kart paliwowych lub innego sposobu bezgotówkowego rozliczania. Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego fakturami VAT po zakończeniu każdego miesiąca. Do faktury Wykonawca załączy zestawienie za miesięczny okres rozliczeniowy, zawierające: 1) daty i miejsce tankowania, 2) ilość zatankowaną, 3) numer rejestracyjny tankowanego pojazdu oraz nazwisko kierowcy. 9. Określone ilości paliw płynnych są maksymalnymi ilościami nie stanowiącymi podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 10. Wykonawca udziela w okresie realizacji umowy stałego upustu od ceny netto jednego litra paliwa. 11. Ceny za wyspecyfikowane powyżej paliwa będą naliczane według cen detalicznych obowiązujących w stacji paliw Wykonawcy w dniu dokonania bezgotówkowej transakcji tankowania paliwa pomniejszonych o stały upust. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16. Zamawiający nie prowadził dialogu technicznego. 17. Wspólny słownik zamówień CPV: 09134100-8 - olej napędowy 09132100-4 - benzyna bezołowiowa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podkarpacka Instytucja Gospodarki Budżetowej, Średnia Wieś 177, 38-604 Hoczew, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 95970,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109433,10

  • Oferta z najniższą ceną: 109433,10 / Oferta z najwyższą ceną: 109433,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.