eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiDostawa zestawów multimedialnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Starogard Gdański: Dostawa zestawów multimedialnych
Numer ogłoszenia: 220264 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów multimedialnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu Przedszkole na wsi - Zespoły Wychowania Przedszkolnego (ZWP) w gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem niniejszego zamówienia publicznego jest wyposażenie w pełni funkcjonalne zestawy multimedialne trzech ZWP. Przedmiotowe zestawy mają służyć dzieciom w wieku 3-5 lat i personelowi pedagogicznemu ZWP w realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego, w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawcych i rozwojowych oraz tworzeniu nowych, atrakcyjnych treści dydaktyczno-interaktywnych dla dzieci w wieku 3-5 lat. Dzięki zestawom dzieci w wieku przedszkolnym będą mogły rozwinąć szereg umiejętności, w tym poprawnego manipulowania pisakiem/piórem oraz nabywać wiedzę w ciekawy i atrakcyjny sposób. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż 3 w pełni funkcjonalnych zestawów multimedialnych, które zawierają: tablicę interaktywną, dostosowaną do pracy z dziećmi w wieku 3- 5 lat, które będą mogły do 2 osób jednocześnie wykonywać zadania na tablicy ( po całej powierzchni lub wydzielonych polach ) przy pomocy pisaków/piór: ścienny uchwyt do w/w tablicy z wysięgnikiem do projektora krótkoogniskowego: projektor multimedialny, dostosowany w/w tablicy i do ściennego uchwytu: komputer przenośny do prezentacji treści dydaktycznych na tablicy interaktywnej poprzez projektor; multimedialne programy edukacyjno-rozwojowe dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz oprogramowanie do tworzenia własnych treści i ćwiczeń interaktywnych dla nauczycieli: przeszkolenie personelu Zamawiającego w celu nabycia umiejętności i wiedzy w zakresie obsługi, funkcjonowania i możliwości funkcjonalnych zestawów oraz tworzenia treści interaktywnych przy pomocy programów, w które wyposażone będą zestawy. Warunki gwarancji i serwisu oraz dostawy Warunki gwarancji wskazano w nin. SIWZ odpowiednio dla tablicy, uchwytu ściennego i projektora multimedialnego. Dostawca zapewni obsługę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną realizowaną przez serwis autoryzowany przez producenta tablicy i certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych. Dostawca dostarczy oraz zamontuje przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Minimalne wymagania dla poszczególnych elementów zamówienia okreslone zostały w SIWZ. Użycie w SIWZ nazw lub cech produktu, wskazujące na producenta/ markę tego produktu ma charakter porównawczy. Wykonawca może złożyć ofertę równoważną to znaczy taką, która przedstawia produkt o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Zamawiający wymaga, by cały asortyment był fabrycznie nowy, bez wad. Zaoferowany sprzęt spełniać powinien minimalne wymagania określone przez Zamawiającego lub posiadać lepsze parametry. Zaoferowane urządzenia i akcesoria muszą posiadać czytelne oznakowanie produktu i producenta. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do dnia 30 października 2013 roku..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.20 - Projektory wideo 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określa następujące wymagania w tym zakresie: a) Wykonawca wykaże doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na dostawie i montażu bądź montażu min. trzech w pełni funkcjonalnych zestawów multimedialnych składających się co najmniej z tablicy interaktywnej i projektora. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2 oraz wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -wzór zał. Nr 3 Mając na względzie, że niniejsze postępowanie jest wszczynane w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wykonawca, zgodnie z przepisem § 9 ust. 2 rozporządzenia, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy podane w wykazie zostały wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wyżej wymienionych dowodów.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy: w zakresie terminu realizacji tj.: w przypadku wydłużenia nin. procedury przetargowej; w przypadku wydłużającego się montażu zestawu multimedialnego, który posłuży do szkolenia, o którym mowa w SIWZ, jednak nie dłużej niż o 10 dni roboczych; w przypadku uzasadnionego warunkami rynkowymi wydłużania się terminu nabycia przez Wykonawcę asortymentu wym. w SIWZ, jednak nie dłużej niż o 10 dni roboczych, Warunki zmian: inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego: uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy oraz zapewnienie optymalnej jakości wykonania usługi: forma zmian - zmiany nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Starogard Gdański pok. 19 ( sekretariat) ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przedszkole na wsi - Zespoły Wychowania Przedszkolnego ( ZWP ) w Gminie Starogard Gdański, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.