Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Starogard Gdański: Dostawa zestawów multimedialnych
Numer ogłoszenia: 220264 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Starogard Gdański , ul. Sikorskiego 9, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (058) 562 50 67, faks (058) 562 46 41.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogardgd.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów multimedialnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją projektu Przedszkole na wsi - Zespoły Wychowania Przedszkolnego (ZWP) w gminie Starogard Gdański, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem niniejszego zamówienia publicznego jest wyposażenie w pełni funkcjonalne zestawy multimedialne trzech ZWP. Przedmiotowe zestawy mają służyć dzieciom w wieku 3-5 lat i personelowi pedagogicznemu ZWP w realizacji podstawy programowej wychowania przedszkolnego, w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawcych i rozwojowych oraz tworzeniu nowych, atrakcyjnych treści dydaktyczno-interaktywnych dla dzieci w wieku 3-5 lat. Dzięki zestawom dzieci w wieku przedszkolnym będą mogły rozwinąć szereg umiejętności, w tym poprawnego manipulowania pisakiem/piórem oraz nabywać wiedzę w ciekawy i atrakcyjny sposób. Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę i montaż 3 w pełni funkcjonalnych zestawów multimedialnych, które zawierają: tablicę interaktywną, dostosowaną do pracy z dziećmi w wieku 3- 5 lat, które będą mogły do 2 osób jednocześnie wykonywać zadania na tablicy ( po całej powierzchni lub wydzielonych polach ) przy pomocy pisaków/piór: ścienny uchwyt do w/w tablicy z wysięgnikiem do projektora krótkoogniskowego: projektor multimedialny, dostosowany w/w tablicy i do ściennego uchwytu: komputer przenośny do prezentacji treści dydaktycznych na tablicy interaktywnej poprzez projektor; multimedialne programy edukacyjno-rozwojowe dla dzieci w wieku przedszkolnym oraz oprogramowanie do tworzenia własnych treści i ćwiczeń interaktywnych dla nauczycieli: przeszkolenie personelu Zamawiającego w celu nabycia umiejętności i wiedzy w zakresie obsługi, funkcjonowania i możliwości funkcjonalnych zestawów oraz tworzenia treści interaktywnych przy pomocy programów, w które wyposażone będą zestawy. Warunki gwarancji i serwisu oraz dostawy Warunki gwarancji wskazano w nin. SIWZ odpowiednio dla tablicy, uchwytu ściennego i projektora multimedialnego. Dostawca zapewni obsługę serwisową gwarancyjną i pogwarancyjną realizowaną przez serwis autoryzowany przez producenta tablicy i certyfikowany zgodnie z normą ISO 9001:2008 w zakresie urządzeń audiowizualnych. Dostawca dostarczy oraz zamontuje przedmiot zamówienia zgodnie z postanowieniami Specyfikacji istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Minimalne wymagania dla poszczególnych elementów zamówienia okreslone zostały w SIWZ. Użycie w SIWZ nazw lub cech produktu, wskazujące na producenta/ markę tego produktu ma charakter porównawczy. Wykonawca może złożyć ofertę równoważną to znaczy taką, która przedstawia produkt o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych do tych, które zostały zakreślone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Zamawiający wymaga, by cały asortyment był fabrycznie nowy, bez wad. Zaoferowany sprzęt spełniać powinien minimalne wymagania określone przez Zamawiającego lub posiadać lepsze parametry. Zaoferowane urządzenia i akcesoria muszą posiadać czytelne oznakowanie produktu i producenta. Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do dnia 30 października 2013 roku..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.21.31.00 - Komputery przenośne 38.65.21.20 - Projektory wideo 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający określa następujące wymagania w tym zakresie: a) Wykonawca wykaże doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania polegającego na dostawie i montażu bądź montażu min. trzech w pełni funkcjonalnych zestawów multimedialnych składających się co najmniej z tablicy interaktywnej i projektora. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2 oraz wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie -wzór zał. Nr 3 Mając na względzie, że niniejsze postępowanie jest wszczynane w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, wykonawca, zgodnie z przepisem § 9 ust. 2 rozporządzenia, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy podane w wykazie zostały wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wyżej wymienionych dowodów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wzór zał. Nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany umowy: w zakresie terminu realizacji tj.: w przypadku wydłużenia nin. procedury przetargowej; w przypadku wydłużającego się montażu zestawu multimedialnego, który posłuży do szkolenia, o którym mowa w SIWZ, jednak nie dłużej niż o 10 dni roboczych; w przypadku uzasadnionego warunkami rynkowymi wydłużania się terminu nabycia przez Wykonawcę asortymentu wym. w SIWZ, jednak nie dłużej niż o 10 dni roboczych, Warunki zmian: inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego: uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy oraz zapewnienie optymalnej jakości wykonania usługi: forma zmian - zmiany nie wykraczające poza zakres przedmiotu zamówienia - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogardgd.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
ul. Sikorskiego 9
83-200 Starogard Gdański.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Starogard Gdański pok. 19 ( sekretariat) ul. Sikorskiego 9 83-200 Starogard Gdański.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przedszkole na wsi - Zespoły Wychowania Przedszkolnego ( ZWP ) w Gminie Starogard Gdański, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zakup iluminacji świątecznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2026 (5/D/SOSW/2025).
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie wód opadowych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Szkoły Doktorskiej Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





