eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM ,W BUDYNKU G KANCELARII SEJMU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-12

Warszawa: ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM ,W BUDYNKU G KANCELARII SEJMU
Numer ogłoszenia: 220248 - 2008; data zamieszczenia: 12.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Sejmu RP , ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, fax. 022 6942098.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Sejmu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM ,W BUDYNKU G KANCELARII SEJMU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM DŹWIGU OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM ,W BUDYNKU G KANCELARII SEJMU.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.31.00 - Instalowanie wind Oryginalny kod CPV: 74.23.27.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.70.00 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 8 000 ZŁ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2. W ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizowali na podstawie własnych projektów montaż co najmniej 2 wind osobowych w tym co najmniej 1 przystosowanej dla osób niepełnosprawnych; 1.3. Dysponują osobami legitymującymi się uprawnieniami do kierowania robotami w specjalnościach: architektonicznej i konstrukcyjno-budowlanej; 1.4. Posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdyby Wykonawcy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, powyższe warunki muszą spełniać: a) warunek 1.1 i 1.4 każdy Wykonawca, b) warunek 1.2 i 1.3 łącznie wszyscy Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca winien dołączyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jej integralną część: a)oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 przedmiotowej ustawy (na załączniku nr 1), b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)wykaz wykonanych prac wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie d)wykaz osób wraz z kopiami uprawnień oraz zaświadczeniami z właściwej izby samorządowej e)kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności f)pełnomocnictwa, w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt b, g)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: W celu potwierdzenia spełniania warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokumenty wymienione: 1) w pkt. a), b) e) - winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, 2) w pkt. c), d) - winien przedłożyć Wykonawca (Wykonawcy) w stosunku do którego (których) niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełniania warunku, 3) w pkt. g) - winny być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejm.gov.pl/kancelaria.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro ds Inwestycji i Zamówień Kancelarii Sejmu ul. Piękna 3a Warszawa, w godz. od 8:00 do 16:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, tj. w Wydziale Podawczym Kancelarii Sejmu, ul. Wiejska 4/6/8, bud. C wejście C II..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje w dniu 26.09.2008 r. o godz. 11:00 zorganizowanie spotkania z Wykonawcami. Przewidziana jest obecność po jednej osobie od przedstawicieli Wykonawców. Listę osób, które będą brały udział w tym spotkaniu, zawierającą imię, nazwisko i nr dokumentu tożsamości, Wykonawcy powinni przekazać Zamawiającemu faksem (nr 0 22 694-15-18) do dnia 25.09.2008 r. do godz. 11:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.