eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrezdenkoDostawa i wdrożenie elektronicznych systemów obiegu i przetwarzania informacji w zakresie oprogramowania RIS/PACS, E-rejestracji, Symulatora JGP, Rozliczania usług medycznych, Szpitalnego punktu informacyjnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZ/PN/9/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-16

Drezdenko: Dostawa i wdrożenie elektronicznych systemów obiegu i przetwarzania informacji w zakresie oprogramowania RIS/PACS, E-rejestracji, Symulatora JGP, Rozliczania usług medycznych, Szpitalnego punktu informacyjnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZ/PN/9/2012
Numer ogłoszenia: 220189 - 2012; data zamieszczenia: 16.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku , ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 95 7620505, faks 95 7620218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-drezdenko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie elektronicznych systemów obiegu i przetwarzania informacji w zakresie oprogramowania RIS/PACS, E-rejestracji, Symulatora JGP, Rozliczania usług medycznych, Szpitalnego punktu informacyjnego dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy PCZ/PN/9/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie elektronicznych systemów obiegu i przetwarzania informacji w zakresie: Pakiet 1 - System RIS, PACS, Teleradiologia wraz z rozbudową sieci komputerowej i integracją z systemem HIS InfoMedica firmy Asseco; Pakiet 2 - Szpitalny Punkt Informacyjny; Pakiet 3 - System e-rejestracji pacjentów; Pakiet 4 - Wdrożenia modułu Rozliczanie usług medycznych z NFZ systemu InfoMedica firmy Asseco; Pakiet 5 - Symulator JGP wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco. Wartość zamówienia poniżej 198 tys. euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.42.00.00-3, 33.19.70.00-7, 48.00.00.00-6, 48.18.00.00-3, 48.61.00.00-7, 48.62.00.00-0, 48.81.40.00-7, 48.82.00.00-2, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.61.10.00-6, 32.32.20.00-6, 48.52.00.00-9, 48.90.00.00-7, 45.31.43.20-0, 72.31.70.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek I (z art. 22 ust. 1 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie pakietu 1 warunek II (z art. 22 ust. 2 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali minimum dwa zamówienia, których przedmiotem było dostarczenie i wdrożenie systemu PACS i RIS wraz z integracją z systemem HIS, o wartości co najmniej 150 tyś. złotych każde zamówienie. W zakresie pakietów 2, 3, 4, 5 warunek II (z art. 22 ust. 2 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie,że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek III (z art. 22 ust.3 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie pakietu 1 warunek III (z art. 22 ust. 3 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej dwoma osobami, które będą brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia o następującym doświadczeniu i wykształceniu każda: a) wykształcenie wyższe techniczne lub informatyczne b) minimum 2 letnie doświadczenie co najmniej we wdrażaniu systemów PACS i RIS c) udział w minimum 2 projektach/zamówieniach polegających na wdrożeniu systemów PACS i RIS o wartości minimum 300 tys. złotych łącznie d) jedna ze wskazanych osób pełniła funkcję kierownika w co najmniej 2 zrealizowanych projektach/zamówieniach. W zakresie pakietu 2, 3, 4, 5 warunek III (z art. 22 ust. 3 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek IV (z art. 22 ust. 4 Ustawy) będzie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oferowany system PACS w zakresie pakietu 1 winien odpowiadać wymaganiom Zamawiającego wskazanym w dodatku nr 3 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania wymagania Wykonawca przedstawi wraz z ofertą deklarację potwierdzającą spełnienie wskazanych profili IHE. 2. Oferowany system PACS i dystrybucji obrazów w zakresie pakietu 1 musi być wyrobem medycznym klasy IIa, zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC oraz Ustawą o wyrobach medycznych (lub równoważne) - na potwierdzenie spełniania wymagania Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, deklarację zgodności oraz certyfikat CE (lub równoważne). 3. Oferowany zestaw komputerowy wraz z bramką HL7 w zakresie pakietu 1 winien odpowiadać wymaganiom Zamawiającego wskazanym w dodatku nr 3 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania wymagania Wykonawca przedstawi wraz z ofertą szczegółową specyfikację techniczną (co najmniej nazwa handlowa/model, producent) urządzeń peryferyjnych, sytemu operacyjnego, oprogramowania oraz wszystkich elementów zainstalowanych w zestawie 4. Oferowane monitory diagnostyczne w zakresie pakietu 1 muszą być wyrobem medycznym klasy IIa, zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC (lub równoważne) - na potwierdzenie spełniania wymagania Wykonawca przedstawi wraz z ofertą deklarację zgodności oraz certyfikat CE (lub równoważne). 5. Stanowisko opisowe stacji lekarskiej w zakresie pakietu 1 posiada świadectwo parowania - na potwierdzenie spełniania wymagania Wykonawca przedstawi wraz z ofertą świadectwo parowania. 6. Oferowane oprogramowanie opisowej stacji lekarskiej w zakresie pakietu 1 winno odpowiadać wymaganiom Zamawiającego wskazanym w dodatku nr 3 do SIWZ - na potwierdzenie spełniania wymagania Wykonawca przedstawi wraz z ofertą deklarację potwierdzającą spełnienie wskazanych profili IHE. 7.Oferowana w zakresie pakietu 1 aseptyczna stacja przeglądowa zaklasyfikowana jako wyrób medyczny, zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC oraz Ustawą o wyrobach medycznych (lub równoważne) - na potwierdzenie spełniania wymagania Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wpis/zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych, deklarację zgodności (lub równoważne) 8. oferowana w zakresie pakietu 1 drukarka do klisz zaklasyfikowana jako wyrób medyczny, zgodnie z Dyrektywą 93/42/EEC (lub równoważne) - na potwierdzenie spełniania wymagania Wykonawca przedstawi wraz z ofertą deklarację zgodności oraz certyfikat CE (lub równoważne) 9. Oferowany zestaw komputerowy w zakresie pakietu 2 i 3 winien odpowiadać wymaganiom Zamawiającego wskazanym w dodatku nr 3 do SIWZ -na potwierdzenie spełnienia wymagań Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą szczegółową specyfikację techniczną (co najmniej nazwa handlowa/model, producent) sytemu operacyjnego, oprogramowania oraz wszystkich elementów zainstalowanych w zestawie komputerowym.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wskazanego w pkt. III.4.2 i III.4.3.1 dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oferta oraz wszystkie oświadczenia powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną. Uprawnienia winny wynikać z załączonych dokumentów, tj. np.: aktualnego odpisu z właściwego rejestru, aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji, aktualnego statutu. Jeżeli uprawnienia dla osób podpisujących ofertę nie wynikają z załączonych do oferty dokumentów, należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię potwierdzoną notarialnie (za zgodność z oryginałem) oraz dokumenty, z których wynika, że osoba udzielająca pełnomocnictwa jest do tego uprawniona przez Wykonawcę. 3. Wykonawca korzystający z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 26 ust. 2b Ustawy prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy co najmniej w następujących sytuacjach: a) wydłużenie terminu płatności (do czasu uzyskania środków finansowych w formie zaliczki), b) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, z przyczyn powstałych po stronie Zamawiającego c) w zakresie pakietu 1 - zmiana osób biorących udział w realizacji zamówienia, pod warunkiem, że osoby zaproponowane w zastępstwie będą posiadały co najmniej wykształcenie i doświadczenie odpowiadające wymaganiom, warunkującym udział w przedmiotowym postępowaniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-drezdenko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku, ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Zamówienia publiczne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Drezdenku, ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, priorytet I Rozwój infrastruktury wzmacniającej konkurencyjność regionu, działanie 1.3 Rozwój społeczeństwa informacyjnego. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn.: Najwyższy standard usług w zakresie diagnostyki obrazowej poprzez wdrożenie elektronicznego systemu obiegu i przetwarzania informacji w Szpitalu w Drezdenku - jako element tworzenia infrastruktury społeczeństwa informacyjnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 System RIS/PACS/Teleradiologia wraz z rozbudową sieci komputerowej i integracją z systemem HIS InfoMedica firmy Asseco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie i uruchomienie systemu RIS/PACS/Teleradiologia wraz z rozbudową sieci komputerowej i integracją z systemem HIS InfoMedica firmy Asseco. W zakres zamówienia wchodzi min.:oprogramowanie systemu archiwizacji PACS i dystrybucji obrazów, oprogramowanie RIS, moduł zarządzania teleradiologią, konfiguracja, podłączenie, wdrożenie, integracja z istniejącym oprogramowaniem HIS InfoMedica poprzez bramkę HL7 oraz integracja z istniejącą siecią strukturalną szpitala, sprzęt (opisowa stacja lekarska z oprogramowaniem, stacje przeglądowe, duplikator płyt z oprogramowaniem, drukarka do klisz, serwer PASC, zarządzalny moduł zarządzania zasilania), robota budowlana w zakresie rozbudowy sieci komputerowej realizaowana na podstawie dokumentacji projektowej (min.: utworzenie głównego punktu dystrybucji nowej serwerowni, utworzenie dwóch nowych lokalnych punktów dystrybucyjnych za pomącą światłowodów i okablowania miedzianego, lokalny punkt dostępowy RTG - klasy FTP6, lokalny punkt dostępowy Administracja - klasy UTP5, utworzenie 9 nowych punktów przyłączeniowych (gniazdo RJ-45), podłączenie do serwerowni już istniejących lokalnych punktów dystrybucyjnych za pomącą światłowodów i okablowania miedzianego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.42.00.00-3, 33.19.70.00-7, 45.31.43.20-0, 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3, 48.61.00.00-7, 48.62.00.00-0, 48.81.40.00-7, 48.82.00.00-2, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 Szpitalny Punkt Informacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie i uruchomienie Szpitalnego Punktu Informacyjnego (kiosk informacyjny z monitorem dotykowym i interfejsem wirtualnego szpitala, oprogramowanie do zarządzania kioskiem). Termin wykonania zamówienia do 4 tygodni od pisemnej informacji przekazanej przez Zamawiającego o gotowości do rozpoczęcia realizacji umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 32.32.20.00-6, 48.00.00.00-8, 48.90.00.00-7, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 System e-rejestracji pacjentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, konfiguracja, wdrożenie i uruchomienie systemu umożliwiającego obsługę rejestracji pacjentów drogą elektroniczną za pośrednictwem Internetu lub telefonicznie oraz osobiście w Punkcie Rejestracji oraz dostawa i instalacja sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz urządzeniem wielofunkcyjnym. Termin wykonania zamówienia do 4 tygodni od pisemnej informacji przekazanej przez Zamawiającego o gotowości do rozpoczęcia realizacji umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8, 48.18.00.00-3, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.31.70.00-0, 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 Wdrożenia modułu Rozliczanie usług medycznych z NFZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa konfiguracji i wdrożenia modułu Rozliczanie Usług Medycznych z NFZ systemu InfoMedica. Termin wykonania zamówienia do 4 tygodni od pisemnej informacji przekazanej przez Zamawiającego o gotowości do rozpoczęcia realizacji umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 Symulator JGP wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja, konfiguracja wdrożenie i uruchomienie symulatora JGP do rozliczania usług medycznych wraz z jego integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco. Termin wykonania zamówienia do 4 tygodni od pisemnej informacji przekazanej przez Zamawiającego o gotowości do rozpoczęcia realizacji umowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.18.00.00-3, 72.26.30.00-6, 72.26.50.00-0, 72.61.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.