Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-28
Pleśna: PRZEWOZY DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH SAMOCHODAMI WYKONAWCY
Numer ogłoszenia: 220128 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pleśna , Pleśna 240, 33-171 Pleśna, woj. małopolskie, tel. 014 6798170, faks 014 6798947.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWOZY DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH SAMOCHODAMI WYKONAWCY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi: Przewozy dzieci niepełnosprawnych samochodami Wykonawcy. Zamówienie realizowane będzie zgodnie z warunkami zawartymi w umowie oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zakres zamówienia. 1) Realizacja usługi Przewozy dzieci niepełnosprawnych odbywać się będzie samochodami będącymi własnością Wykonawcy, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewożenia złożonych wózków inwalidzkich i balkoników w godzinach od 6.30 do 16.30 od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych (ferie i przerwy świąteczne i inne dni wolne od zajęć szkolnych), a w razie potrzeby również poza godzinami obowiązkowymi. Zamówienie obejmuje przebieg około 95 kilometrów dziennie z pasażerami do końca trwania umowy tj. 29.06.2012 r. 2) Harmonogram dowozu uczniów do szkół określa załącznik nr 8 do specyfikacji. 3) Zasady korzystania z samochodu do przewozu dzieci niepełnosprawnych określa załącznik Nr 2 do umowy. 4) Szczegółowe warunki dotyczące realizacji przewozów oraz obowiązki wykonawcy określają załączniki Nr 1 i 3 do umowy. 5) Wynagrodzenie za wykonywaną usługę ustala się jako iloczyn kilometrów przejechanych z pasażerem i ceny kilometra przejazdu z pasażerem, zaproponowanej przez Wykonawcę. 6) Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający, zastrzega iż ani część ani całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcą. 7) Godziny kursów wykonawca obowiązany jest ustalić z rodzicami lub opiekunami dzieci i dyrektorami placówek, do których uczęszczają. Lista tras, na których będzie dowóz dzieci niepełnosprawnych DOWÓZ DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZEZ GMINĘ PLEŚNA Lp. Miejsce z którego odbierane będzie dziecko Placówka do której będzie dowożone dziecka 1. Świebodzin 56 Gimnazjum nr 1 z Oddziałami Integr. ul. Reymonta 2. Rychwałd 71 SOSW T-ów ul. Romanowicza 3. Świebodzin 160 SOSW T-ów Zbylitowska Góra 4. Lichwin 72 SOSW T-ów ul. Zbylitowska Góra 5. Szczepanowice 324 SOSW T-ów ul. Romanowicza 6. Pleśna 114 SOSW T-ów Zbylitowska Góra 7. Rychwałd 59 SOSW T-ów ul. Romanowicza 8. Rychwałd 59 SOSW T-ów ul. Romanowicza 9. Pleśna 5 Planowany do I kl. Gimnazjum nr 1 z Oddział. Inter.Tarnów ul.Reymonta 10. Rzuchowa 156 Planowany do Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy SOSW w Zbylitowskiej Górze 11. Lichwin 42 Szkoła Podstawowa Specjalna w SOSW w Zbylitowskiej Górze 12. Rychwałd 9 SOSW Tarnów ul. Romanowicza 9 13. Szczepanowice 162 SOSW Tarnów ul. Romanowicza 9 14. Janowice 272 SOSW Tarnów ul. Romanowicza 9 15. Pleśna 197 Zespół Niepublicznych szkół Specjalnych w Tarnowie ul. Okrężna 4A 3.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 60130000-8. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpracowania nauki szkolnej w soboty. Wykonawca zostanie poinformowany o wystąpieniu soboty pracującej nie później niż 5 dni przed dana sobotą..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: a) licencji w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Wymaga się posiadanie licencji na krajowy przewóz osób - pkt 6.1.2. SIWZ. b) oświadczenia określonego w punkcie 6.1.1 - zał. Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: a) oświadczenia określonego w punkcie 6.1.1 - zał. Nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) dysponuje minimum jednym busem 15 miejscowym. Liczba miejsc dotyczy miejsc siedzących dla pasażerów. Wykonawca oświadcza, że dysponuje również jednym rezerwowym busem minimum 15 miejscowym, który będzie używany w przypadku ewentualnej awarii , którym realizowany jest dowóz. a) oświadczenia określonego w punkcie 6.1.1 - zał. nr 2 do SIWZ b) wykazu środków transportu zgodnie z pkt 6.1.3 - zał. nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
b) dysponuje minimum dwoma kierowcami posiadającymi uprawnienia prawa jazdy kategorii D, oraz jedną osobą- opiekunem. a) oświadczenia określonego w punkcie 6.1.1 - zał. nr 2 do SIWZ c) wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia ( dotyczy kierowców i opiekuna) z pkt 6.1.4 - zał. Nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wymaga się, aby Wykonawca ubezpieczony był od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zl. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie: a) oświadczenia określonego w punkcie 6.1.1 - zał. Nr 2 do SIWZ b) dokumentu określonego w punkcie 6.1.5.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.3.1. Wypełniony formularz oferty - zgodnie z zał. Nr 1 do SIWZ. 6.3.2. Parafowany na każdej stronie wzór umowy jaką Zamawiający zawrze z wykonawcą zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 6.3.3. Dokumenty wymienione w pkt 6.1 i 6.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.plesna.pl/przetargi.htm; lub www.malopolska.pl/bip/plesna
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Plesna 33-171 Pleśna 240, pok. nr 14 w godzinach pracy Urzędu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pleśna, 33-171 Pleśna 240, pokój nr 9 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI PLEŚNA
więcej: przetargi PLEŚNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół, przedszkoli i specjalistycznych placówek oświatowych na trasie: dom - szkoła - dom wraz z zapewnieniem opieki w okresie styczeń - grudzień 2026 r.
- Dowożenie dzieci z terenu Gminy Kołobrzeg do szkół podstawowych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami
- Usługa transportu sanitarnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
- Dowóz podopiecznych z miejsca zamieszkania do Środowiskowego Domu Samopomocy w Okrągłej Łące 40 oraz odwóz po zakończonych zajęciach
- Organizacja w 2026 roku obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Sukcesywne świadczenie usług w zakresie transportu sanitarnego dla Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi, ul. Okólna 181
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





