Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-22
Wrocław: Zakup i dostawa drukarek
Numer ogłoszenia: 220108 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia Dolnośląski Oddział Wojewódzki , ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 7979317, faks (071) 7979318.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-wroclaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa drukarek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Drukarka laserowa wysokonakładowa - szt. 4 - Laserowa technologia druku (monochromatyczny) - Min. rozdzielczość: 1200x1200 dpi - Procesor: min. 540 MHz - Prędkość wydruku stron A4: minimum 60 str na min. - Czas wydruku pierwszej strony: maksymalnie 9 sek. - Pamięć: min. 256 MB z możliwością rozszerzenia do 640MB - Porty: Hi-Speed USB 2.0, Host USB 2.0 - Karta sieciowa wewnętrzna, 10-100-1000Base-TX - Automatyczny moduł druku dwustronnego - Języki drukowania: PCL6, PCL5e, Postscript 3 lub emulacje oraz direct PDF - Wbudowany serwer www do zarządzania z możliwością zdefiniowania listy adresów IP stacji roboczych, z których można przesyłać pliki do urządzenia. - Format wydruku: A4 - Podajniki papieru o łącznej pojemności minimum 3600 arkuszy - Odbiornik papieru: odbiornik (minimum) 5 tacowy z funkcją sortowania - Podstawa urządzenia na kółkach umożliwiająca przemieszczanie urządzenia - Wydajność miesięczna minimum 250 000 stron - Toner ,pełno wydajny - Sterowniki na nośniku CD-DVD do następujących systemów operacyjnych: Microsoft Windows 2000-X-Vista-Windows 7 - Warunki serwisu i gwarancji: Wymagana jest minimum 3 letnia gwarancja, wsparcie techniczne oraz bezpłatny serwis gwarancyjny w miejscu instalacji. Wymagamy możliwości zgłaszania awarii w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. Wymagany gwarantowany czas naprawy: maks. 7 dni kalendarzowych, po przekroczeniu, których zostanie podstawiony sprzęt zastępczy, o nie gorszych parametrach. 2. Drukarka termo transferowa - szt. 4 - Technologia druku : termosublimacja/termotransfer - Rozdzielczość : 300 dpi - Prędkość druku kolor : 150 kart/h; mono - 1000 kart/h - Materiał kart : PVC laminowane zgodnie z ISO 7810 - Wymiary kart standard : 54 x 86 mm (cr-80); opcja 60 x 92 mm (cr-90) - Grubość kart : od 0,25 mm do 1,00 mm - Zasilanie : ~230 VAC/50 Hz - Interface : port równoległy lub USB - Przewód komunikacyjny dostarczany z drukarką - Sterowniki na nośniku CD/DVD: Windows TM XP,2003 and Vista, 32 & 64 bits - Zasobniki: wejściowy o pojemności 100 kart i wyjściowy o pojemności 50 kart (przy grubości kart 0,76 mm) - Podajnik o ustawianym zakresie grubości kart od 0,25 do 1,00 mm - Automatyczne ustawianie folii po zamknięciu obudowy - Możliwość zadruku całkowitej powierzchni kart - Sygnalizację konieczności czyszczenia drukarki - Warunki serwisu i gwarancji: Wymagana jest minimum 3 letnia gwarancja [z limitem na 400 000 wydruków], wsparcie techniczne oraz bezpłatny serwis gwarancyjny. Wymagamy możliwości zgłaszania awarii w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00. Wymagany gwarantowany czas naprawy: maks. 14 dni kalendarzowych, po przekroczeniu, których zostanie podstawiony sprzęt zastępczy, o nie gorszych parametrach. Drukarki odbierane i zwracane będą do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę - spełnia - natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę - spełnia - natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę - spełnia - natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę - spełnia - natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę - spełnia - natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy reguluje przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z realizacją zamówienia. Określa również warunki dokonania ewentualnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOW NFZ ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, budynek B pok. 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 10:00, miejsce: DOW NFZ ul. Joannitów 6, 50-525 Wrocław, kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup Lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z napędem 4x4 (SLKw) dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu."
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do CPKZ we Wrocławiu oraz do wybranych szkół Gminy Wrocław i Gminy Kobierzyce - w podziale na 5 zadań
- Dostawa gazu propan-butan dla celów grzewczych oraz dostawa, montaż, konserwacja dwóch stacji zbiornikowych wraz z niezbędnym osprzętem i dzierżawą.
- Oprac. dok. proj. wraz z uzyskaniem decyzji ZRID w ramach zad. pn. "Odbudowa drogi powiatowej 2010D w m. Stróża Górna na odc. 0+190-3+030, gm. Mietków wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego".
- Zawarcie umów ramowych na usługi w zakresie pisemnego w formie operatu szacunkowego określania przez Wykonawcę wartości nieruchomości położonych na terenie Dolnego Śląska
- Przebudowa pomieszczeń w bud. J w celu utworzenia oddziału pediatrycznego w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym im. Jana Mikulicza - Radeckiego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem dla Urzędu Gminy Zabierzów w 2025r
- "Dostawa wyposażenia sal dydaktycznych oraz pomocy dydaktycznych na potrzeby kształcenia zawodowego w ramach projektu "Kształć się w ZSBT" (...)
- Doposażenie placówki w pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt IT i oprogramowanie.
- Zakup i dostawa sprzętu K-O oraz artykułów RTV dla Jednostek / Instytucji Wojskowych i 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu
- Dostawa drukarek 3D (2 szt.) dla Katedry Maszyn Cieplnych
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych na potrzeby pracowni zawodowych Technik eksploatacji portów i terminali oraz Technik fotografii i multimediów
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.