Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Wrocław: dostawa jaj spożywczych kl. I
Numer ogłoszenia: 220102 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 1946 , ul. Poznańska 58, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7663715, fax. 071 7663701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.army.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa jaj spożywczych kl. I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jaj spożywczych kl. I; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi 195422,40 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00 - Jaja .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przy czym dla poszczególnych części wadium wynosi: część 1- 3 500,00zł, część 2- 500,00zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przebiegać na podstawie listy dokumentów, jakie wykonawca ma obowiązek przedłożyć w swojej ofercie. Spełnianie powyższych warunków Zamawiający będzie oceniał według formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.1. wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) 6.1.2. oświadczenie określone w art. 22 ust.1 ustawy o zamówieniach publicznych (wg wzoru zawartego w załączniku nr 2); 6.1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.1.4. aktualną decyzję dla Wykonawcy wydaną przez Powiatowego Lekarza Weterynarii o zatwierdzeniu zakładu do produkcji lub obrotu określającą rodzaj i zakres działalności, w tym rodzaj produktów pochodzenia zwierzęcego, które mają być produkowane w tym zakładzie (art. 20 ustawy o produktach pochodzenia zwierzęcego - Dz. U. z 2006 r nr 17 poz. 127) lub decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii o dopuszczeniu zakładu do produkcji i jego kwalifikacji do handlu na rynek krajowy (art. 10 ust. 5 i 7 pkt. a, b ustawy z dnia 29.01.2004r o wymaganiach weterynaryjnych dla produktów pochodzenia zwierzęcego Dz.U. 2004r nr 33 poz. 288z późn. zm.), a przypadku kontroli żywności sprawującego nadzór, jakim jest Państwowa Inspekcja Sanitarna, decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego wydaną zakładowi (art. 27 ust. 2 w zw. z art. 3 ust. 10 ustawy z dnia 11.05.2001 r o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia - tj. Dz. U. z 2005 r nr 31 poz. 265 z późn. zm.) lub decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nie objętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej określającą rodzaj i zakres działalności (art., 61 ustawy z dnia 25 08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz.U. nr 171 poz. 1225); 6.1.5. przedstawią dokument wystawiony dla Wykonawcy przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej (w przypadku producenta produktów pochodzenia zwierzęcego pozostającego pod nadzorem PIW) lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej (gdy podmiot nie będący producentem pozostaje pod nadzorem PIS) lub certyfikat wystawiony przez upoważnioną jednostkę certyfikująca, stwierdzający, że w procesie produkcji lub obrocie artykułami żywnościowymi jest stosowany system HACCP; PODSTAWA PRAWNA: ustawa z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. nr 171 poz. 1225) lub ustawa o produktach pochodzenia zwierzęcego - (Dz. U. z 2006 r nr 17 poz. 127); 6.1.6. pisemna zgoda na poddanie się rygorom procedur bezpieczeństwa realizowanych w trakcie przyjmowania dostaw przez Służby Dyżurne Jednostek Wojskowych oraz przez Wojskowe Służby Informacyjne (na załączniku nr 3) ; 6.1.7 oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje dostawę przedmiotu zamówienia w odpowiednich ilościach do jednostek wojskowych zgodnie ze składanymi zamówieniami (na zał. nr 3); 6.1.8. oświadczenie, że Wykonawca zagwarantuje, w szczególnie uzasadnionych przypadkach (m.in. szkolenie poligonowe, szkolenie rezerw osobowych, osiąganie wyższych stanów gotowości bojowej), zwiększenie ilości i częstotliwości dostaw w stosunku do wcześniej złożonych zamówień oraz dostawy do miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie całego kraju (na zał. nr 3); 6.1.9. w przypadku realizacji dostaw przez Podwykonawców, Zamawiający żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie w formie oświadczenia (załącznik nr 4) nazwy i adresy Podwykonawców oraz przedstawił wystawione dla nich dokumenty określone w pktw pkt. 6.1.4. i 6.1.5; 6.1.10. Wykonawca potwierdzi, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w pkt. 3 siwz przedkładając w dniu składania ofert świadectwo jakości handlowej oferowanego produktu, wydanego przez uprawniony podmiot do kontroli jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (w rozumieniu ustawy z dnia 21 grudnia 2000r o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (WIJHARS) tj. Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych - wg wzoru stanowiącego załącznik do Rozporządzenia Ministra Rolnictwa Wsi z dnia 18 grudnia 2002r w sprawie wzoru świadectwa jakości handlowej (Dz.U Nr 230 poz 1932). 6.1.11. Oświadczenie Wykonawcy, iż posiada on zgłoszoną działalność gospodarczą w zakresie produkcji, składowania, konfekcjonowania i obrotu artykułami rolno - spożywczymi do Wojewódzkiego Inspektora Jakości Handlowej Artykułów Rolno - Spożywczych, zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 21 grudnia 200r o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (Dz. U. z 2005 r. nr 187 poz. 1577 ze zm.) - zał. nr 5. 6.1.12 dowód wniesienia wadium; 6.1.13. pełnomocnictwo - w przypadku podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego Wrocław ul. Poznańska 58 bud. 13 pok. 15 lub 18. lub za pośrednictwem poczty. Opłata za siwz 9,60 zł. przy odbiorze w siedzibie Zamawiającego (kasa czynna od poniedziałku do piątku od 11.00 do 13.00) lub za zaliczeniem pocztowym 16,10 zł. Prośby o przesłanie siwz proszę kierować na fax nr 071/7663701..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w kancelarii jawnej bud. 13 pok. 113. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.09.2008r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego - bud.13 pok. nr 213..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa jaj spożywczych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jaj spożywczych; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi: 170822,40 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa jaj spożywczych;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa jaj spożywczych; wartość szacunkowa zamówienia bez VAT wynosi:24600,00 zł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych w podziale na 5 części na podstawie umów ramowych"
- Sukcesywna dostawa artykułów jednorazowych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium w podziale na 3 części na podstawie umów ramowych"
- Organizacja spotkań w 2026 r. przez wydział właściwy ds. rozwoju regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Remont dachów budynków mieszkalnych położonych przy ul. Pusteckiej we Wrocławiu.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dla zadania nr 07931 pn.: "Rozbudowa pętli autobusowej przy ul. Zwycięskiej we Wrocławiu"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





