Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Bydgoszcz: PRZEPROWADZENIE KAMPANII EDUKACYJNEJ POKAZUJĄCEJ KORZYŚCI ZDROWOTNE I SPOŁECZNE Z ELIMINACJI NISKIEJ EMISJI ORAZ OPRACOWANIE BAZY DANYCH INDYWIDUALNYCH ŹRÓDEŁ EMISJI W OPARCIU O PRZEPROWADZENIE OBSZAROWEJ INWENTARYZACJI ŹRÓDEŁ NISKIEJ EMISJI NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 220097 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bydgoszczy , ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-52 32 88 157, 5858453, faks (052) 58 58 273, 5858833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE KAMPANII EDUKACYJNEJ POKAZUJĄCEJ KORZYŚCI ZDROWOTNE I SPOŁECZNE Z ELIMINACJI NISKIEJ EMISJI ORAZ OPRACOWANIE BAZY DANYCH INDYWIDUALNYCH ŹRÓDEŁ EMISJI W OPARCIU O PRZEPROWADZENIE OBSZAROWEJ INWENTARYZACJI ŹRÓDEŁ NISKIEJ EMISJI NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEPROWADZENIE KAMPANII EDUKACYJNEJ POKAZUJĄCEJ KORZYŚCI ZDROWOTNE I SPOŁECZNE Z ELIMINACJI NISKIEJ EMISJI ORAZ OPRACOWANIE BAZY DANYCH INDYWIDUALNYCH ŹRÓDEŁ EMISJI W OPARCIU O PRZEPROWADZENIE OBSZAROWEJ INWENTARYZACJI ŹRÓDEŁ NISKIEJ EMISJI NA TERENIE MIASTA BYDGOSZCZY.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.22.00-1, 72.31.60.00-3, 90.71.30.00-8, 90.73.11.00-1, 79.82.25.00-7, 79.82.40.00-6, 80.54.00.00-1, 80.56.10.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: 1) w przypadku składania oferty na zadanie 1: wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na przeprowadzeniu działań edukacyjnych z zakresu ochrony powietrza dla miasta o liczbie mieszkańców co najmniej 100 tys., 2) w przypadku składania oferty na zadanie 2: a)wykonał co najmniej jeden program ochrony powietrza lub jego aktualizację dla strefy - miasta o liczbie mieszkańców co najmniej 100 tyś. zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2013r., poz. 1232 z późn. zm.), b)wykonał co najmniej jeden program ograniczenia niskiej emisji dla miasta powyżej 100 ty. mieszkańców c)wykonał lub jest w trakcie wykonywania co najmniej jednej bazy danych w oparciu o przeprowadzoną inwentaryzację.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie zadania 2, jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował co najmniej: a)dwiema osobami, które uczestniczyły w wykonaniu co najmniej jednego programu ochrony powietrza lub programu ograniczenia niskiej emisji albo ich aktualizacji dla miasta powyżej 100 tys. mieszkańców; b)jedną osobą posiadającą wykształcenie informatyczne, która tworzyła narzędzia informatyczne i bazy danych oraz nimi zarządzała; c)jedną osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu prac w zakresie technik GIS, rozumianych jako wykonywanie zadań z przetwarzaniem, analizowaniem i prezentacją danych przestrzennych z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi programowych; d)dwiema osobami, które uczestniczyły w procesie realizacji inwentaryzacji pieców węglowych na obszarze miasta powyżej 100 tys. mieszkańców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
III.4.1) 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zamawiającego), 2)wykaz wykonanych głównych (czyli potwierdzających spełnianie warunku opisanego w pkt III.3.2) usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wg wzoru Zamawiającego), 3)dowody (poświadczenia, oświadczenia) potwierdzające, czy usługi wymienione w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane należycie, 4)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru Zamawiającego), 5) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (zgodnie z art. 26 ust 2b uPzp) - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Przy czym w przypadku, gdy inny podmiot odda wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie to z przedmiotowego zobowiązania musi także wynikać oświadczenie, iż podmiot ten będzie uczestniczyć w wykonywaniu części zamówienia lub informację, w jakim innym charakterze inny podmiot oddaje wykonawcy do dyspozycji swoją wiedzę i doświadczenie. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 2) zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów należytego ich wykonania. III.4.3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 2)zmiany warunków gospodarczych, 3)zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT) - w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie brutto wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmiennych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w czasie trwania umowy (wynagrodzenie netto wykonawcy nie ulegnie zmianie), 4)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 4.1.Termin wykonania przedmiotu umowy: 1) zadanie 1: do 31 października 2015 r. 2) zadanie 2: a) w zakresie działań określonych w § 2 ust. 1 wzoru umowy - do 30 czerwca 2015 roku, b) w zakresie działań określonych w § 2 ust. 2 - 8 wzoru umowy - do 31 października 2015 roku
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Opłata za siwz 10zł płatna na konto Bank Pekao S.A. /33 1240 6452 1111 0010 4788 0697.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, II piętro, pokój 208. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.10.2014r. o godz. 12:15 - pokój 209.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie kampanii edukacyjnej pokazującej korzyści zdrowotne i społeczne z eliminacji niskiej emisji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.22.00-1, 72.31.60.00-3, 90.71.30.00-8, 90.73.11.00-1, 79.82.25.00-7, 79.82.40.00-6, 80.54.00.00-1, 80.56.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie bazy danych indywidualnych źródeł emisji w oparciu o przeprowadzenie z natury obszarowej inwentaryzacji źródeł niskiej emisji na terenie miasta Bydgoszczy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.21.22.00-1, 72.31.60.00-3, 90.71.30.00-8, 90.73.11.00-1, 79.82.25.00-7, 79.82.40.00-6, 80.54.00.00-1, 80.56.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji i rozbudowie istniejącego placu zabaw na os. Eskulapa w Bydgoszczy (program BBO)
- Zakup pojazdu do działań minersko-pirotechnicznych wraz z zestawem narzędzi i wyposażenia dodatkowego dla Placówki Straży Granicznej w Porcie Lotniczym w Bydgoszczy
- Wykonanie badań analitycznych wód podziemnych i powierzchniowych na terenie osiedla Łęgnowo Wieś w Bydgoszczy oraz badań wstępnych jakości gleby i ziemi na działce ew. nr 3/8, obręb 0227 w Bydgoszczy
- Dostawa gaśnic
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- 41/PA/2025 Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic informacyjnych UE dla projektów realizowanych przez CKPŚ
- Druk folderu serowarskiego
- Trening Umiejętności Społecznych dla dzieci i młodzieży z pieczy zastępczej oraz warsztaty wspierające dla rodziców zastępczych, kandydatów i opiekunów usamodzielniania na terenie Pow. Szamotulskiego
- 1/2025/P - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu oceny prawidłowości wykonywania testów podstawowych dla urządzeń radiologicznych oraz urządzeń pomocniczych, dla pracowników WSSE oraz GIS
- Sporządzenie dokumentu pn. "Wojewódzki Program Rozwoju Odnawialnych Źródeł Energii z uwzględnieniem adaptacji do zmian klimatu dla Województwa Podkarpackiego".
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
więcej: Usługi opracowywania oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.