Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-15
Białystok: Dostawa stanowisk dydaktycznych mechaniki pojazdowej w ramach projektu
pt.: Innowacyjne kształcenie zawodowe na potrzeby rynku pracy
Numer ogłoszenia: 22008 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych , ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6513479, faks 085 6512167.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stanowisk dydaktycznych mechaniki pojazdowej w ramach projektu pt.: Innowacyjne kształcenie zawodowe na potrzeby rynku pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stanowisk dydaktycznych mechaniki pojazdowej w ramach projektu pt. Innowacyjne kształcenie zawodowe na potrzeby rynku pracy, w zakresie 9 części: 1) stanowisko sterowania silnikiem ZS typu Common Rail szt. 1, 2) stanowisko aktoryka elementy wykonawcze szt. 1, 3) stanowisko system sterowania elektronicznego silnikiem Diesela EDC szt. 1, 4) stanowisko układ zapłonowy pojazdu szt. 1, 5) stanowisko ABS ASR - system regulacji siły hamowania szt. 1, 6) stanowisko zestawu czujników systemów elektronicznych pojazdu szt. 1, 7) stanowisko system magistrali CAN-BUS szt. 1, 8) stanowisko system klimatyzacji Climatronic szt. 1, 9) stanowisko system poduszek powietrznych szt. 1, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym ilości i minimalne parametry jakie muszą spełniać urządzenia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załacznikiem nr 1.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym w okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę dowolnego stanowiska dydaktycznego wymienionego w częściach 1-9
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mechaniak.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku, ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych Centrum Kształcenia Praktycznego Nr 2 im. Św. Józefa w Białymstoku, ul. Broniewskiego 14, 15-959 Białystok (SEKRETARIAT).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa realizowana jest w ramach projektu pt: Innowacyjne kształcenie zawodowe na potrzeby rynku pracy nr: WND-POKL.09.02.00-20-193/12 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.01.2013 r. w budynku przy ul. Broniewskiego 14 w Białymstoku, pok. 9 o godz. 12:15.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa stanowiska sterowania silnikiem ZS typu Common Rail.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 obejmuje dostawę: stanowiska sterowania silnikiem ZS typu Common Rail szt. 1. Szczegółowy opis stanowiska w tym minimalne parametry jakie musi spełniać zawiera specyfikacja techniczna sprzętu stanowiąca załacznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa stanowiska aktoryka - elementy wykonawcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 obejmuje dostawę: stanowiska aktoryka - elementy wykonawcze szt. 1. Szczegółowy opis stanowiska w tym minimalne parametry jakie musi spełniać zawiera specyfikacja techniczna sprzętu stanowiąca załacznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa stanowiska system sterowania elektronicznego silnikiem Diesela EDC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 obejmuje dostawę: stanowiska system sterowania elektronicznego silnikiem Diesela EDC szt. 1. Szczegółowy opis stanowiska w tym minimalne parametry jakie musi spełniać zawiera specyfikacja techniczna sprzętu stanowiąca załacznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa stanowiska układ zapłonowy pojazdu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 obejmuje dostawę: stanowiska układ zapłonowy pojazdu szt. 1. Szczegółowy opis stanowiska w tym minimalne parametry jakie musi spełniać zawiera specyfikacja techniczna sprzętu stanowiąca załacznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa stanowiska ABS/ASR - system regulacji siły hamowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 5 obejmuje dostawę: stanowiska ABS/ASR - system regulacji siły hamowania szt. 1. Szczegółowy opis stanowiska w tym minimalne parametry jakie musi spełniać zawiera specyfikacja techniczna sprzętu stanowiąca załacznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa stanowiska zestawu czujników systemów elektronicznych pojazdu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 6 obejmuje dostawę: stanowiska zestawu czujników systemów elektronicznych pojazdu szt. 1. Szczegółowy opis stanowiska w tym minimalne parametry jakie musi spełniać zawiera specyfikacja techniczna sprzętu stanowiąca załacznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa stanowiska system magistrali CAN-BUS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 7 obejmuje dostawę: stanowiska system magistrali CAN-BUS szt. 1. Szczegółowy opis stanowiska w tym minimalne parametry jakie musi spełniać zawiera specyfikacja techniczna sprzętu stanowiąca załacznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa stanowiska system klimatyzacji Climatronic.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 8 obejmuje dostawę: stanowiska system klimatyzacji Climatronic szt. 1. Szczegółowy opis stanowiska w tym minimalne parametry jakie musi spełniać zawiera specyfikacja techniczna sprzętu stanowiąca załacznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa stanowiska system poduszek powietrznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 9 obejmuje dostawę: stanowiska system poduszek powietrznych szt. 1. Szczegółowy opis stanowiska w tym minimalne parametry jakie musi spełniać zawiera specyfikacja techniczna sprzętu stanowiąca załacznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ,,Dostawa fabrycznie nowej minikoparki wraz z przyczepą"
- Przebudowa i nadbudowa budynku studia TVP w zakresie zmiany konstrukcji i kształtu dachu nad częścią budynku w Oddziale Terenowym Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji w Białymstoku
- Sukcesywne dostawy lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2025 II
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulicy Gajowej w Białymstoku
- USŁUGA SPRZĄTANIA OBIEKTU OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU PRZY UL. ODESKIEJ 1
- Modernizacje dróg wojewódzkich w zakresie przebudowy drogi wojewódzkiej Nr 659 polegającej na wykonaniu drogi dla pieszych na odcinku w m. Wyszki w km 16+545-16+915 strona lewa.
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni logistycznej i informatycznej."
- Równy dostęp do dobrej jakości kształcenia przedszkolnego i podstawowego na obszarze MOF/EFS - Gmina Tomaszów Lubelski
- Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych, sprzętu, w tym do zajęć w ramach indywidualizacji pracy z dziećmi, w tym ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- "Adaptacja i modernizacja obiektów szkolnych na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem i pomocami dydaktycznymi w ZS Nr 2 i ZS Nr 3 we Włoszczowie"
- Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni zawodowych na kierunkach technik elektronik i technik teleinformatyk w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Zakup pomocy dydaktycznych do zajęć dla Szkoły Podstawowej nr 4 w Cieszynie finansowany ze środków projektu "Równe szanse w cieszyńskich szkołach!"
więcej: Sprzęt dydaktyczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.