eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góradostawa materiałów dekarskich w 2008 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Jelenia Góra: dostawa materiałów dekarskich w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 220070 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze, Plac Piastowski 2A, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6428200, fax 075 6428201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.jga.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorzadowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów dekarskich w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywna dostawa materiałów dekarskich w 2008 roku wg potrzeb Zamawiającego w ilościach maksymalnych wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ formularz cenowy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 26.90.00.00 - Różne niemetalowe produkty mineralne Kod CPV wg słownika 2008: 14.80.00.00 - Różne niemetalowe produkty mineralne Oryginalny kod CPV: 28.52.50.00 - Haki i oczka Kod CPV wg słownika 2008: 39.26.50.00 - Haki i oczka Oryginalny kod CPV: 27.32.00.00 - Wyroby walcowane na zimno Kod CPV wg słownika 2008: 14.71.10.00 - Żelazo Oryginalny kod CPV: 24.34.00.00 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze Kod CPV wg słownika 2008: 44.83.10.00 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia podlegać będą Wykonawcy określeni w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dokumenty powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę ściśle według warunków i postanowień zawartych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale 9 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia, oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy lub zostać przedłożone oddzielnie w pełnomocnictwie. 5. Wykonawca winien posiadać na terenie Jeleniej Góry minimum jeden punkt sprzedaży oraz oferuje wymagany asortyment zamówienia. 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zakupiony materiał wg gwarancji producenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1. 1.2. Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 2. 1.3. Oświadczenie zgodne z wymaganiami art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3. 1.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego w chwili zawierania umowy wymagane będzie przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (kodeks Spółek Handlowych art. 230). W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną - umowa spółki. 1.5. Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym. 1.6. Parafowane na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną istotne postanowienia umowy - załącznik nr 4.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.jga.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcji zamówień publicznych ZGL Południe w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 41.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekcji zamówień publicznych ZGL Południe w Jeleniej Górze przy ul. Wolności 41.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.