Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-13
Włocławek: Opracowanie inwentaryzacji, koncepcji funkcjonalno - użytkowej oraz wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego na remont i adaptację budynku magazynowego nadleśnictwa usytuowanego na działce nr 412/2 obręb Michelin KM 1 we Włocławku i opracowanie inwentaryzacji, koncepcji funkcjonalno - użytkowej oraz wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego na deszczownię stałą , budynek administracyjno-mieszkalno -magazynowy ( magazyn narzędzi i maszyn , magazyn nawozów i środków ochrony roślin) oraz stanowisko do mycia sprzętu po stosowaniu środków ochrony roślin w Szkółce Zespolonej Kukawy.
Numer ogłoszenia: 220037 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Włocławek , ul. Ziębia 13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2349800 w. 17, faks 054 2349281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://wloclawek.torun.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie inwentaryzacji, koncepcji funkcjonalno - użytkowej oraz wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego na remont i adaptację budynku magazynowego nadleśnictwa usytuowanego na działce nr 412/2 obręb Michelin KM 1 we Włocławku i opracowanie inwentaryzacji, koncepcji funkcjonalno - użytkowej oraz wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego na deszczownię stałą , budynek administracyjno-mieszkalno -magazynowy ( magazyn narzędzi i maszyn , magazyn nawozów i środków ochrony roślin) oraz stanowisko do mycia sprzętu po stosowaniu środków ochrony roślin w Szkółce Zespolonej Kukawy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części , przedmiotem zamówienia jest:1 Pakiet nr 1 - Opracowanie inwentaryzacji, koncepcji funkcjonalno - użytkowej oraz wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego na remont i adaptację budynku magazynowego nadleśnictwa usytuowanego na działce nr 412/2 obręb Michelin KM 1 we Włocławku. Przedmiot zamówienia obejmuje dokumentację w zakresie remontu i adaptacji pomieszczeń magazynowych dot. oczekiwanych funkcji: - sala narad wraz z częścią socjalną i dydaktyczną - archiwum zakładowe - magazyn+ warsztat podręczny - kotłownia olejowa - 2 pokoje gościnne z zapleczem socjalnym Wykonawca musi wykonać: - inwentaryzację, - koncepcję funkcjonalno - użytkową wraz z koncepcją architektoniczną nawiązującą do budynku biurowego N-ctwa Włocławek - projekt budowlany i wykonawczy w poszczególnych branżach UWAGA - po zrobieniu dokumentacji inwentaryzacyjnej Wykonawca musi skontaktować się z Zamawiającym w celu omówienia dalszej realizacji projektu. Dokumentacja budowlana zgodnie z wymogami prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych będzie się składała z : - projektu technicznego budowlanego wraz z branżą elektryczną , wod-kan . i co - 4 egz z każdej branży - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- 4 egz. - ocena wpływu na środowisko z uwzględnieniem obszarów Natura 2000- 4 egz. - kosztorysu inwestorskiego i ślepego - 4 egz - wersji elektronicznej w/w elementów - 4 egz. Opracowanie musi obejmować także : - wykonanie mapy do celów projektowych 1 : 500- 1 szt. - studium wykonalności dla zadania- 1 szt - przewodnik po dokumentacji-1 szt - uzyskanie w imieniu inwestora decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowę Pakiet nr 2 - Opracowanie inwentaryzacji, koncepcji funkcjonalno - użytkowej oraz wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego na deszczownię stałą , budynek administracyjno-mieszkalno -magazynowy ( magazyn narzędzi i maszyn , magazyn nawozów i środków ochrony roślin) oraz stanowisko do mycia sprzętu po stosowaniu środków ochrony roślin w Szkółce Zespolonej Kukawy gm. Kowal Nadleśnictwo Włocławek Przedmiot zamówienia obejmuje dokumentację w zakresie oczekiwanych funkcji: -deszczownia stała wraz z budynkiem operacyjnym umożliwiającym pobór wody z ze zbiornika naziemnego o pojemności czynnej 300 m3 zasilanego wodą ze studni wierconej o wydajności maksymalnej dobowej Q -120m3 i jej dokładne uzdatnianie w zakresie ph oraz dozowanie nawozów dolistnych obsługującą obszar 7,16 ha z możliwością rozbudowy. Pożądana jest możliwość czerpania wody do celów p.poż ze studzienek do poboru wody wyposażonych w osadnik. - Budynek administracyjno- mieszkalno-magazynowy składający się z : - magazynu maszyn , magazynu narzędzi + warsztatu podręcznego, kanału , WC - pow. użytkowa ok. 250 m2 - magazynu środków ochrony roślin (zgodnie z Rozp. Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2002 w sprawie bhp przy stosowaniu i magazynowaniu środków ochrony roślin oraz nawozów mineralnych i organiczno -mineralnych) - pow. użytkowa ok. 6 m2 - magazynu nawozów (zgodnie z Rozp. Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2002 w sprawie bhp przy stosowaniu i magazynowaniu środków ochrony roślin oraz nawozów mineralnych i organiczno -mineralnych) - pow. użytkowa ok. 16 m2 - magazynu na nasiona- pow. użytkowa - ok. 10 m2 - pomieszczenia administracyjno-biurowego (ok. 20 m2) wraz z wc i poczekalnią dla interesantów - pomieszczenia socjalnego ( ok. 20 m2 ) dla pracowników wraz z wc , prysznicem i aneksem kuchennym - mieszkania ( 3 pok. , kuchnia , spiżarnia , pp. , wc , łazienka - pow. użytkowa -ok. 60 m2) - garażu dla użytkownika mieszkania- pow. użytkowa ok. 20 m2 - wiaty na drewno o wym. 3mx2m - kotłowni olejowej obsługującej cały obiekt - stanowisko do mycia urządzeń po środkach ochrony roślin składające się z płyty betonowej o wymiarach 5 m x 5m oraz szamba ekologicznego z drenażem wraz z separatorem o parametrach zbiornika i poletka rozsączającego pozwalających obsługiwać jednocześnie budynek administracyjno-mieszkalno-magazynowy Wykonawca musi sporządzić : - inwentaryzację , koncepcje rozbiórki ( kosztorys rozbiórki ) istniejącego budynku magazynowego lub wykorzystania istniejącego budynku administracyjnego - koncepcję funkcjonalno - użytkową deszczowni i stanowiska do mycia maszyn po środkach ochrony roślin wraz z koncepcją architektoniczną budynku operacyjnego pompowni i budynku administracyjno- mieszkalno- magazynowego - projekt budowlany i wykonawczy w poszczególnych branżach UWAGA - po zrobieniu dokumentacji inwentaryzacyjnej i koncepcji funkcjonalno-użytkowej Wykonawca musi skontaktować się z Zamawiającym w celu omówienia dalszej realizacji projektu. Dokumentacja budowlana zgodnie z wymogami prawa budowlanego a uwzględnieniem i prawa zamówień publicznych będzie się składała z : - projektu technicznego budowlanego wraz z branżą elektryczną , wod-kan . i co - 4 egz . z każdej branży - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- 4 egz. - ocena wpływu na środowisko z uwzględnieniem obszarów Natura 2000- 4 egz. - kosztorysu inwestorskiego i ślepego - 4 egz - wersji elektronicznej w/w elementów - 4 egz - operatu wodno-prawnego wraz z obliczeniem zapotrzebowania wody do nawodnień -4 egz. Opracowanie musi obejmować także : - wykonanie mapy do celów projektowych 1 : 500- 1 szt. - studium wykonalności dla zadania- 1 szt - przewodnik po dokumentacji-1 szt - uzyskanie w imieniu inwestora decyzji administracyjnej - pozwolenia na budowę oraz pozwolenia wodno prawnego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 10% wartości zamówienia podstawowego (art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.30.00 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium 2. Oferent wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych w wysokości 2000,00 zł ( dwa tysiące złotych)- pakiet nr 1 i 4000 zł ( trzy tysiące zł) -pakiet nr 2. Jeśli oferent wnosi wadium w pieniądzu przekazuje je zgodnie z art. 45 ust. 7 przelewem na rachunek bankowy BGŻ SA o/Włocławek 87 2030 0045 1110 0000 0037 6160 , pozostałe formy wadium składa się z ofertą przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego , nie później niż do godziny sesji otwarcia ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia określone warunki.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że projekt został wykonany należycie) polegające na wykonaniu projektów związanych z przebudową budynku (pakiet nr 1) i przynajmniej dwóch zamówień opracowania inwentaryzacji, koncepcji funkcjonalno - użytkowej oraz wykonanie projektu budowlanego - wykonawczego na deszczownię stałą i budynek ( potwierdzonego dokumentami , że usługa została wykonana należycie) w opisanym zakresie ( pakiet nr 2) Ocena spełniania warunków w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia określone warunki.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w każdej z branż projektów. Ocena spełniania warunków w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia określone warunki.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł. Ocena spełniania warunków w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wykonawca spełnia określone warunki.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wloclawek.torun.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Włocławek, ul. Ziębia 13, 87-800 Włocławek, pok. 10 godz. 8-15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Włocławek, ul. Ziębia 13, 87-800 Włocławek, pok. 3 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Ogólnomiejska Ścieżka Zdrowia na osiedlu Michelin" (Budżet Obywatelski z 2021 r.) - II postępowanie
- Wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem poddasza w domu mieszkalnym Wieniec ( nr inw. 110/12 ) w Leśnictwie Poraza
- "Zakup sprzętu, w tym ciągnika komunalnego z osprzętem, 3 sztuk posypywarek oraz 2 sztuk pługów śnieżnych na potrzeby działalności Powiatowego Zarządu Dróg" - z podziałem na 3 części
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w Państwowej Akademii Nauk Stosowanych we Włocławku
- Dostawa i montaż fabrycznie nowych opon do samochodów ciężarowych, osobowych i dostawczych dla bazy technicznej w PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku z podziałem na trzy części/zadania
- Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie kompleksowej, zamiennej dokumentacji projektowo-kosztorysowej zagospodarowania terenu wraz z pełnieniem nadzorów autorskich
- Adaptacja części pomieszczeń w budynku Centrum Usług Społecznych w Czeladzi - zaprojektuj i wykonaj.
- Opracowanie programu prac konserwatorskich i dokumentacji proj-koszt modernizacji budynku przy ul.Palisadowej 7 w Warszawie wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz wszystkich niezbędnych uzgodnień
- ZP-22/25 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji,
- Opracowanie ujednoliconej wielobranżowej dokumentacji projektowej technicznej i wykonawczej robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Perła Warszawy - podniesienie standardów ekspozycyjnych (...)"
- Rozbudowa, przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania budynku po byłej placówce Straży Granicznej na budynek biurowy i administracji Centrum administracyjno- społecznego.
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.