eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanem › Remont dróg leśnych na Obrębie Rudnik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-16

Rudnik nad Sanem: Remont dróg leśnych na Obrębie Rudnik
Numer ogłoszenia: 220027 - 2008; data zamieszczenia: 16.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Rudnik , ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8766211.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych na Obrębie Rudnik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: 1. Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej na całej szerokości drogi-grubość po zagęszczeniu 15 cm. Powierzchnia 60 m2. 2. Wykonanie dolnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda, żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 17 cm na pow.2854 m2. 3. Wykonanie dolnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda, żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 10 cm na pow. 2340 m2 4. Wykonanie górnej warstwy jezdni z kruszywa (hałda, żużel wielkopiecowy), grubości po zagęszczeniu 5 cm na pow. 6364m2. 5. Mechaniczne karczowanie pni grubości 16-25 cm - 1 szt. 6. Mechaniczne karczowanie pni grubości 46-55 cm - 1 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - 1000,00 zł Słownie : jeden tys. zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem ( nie gotówką ) na konto Zamawiającego: BGŻ oddział w Stalowej Woli nr 34 2030 0045 1110 0000 0021 2990 z dopiskiem na blankiecie przelewu jakiego postępowania dotyczy. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz.7.30 do 14.00, zaś kopię dołączyć do oferty. 4) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert . Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: a) upływie terminu związania ofertą, b) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . c) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 7) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 8a) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust.2 pkt 2 i 3 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynności wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9) Wadium wniesione w pieniądzu, zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwrócić je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.) Spełnienie warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, a w szczególności: a)Występowanie w obrocie prawnym; b.) Dysponują kierownikiem budowy z uprawnieniami do nadzoru przy budowie dróg potwierdzone aktualnym wpisem o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego; c.) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie o podobnym charakterze i rozmiarze tj. budowa, przebudowa lub remont drogi o wartości minimum 120 tys. zł odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie;d.)Dysponują co najmniej następującym sprzętem (jako posiadacz samoistny lub zależny): - koparką o pojemności łyżki, co najmniej 0,15 m3; -dwoma samochodami ciężarowymi do przewozu materiałów sypkich o pojemności skrzyni ładunkowej, co najmniej 4 m3; - równiarką drogową o szerokości roboczej lemiesza, co najmniej 2,2 m; - walcem drogowym, co najmniej 3 tony; e.)Dysponują własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie, co najmniej 50 000,00 zł.;f.)Zapewnią co najmniej 2 letnią nieodpłatną gwarancje na zrealizowany przedmiot zamówienia; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy oddzielnie:g.)spełnią warunki z pkt 1.),2.a),2.f);spełnią pozostałe warunki łacznie; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień Publicznych;2.)zaświadczenie z US o opłacaniu podatków, opłat i z ZUS lub KRUS o opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 m- ce przed upływem terminu składania ofert; 3.)Odpis z rejestru firm lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;4.)Kopia uprawnień oraz kopia zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;5.)Wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przez wykonawcę odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia.; 6.)Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia;7.)Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń;8.). Informacja banku, lub SKOK w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy -wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.9.) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy oddzielnie:przedstawią dokumenty i oświadczenia jak w pkt:1,2,3;łącznie dokumenty pozostałe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadlesnictwo Rudnik,ul.Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Nadleśnictwo Rudnik,ul.Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.