eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › 1/2012/materiały/3 Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 5 pakietach.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-26

Gdańsk: 1/2012/materiały/3 Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 5 pakietach.
Numer ogłoszenia: 220018 - 2012; data zamieszczenia: 26.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 100537 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Stomatologiczne Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z .o.o., ul. Dębowa 1a, 80-204 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 349 21 36, faks 58 349 21 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uniwersyteckie Centrum Stomatologiczne Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1/2012/materiały/3 Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 5 pakietach..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa materiałów dla stomatologii w 5 pakietach: Pakiet 1 Pierścienie, zamki Pakiet 2 Kleje ortodontyczne Pakiet 3 Aparaty wspomagające Pakiet 4 Elementy elastyczne, ligatury Pakiet 5 Ortodontyczny sprzęt drobny 2. Wymagania odnośnie rodzajów, ilości, walorów jakościowych określa formularz asortymentowo - zamówieniowy, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ (Pakiet 1 - Pakiet 5). Jest to przewidywana ilość - wielkość zamówienia zależna od potrzeb. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia, zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty nie może zmieniać ilości oraz parametrów podanych w załączniku nr 3 do SIWZ (Pakiet 1 - Pakiet 5). Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z ofertą katalogów i próbek (wystarczająca jest 1 szt. w oryginalnym opakowaniu) wszystkich materiałów wyszczególnionych w pakietach 1, 3 ,4 oraz 5 bez pozycji 4 - 5 4. Materiały jednorazowe, które wymagają do użycia zachowania stanu sterylnego będą dostarczane jako jałowe. 5. Materiały, które w okresie użytkowania będą wymagały sterylizacji muszą nadawać się do sterylizacji w autoklawach ciśnieniowo-parowych. 6. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednią jakość i wymagane przez Zamawiającego właściwości użytkowe 7. Należy również złożyć oświadczenie, że asortyment oferowany przez Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada: deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi lub certyfikat zgodności z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat CE) zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.13.00.00 - Instrumenty i urządzenia stomatologiczne i specjalistyczne 33.13.50.00 - Urządzenia ortodontyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: pierścienie, zamki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polkard Sp. z o.o. Materiały Stomatologiczne, ul. Jaroszyka 3, 10-687 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37809,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42992,64

  • Oferta z najniższą ceną: 42992,64 / Oferta z najwyższą ceną: 42992,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: kleje ortodontyczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Polkard Sp. z o.o. Materiały Stomatologiczne, ul. Jaroszyka 3, 10-687 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6682,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15023,36

  • Oferta z najniższą ceną: 15023,36 / Oferta z najwyższą ceną: 15023,36

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: aparaty wspomagające

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Trachem Sp. z o.o., ul. Staniewicka 14, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21219,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11760,50

  • Oferta z najniższą ceną: 11760,50 / Oferta z najwyższą ceną: 18465,35

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: elementy elastyczne, ligatury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Trachem Sp. z o.o., ul. Staniewicka 14, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8683,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8185,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8185,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14747,80

  • Waluta: PLN.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Trachem Sp. z o.o., ul. Staniewicka 14, 03-310 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5178,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3076,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3076,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6389,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.