Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Łańcut: Przetarg nieograniczony NA DOSTAWĘ URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - Znak sprawy SZP/380/27/2008
Numer ogłoszenia: 220008 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240100, 2240231, fax. 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zoz-lancut.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony NA DOSTAWĘ URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH - Znak sprawy SZP/380/27/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia 65 822,395 Euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne Oryginalny kod CPV: 33.12.11.00 - Elektroencefalografy Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.11.00 - Elektroencefalografy Oryginalny kod CPV: 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.23 - Zestawy pierwszej pomocy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2 650,00 PLN, na każdą pozycję wadium wpłaca się w wysokości: Pozycja 1 - 1 000,00 PLN, Pozycja 2 - 200,00 PLN, Pozycja 3 - 100,00 PLN, Pozycja 4 - 100,00 PLN, Pozycja 5 - 250,00 PLN, Pozycja 6 - 400,00 PLN, Pozycja 7 - 600,00 PLN w terminie do dnia 24.09.2008r. do godz. 10:00III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1. pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych, a mianowicie Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia wszystkie wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. od 1) do 4) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania z mocy art. 24 ust. 1. pkt. od 1) do 10) i ust. 2 pkt. od 1) do 4) Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 5 do oferty. 2.Oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków zgodnie z art. 44 Ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr do 6 oferty. 3.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 7 do oferty. Dokument ten Wykonawca może dołączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4.Wykazu wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie, (np. listy pochwalne, referencje, protokoły odbioru) dokumenty te należy przedłożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem - należy dołączyć conajmniej 2 dokumenty do wybranych dostaw. Dokumenty te powinny być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e lub upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy) - Załącznik Nr 8 do oferty. Wykaz innych wymaganych dokumentów: 1.Wypełniony FORMULARZ OGÓLNY - Załącznik Nr 1 do oferty. 2.Wypełniony/e formularz/e cenowy/e - Załącznik/i Nr 2 do oferty (należy dołączyć tylko te formularze cenowe, na które Wykonawca składa ofertę). 3.Wypełniony/e Załącznik/i Nr 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE WYMAGANYCH PARAMETRÓW TECHNICZNYCH (należy dołączyć tylko te formularze cenowe, na które Wykonawca składa ofertę). 4.Wypełniony/e Załącznik/i Nr 4 - informacje dotyczące warunków gwarancji i serwisu dla sprzętu i urządzeń medycznych (należy dołączyć tylko te formularze cenowe, na które Wykonawca składa ofertę). 5.Zaakceptowany wzór Umowy - Załącznik Nr 9 do oferty. 6.Aktualny dokument stwierdzający, że oferowane przez Wykonawcę urządzenie/a medyczne posiada/ją odpowiednie certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do użytkowania na terenie Polski i UE wymagane obowiązującymi przepisami prawa, jak: zgłoszenie / wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych, atesty, certyfikaty CE, deklaracja zgodności - zgodnie z Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych /Dz. U. 2004 Nr 93, poz. 896 z późn. zmianami/ - Załączniki Nr 10 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 7.Firmowe materiały informacyjne z parametrami technicznymi (w języku polskim) np. katalogi, broszury lub ulotki producenta opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia - Załącznik/i Nr 11 do oferty. Dokumenty te należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. 8.Dowód wpłaty wadium (wadium wniesione w innej formie niż pieniężnej winno być złożone w formie oryginału i musi ono zabezpieczać cały okres związania ofertą) - Załącznik Nr 12 do oferty. Wymagane dokumenty załączone w formie kserokopii muszą być potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zoz-lancut.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 6 (Zamówienia Publiczne).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Łańcucie, ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut - pokój nr 13 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pozycja 1 HISTEROSKOP (1 sztuka).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pozycja 2 ELEKTROKARDIOGRAFY (4 sztuki).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pozycja 3 ELEKTROKARDIOGRAF (1 sztuka).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pozycja 4 OGRZEWACZ NOWORODKOWY (NAPROMIENNIK) (1 sztuka).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pozycja 5 AUTOREFRAKTOMETR (1 sztuka).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pozycja 6 ZESTAW REANIMACYJNY (1 sztuka).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.23-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pozycja 7 KARDIOMONITORY (4 sztuki).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 000 Euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- Przebudowa pomieszczeń wraz z dostosowaniem budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Łańcucie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami
- ZAKUP W RAMACH UMOWY KOMPLEKSOWEJ PALIWA GAZOWEGO I JEGO DYSTRYBUCJI NA POTRZEBY OBIEKTÓW MUZEUM - ZAMEK W ŁAŃCUCIE W ROKU 2026
- ZAOPATRZENIE OBIEKTÓW MUZEUM - ZAMEK W ŁAŃCUCIE W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- ZAGOSPODAROWANIE TERENU SZKOŁY W KOSINIE - /DROGI WEWNĘTRZNE, PARKINGI/
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych" - na terenie Gminy Markowa.
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy akcesoriów do ssaków na potrzeby Szpitali Pomorskich Sp. z o. o.
- Dostawy elementów systemu próżniowego pobierania krwi, DZP.261.12.2025
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"- na podstawie Umowy nr 06OW/7444/I/2024
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego w ramach Projektu nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)", na podstawie umowy nr 06OW/9036/I/2024
- Dostawa wyposażenia dla filii Szkoły Podstawowej nr 4 oraz oddziałów Przedszkola Miejskiego Nr 18 w Toruniu w zakresie dostawy artykułów i sprzętu ogrodniczego oraz budowlanego, sprzętu AGD, kontenera
- Dostawa sprzętu medycznego, materiałów medycznych, materiałów opatrunkowych, środków do dezynfekcji, fantomów oraz baterii- sprawa nr 47/2025
więcej: Elektroencefalografy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.