eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Przebudowa drogi powiatowej nr 1157F na odcinku Struga - Bytnica w km 7+000 - 10 + 750

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Krosno Odrzańskie: Przebudowa drogi powiatowej nr 1157F na odcinku Struga - Bytnica w km 7+000 - 10 + 750
Numer ogłoszenia: 21994 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 420284 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Fryderyka Chopina 5, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 068 3836098, faks 068 3836098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr 1157F na odcinku Struga - Bytnica w km 7+000 - 10 + 750.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na przebudowie odcinka drogi powiatowej nr 1157F od km 7+000 w pobliżu miejscowości Struga (gmina Bytnica), do km 10+750 w miejscowości Bytnica (gmina Bytnica), w celu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego, zmniejszenia oddziaływania na środowisko, uatrakcyjnienie przyległych terenów pod względem turystycznym oraz zapewnienie poprawnego odprowadzenia wód opadowych. 2. Zakres robót obejmuje: - poszerzenie nawierzchni jezdni bitumicznej do 6,0 mb (km 7+000 - 9+760,83 oraz 9+796,40 - 10+750) oraz do 5,0 mb (km 9+760,83 - 9+796,40); - wzmocnienie konstrukcji drogi do kategorii ruchu KR3; - budowę ścieżki rowerowej o szerokości 2,0 m; - budowę zatok postojowych i parkingów; - przebudowę istniejących skrzyżowań i zjazdów; - wykonanie pasów zieleni, separujących nawierzchnię jezdni od nawierzchni ścieżki rowerowej; - wymianę i uzupełnienie oznakowania pionowego; - wykonanie oznakowania poziomego, grubowarstwowego; - usunięcie drzew ograniczających skrajnię drogową lub kolidujących z infrastrukturą drogową; - wykonanie elementów odwodnienia drogi. 3. Wycinka drzew. 1) Termin zakończenia wycinki drzew: najpóźniej do dnia 28 lutego 2015 roku. 2) Pozyskane z wycinki drewno (dłużyce, konary i gałęzie o grubości powyżej 5 cm) stanowi własność Zamawiającego i zostanie przewiezione przez Wykonawcę na miejsce wskazane przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. 3) Drewno należy sklasyfikować pod względem jakościowym i ilościowym. Klasyfikację przeprowadzi brakarz z uprawnieniami, na koszt Wykonawcy. Sporządzony szacunek brakarski należy przekazać Zamawiającemu przed przekazaniem drewna. 4) Surowiec drzewny należy wyrobić zgodnie z klasyfikacją, posegregować oddzielnie wg asortymentów, a następnie przetransportować we wskazane przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru miejsce. 5) Składowanie materiału należy przeprowadzić w sposób umożliwiający weryfikację ilościową, zgodnie z poleceniami Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. Zasady składowania - zgodnie z normą PN-93/D-95000. 6) Protokolarne przekazanie Zamawiającemu całości pozyskanego materiału drzewnego nastąpi z chwilą pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę zakończenia wycinki oraz po zeskładowaniu całości materiału na placu. 7) Do momentu protokolarnego przekazania całości drewna, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za materiał zeskładowany na placu. 4. Wspólny Słownik Zamówień Kod CPV 45.23.31.40-2 Roboty drogowe. 45.23.32.52-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dziale 2 i obejmuje: a) Projekt wykonawczy (wraz z opisem technicznym dla całego projektu wykonawczego od km 0 + 000,00 do km 11 + 471,92); b) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót; c) Przedmiar robót; d) Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót; e) Projekt stałej organizacji ruchu; f) Pozwolenie na budowę.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowe KONTRAKT Sp. z o. o., ul. Szosa Poznańska 17, 66-600 Krosno Odrzańskie, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7868114,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5030529,48

  • Oferta z najniższą ceną: 5030529,48 / Oferta z najwyższą ceną: 6460108,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.