Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-15
Radom: Usługi Poligraficzne (nr sprawy 01/01/2013)
Numer ogłoszenia: 21992 - 2013; data zamieszczenia: 15.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu , plac Jagielloński 15, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3845306, faks 48 3845307.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi Poligraficzne (nr sprawy 01/01/2013).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest druk następujących materiałów reklamowych:1.afisz do sztuki 5 wzorów x 1000 sztuk format 1000 x 700 mm papier kreda matowa 135 g zadruk jednostronny - pełny kolor;2.afisz do sztuki 7 wzorów x 400 sztuk format 1000 x 700 mm papier kreda matowa 135 g zadruk jednostronny - pełny kolor;3.afisz repertuarowy 8 wzorów x 200 sztuk format 1000 x 700 mm papier offset 120 g zadruk jednostronny - 1 kolor;4.plakat 7 wzorów x 200 sztuk format 1000 x 700 mm papier karton offsetowy 170 g zadruk jednostronny - pełny kolor;5. ulotka repertuarowa 8 wzorów x 6000 sztuk format 195 x 97 mm papier kreda matowa 170 g zadruk dwustronny - pełny kolor;6.ulotka repertuarowa - składanka 4 wzory x 6000 sztuk format po złożeniu 195 x 97 mm (składanka z 4 skrzydełek) papier kreda matowa 170 g zadruk dwustronny - pełny kolor;7. książeczka repertuarowa 2 wzory x 9000 sztuk format po złożeniu 195 x 97 mm liczba stron 32 + okładka papier środek kreda matowa 115 g papier okładka kreda matowa 170 g zadruk dwustronny - pełny kolor;8. programy do sztuk - składanki 7 wzorów x 200 sztuk format po złożeniu 200 x 140 mm (składanka z 3 skrzydełek) papier kreda matowa 300 gr zadruk dwustronny - pełny kolor bigowanie na trzy folia matowa dwustronna;9. program do sztuki 1 wzór x 1000 sztuk format po złożeniu 200 x 140 mm (składanka z 3 skrzydełek) papier kreda matowa 300 gr zadruk dwustronny - pełny kolor bigowanie na trzy folia matowa dwustronna;10. wizytówki 10 wzorów x 100 sztuk format 90 x 50 mm papier kreda matowa 300 g zadruk jednostronny-dwa kolory;11. nadruk na koperty (C4) nakład 1000 szt. format: 324 x 229 mm zadruk jednostronny-1 kolor(Zamawiający nie dostarcza kopert);12. nadruk na koperty (C5) nakład 1000 szt. format: 229 x 162 mm zadruk jednostronny-1 kolor (Zamawiający nie dostarcza kopert);13. nadruk na koperty (DL)nakład 6000 szt.format: 220 x 110 mm (DL) zadruk jednostronny - 1 kolor (Zamawiający nie dostarcza kopert);14. zaproszenia 1 wzór x 2000 sztuk format po złożeniu 200 x 100 mm papier kreda matowa 350 g + lakier matowy jednostronny zadruk dwustronny-4+2 bigowane na pół;15. kalendarz ścienny format 68x48 cm nakład 300 sztuk (+ szare koperty z nadrukiem w 1 kolorze - 200 sztuk)13 plansz zadruk jednostronny - pełny kolor (12 kart) + ostatnia karta - zadruk 4+1 spirala srebrna z zawieszką - po krótszym boku papier kreda matowa 200g całość lakier dyspersyjny;16. katalog do wystawy - składanka 3 wzory x 200 szt.format po złożeniu 212×299 mm papier kreda matowa 350 g zadruk dwustronny - pełny kolor bigowane na pół folia matowa dwustronna 2.Przedmiot zamówienia wykonywany będzie na podstawie projektów przedstawianych przez Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu.3.Druk będzie dokonywany na podstawie pisemnych zleceń jednostkowych.4.Miejsce dostawy:siedziba Teatru Powszechnego im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, 26-600 Radom, Pl. Jagielloński 15.5.Przedmiot zamówienia ma być dostarczony przez Wykonawcę własnym transportem i na własny koszt.6.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilości zamawianych środków w obrębie w/w asortymentu oraz ilości zamawianego asortymentu do kwoty wartości dostawy określonej w umowie.7.Warunki płatności: płatność przelewem w terminie 21 dni od daty przyjęcia faktury częściowej przez zamawiającego, po realizacji zamówienia jednostkowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.81.00.00 - Usługi drukowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, usług poligraficznych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców (załącznik nr 2 do oferty). Dokumenty potwierdzające, że prace określone w załączniku nr 2 zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do oferty).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonany przez siebie druk:1) afiszy lub plakatów,2) ulotek reklamowych,3) programów lub broszur reklamowych,4) katalogów lub wydawnictw książkowych,5) wizytówek; po jednym egzemplarzu - o podobnych parametrach technicznych jak określone w § 3 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (załącznik nr 4 do oferty). Obliczenie wartości zamówienia na usługi poligraficzne na rok 2013 (załącznik nr 5 do oferty). Załącznik nr 6 do oferty (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo, o treści zgodnej ze wzorem załączonym do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Poziom edytorski załączonych do oferty wydruków - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.teatr.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, 26-600 Radom, pl. Jagielloński 15, sekretariat pok. 224, II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, 26-600 Radom, pl. Jagielloński 15, sekretariat pok. 224, II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa akcesoriów do urządzeń firmy STRYKER dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- Świadczenie usług utrzymania czystości i wykonania prac porządkowych na potrzeby Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2026
- Zakup i dostawa switchy z wkładkami i patchcordami światłowodowymi w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Dostawa oprogramowania Extreme Networks lub równoważnego w modelu subskrypcyjnym i gwarancją oraz świadczenie usługi wsparcia dla urządzeń sieciowych Extreme Networks w Lokalizacji Zamawiającego.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Druk i dostawa książki pt. ZNACZENIE POLSKICH ŚRODOWISK POLITYCZNYCH XIX WIEKU DLA FORMOWANIA KADR ODRODZONEJ POLSKI HISTORIA I BIOGRAFIE
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





