Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Tarnów: zakup i dostawa wyrobów hutniczych
Numer ogłoszenia: 219927 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Zakład Produkcyjny przy Zakładzie Karnym w Tarnowie , ul. Konarskiego 2b, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 0-14 6210626, faks 0-14 6224273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zkgptarnow.vel.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa wyrobów hutniczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Blacha czarna z/w 0.8 mm arkusz 1250x2500 St3 5000 kg 2. Blacha czarna z/w 1 mm arkusz 1000x2000 St3 1600 kg 3. Blacha czarna z/w 1.5 mm arkusz 1000x2000 St3 800 kg 4. Blacha czarna z/w 2 mm arkusz 1000x2000 St3 600 kg 5. Blacha czarna z/w 2.5 mm arkusz 1000x2000 St3 2000 kg 6. Blacha czarna z/w 3 mm arkusz 1000x2000 St3 3600 kg 7. Blacha czarna g/w 2 mm arkusz 1000x2000 St3 3000 kg 8. Blacha ocynkowana 0.75 mm arkusz 1250x2500 St3 8000 kg 9. Pręt ciągniony 6 St3 3500 kg 10. Pręt ciągniony 10 St3 2000 kg 11. Pręt ciągniony 35 St3 500 kg 12. Pręt walcowany 20 St3 200 kg 13. Pręt walcowany 40 St3 200 kg 14. Pręt walcowany 30 St3 200 kg 15. Pręt walcowany 50 St3 200 kg 16. Pręt walcowany 60 St3 200 kg 17. Pręt walcowany 80 St3 200 kg 18. Pręt kw. 14 St3 200 kg 19. Pręt kw. 16 St3 500 kg 20. Pręt kw. 18 St3 8000 kg 21. Pręt kw. 20 St3 2000 kg 22. Pręt kw. 25 St3 800 kg 23. Kształtownik zamknięty 16x16x1.5 St3 1600 mb 24. Kształtownik zamknięty 20x20x2 St3 1000 mb 25. Kształtownik zamknięty 25x25x2 St3 4600 mb 26. Kształtownik zamknięty 35x35x3 St3 200 mb 27. Kształtownik zamknięty 40x27x2 St3 200 mb 28. Kształtownik zamknięty 50x50x3 St3 200 mb 29. Płaskownik 25x4 St3 3000 kg 30. Płaskownik 40x5 St3 200 kg 31. Płaskownik 50x8 St3 300 kg 32. Pręt 10 NC6 30 kg 33. Pręt 20 NC6 100 kg 34. Pręt 30 NC6 100 kg 35. Pręt 40 NC6 100 kg 36. Pręt 50 NC6 100 kg 37. Pręt 20 40H 80 kg 38. Pręt 30 40H 80 kg 39. Pręt 40 40H 100 kg 40. Pręt 50 40H 100 kg 41. Płaskownik 200x40 40H 100 kg 42. Płaskownik 300x40 40H 100 kg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 27.32.10.00 - 27.32.10.00 27.33.11.00 - 27.33.11.00 27.31.10.00 - 27.31.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 42.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia, tj: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie, że oferowany asortyment spełnia wymagane prawem warunki tj. posiada niezbędne atesty, dopuszczenia do stosowania i własności zgodne z wymaganiami zawartymi w odpowiednich normach i innych przepisach szczegółowych, jak również że do każdej dostawy załączony będzie atest hutniczy lub świadectwo jakości, pełnomocnictwo - jeżeli jest wymagane pisemne zobowiązanie innych podmiotów do wykonania części zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jeżeli zachodzi takowa sytuacja. Podmioty występujące wspólnie są zobowiązane złożyć oddzielne oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 2..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych; b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)oświadczenie, że oferowany asortyment spełnia wymagane prawem warunki (tj. posiada niezbędne atesty, dopuszczenia do stosowania i własności zgodne z wymaganiami zawartymi w odpowiednich normach i innych przepisach szczegółowych), jak również że do każdej dostawy załączony będzie atest hutniczy lub świadectwo jakości; d)pełnomocnictwo (jeżeli jest wymagane); e)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do wykonania części zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp (jeżeli zachodzi takowa sytuacja) f)jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI ust. 1 pkt b składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; g)Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1 i 3 pkt e powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie f), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zkgptarnow.vel.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GOSPODARSTWO POMOCNICZE, ZAKŁAD PRODUKCYJNY
przy Zakładzie Karnym w Tarnowie
ul. Konarskiego 2b
33-100 Tarnów
http://www.zkgptarnow.vel.pl/
tel. : (014) 621 06 26
faks. : (014)622 42 73.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2009 godzina 10:00, miejsce: W Gospodarstwie Pomocniczym, Zakładzie Produkcyjnym przy Zakładzie Karnym, ul. Konarskiego 2B, 33 - 100 Tarnów, sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Usprawnienie Systemu ratownictwa na drogach - doposażenie Specjalistycznej Grupy Ratownictwa Chemiczno-Ekologicznego w urządzenia pomiarowe w ramach Programu OL i OC na lata 2025-2026
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Tarnowie i Oddziału Zewnętrznego w Tarnowie-Mościach - I półrocze 2026
więcej: przetargi w Tarnowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





