eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa i instalacja laboratorium form medialnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-11

Łódź: Dostawa i instalacja laboratorium form medialnych
Numer ogłoszenia: 219924 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6354354, fax. 042 6354325, 042 6354326.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl.
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.uni.lodz.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja laboratorium form medialnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja wyposażenia laboratorium form medialnych: - terminala wideokonferencyjnego - modułu ISDN - monitora - serwera - mikrofonów - kamer - projektorów, ekranów - reflektorów, oświetlacza, regulatora natężenia światła, osprzętu, mikroportów Warunki szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Pod pojęciem dostawa należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego sprzętu do jednostek organizacyjnych UŁ dokonujących zamówienia, (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty), oraz uruchomienie ( skonfigurowanie ) sprzętu i sprawdzenie poprawności działania. W pakietach zawierających montaż należy zainstalować sprzęt we wskazanych pomieszczeniach. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia i uruchomienia sprzętu oraz wykonania montaży w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy. 3. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie ze swoją ofertą . Pozostałe warunki gwarancji zgodnie z ofertą producenta.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.20.00 - Sprzęt wideokonferencyjny Oryginalny kod CPV: 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.24.00.00 - Kamery telewizyjne Oryginalny kod CPV: 32.35.12.00 - Ekrany Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.12.00 - Ekrany Oryginalny kod CPV: 33.45.30.00 - Aparatura do laboratoriów fotograficznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.30.00 - Aparatura do laboratoriów fotograficznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określonew art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawca musi być wpisany do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający żąda dostarczenia następującego dokumentu: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ Zamawiający żąda dostarczenia następującego dokumentu: 2. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego lub sprzętu, którego typu zamawiający nie wskazał, szczegółową specyfikację (np. karty katalogowe, foldery informacyjne itp.) asortymentu oferowanego. Zamawiający nie wymaga aby katalogi i foldery były przedstawione w j. polskim. 3. Oświadczenie potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006 r. (Dz. U. z 2006r., Nr 249, poz. 1834), zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty: 4. Oświadczenie o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy i oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy Informacja dla Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. Dokumenty, o których mowa w powyższej informacji, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej informacji pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie założone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organu samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z datą wystawienia. Informacja dla Wykonawców, który będą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Należy przedłożyć pełnomocnictwo wraz z ofertą. Wszelka korespondencja oraz rozliczenie dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązani są przed podpisaniem umowy zawrzeć konsorcjum w formie cywilno - prawnego porozumienia. 2. Oświadczenie, o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy składane jest przez pełnomocnika Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 3. Oświadczenie, o nie podleganiu wykluczeniu określone w art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy składane jest przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIURO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH UNIWERSYTETU ŁÓDZKIEGO, 90-131 ŁÓDű, UL. LINDLEYA 3/5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Łódzki, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Lindleya 3/5, 90-131 Łódź.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.