Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-11
Tarnowskie Góry: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów sieciowych
Numer ogłoszenia: 219916 - 2008; data zamieszczenia: 11.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski , ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, fax. 032 3813727.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów sieciowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz z elementami sieciowymi dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 będący częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia SIWZ. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia do Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, do zainstalowania systemu operacyjnego oraz aktywowania. Koszt dostawy zamówienia ponosi Wykonawca. Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia w terminie do 3 dni roboczych od dnia dostawy. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: część A obejmuje zestaw komputerowy (laptop) wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka; część B obejmuje zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem - 5 sztuk, drukarkę sieciową - 1 sztuka wraz z materiałami drukującymi - 5 sztuk, zestaw komputerowy (laptop) wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka; część C obejmuje zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem - 3 sztuki oraz elementy peryferyjne (dodatkowe) a także drukarki laserowe - 2 sztuki.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy spełniający następujące warunki: a) którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) którzy na dostarczony sprzęt komputerowy, elementy sieciowe udzielą minimum 12 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie ma zawierać oferta: 1. Wypełniony pismem maszynowym lub pismem ręcznym czytelnym, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną (osoby uprawnione) do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty na którąkolwiek z części, należy zaznaczyć znak X w miejscu - Przystępuję do części. 2. Zaparafowany przez osobę upoważnioną osoby upoważnione do reprezentowania wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ 3. Aktualny lub uaktualniony dokument: odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu dopuszczającego do obrotu prawnego lub umowy spółki cywilnej. 5. oświadczenie o spełnianiu wymogów art. 22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 w/w ustawy, 6. umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy). 7. umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność prowadzona jest w tej formie, (w celu identyfikacji stron/wspólników/ spółki oraz zasad i sposobu reprezentacji spółki) 8. Oświadczenie o podwykonawstwie ( o ile Wykonawca zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom) stosowny załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, to zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 3. winien przedstawić dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że : nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić oświadczeniem Wykonawcy, złożonym przed właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, albo przed notariuszem kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa są składane wraz z tłumaczeniami na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty mają być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa ma być potwierdzony za zgodność z oryginałem przez notariusza lub mocodawcę ( w przypadku kopii dokumentu)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Organizacyjny Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach,ul.Karłuszowiec 5 (Zamówienia Publiczne,pok.101) możliwość przesłania SIWZ pocztą,po otrzymaniu pisemnego wniosku. SIWZ jest bezpłatna.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Starostwa Powiatowego, 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria Starostwa, pok. 1)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia: do 7 dni od daty podpisania umowy.Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: - w kwestiach technicznych: Tomasz Paprotny, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. + 48 32 381-37-97; - w kwestiach formalnych związanych z przetargiem: Iwona Penkaty, główny specjalista w Wydziale Organizacyjnym, tel. +48 32 381-37-86.Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5 dnia 22 września 2008 roku o godzinie 9:30. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów postępowania za wyjątkiem regulacji zawartych w art. 93, ust. 4 ustawy. Postępowanie prowadzone jest w formie pisemnej. Dokumenty przekazywane za pomocą telefaksu lub drogą elektroniczną należy niezwłocznie potwierdzić pisemnie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów sieciowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw komputerowy (laptop) wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów sieciowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem - 5 sztuk, drukarka sieciowa - 1 sztuka wraz z materiałami drukującymi - 5 sztuk, zestaw komputerowy (laptop) wraz z oprogramowaniem - 1 sztuka;.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.00.00-3, 30.21.33.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i elementów sieciowych..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy komputerowe wraz z oprogramowaniem - 3 sztuki oraz elementy peryferyjne (dodatkowe) a także drukarki laserowe - 2 sztuki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-7, 30.24.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych oraz pompy ciepła wraz z przebudową instalacji c.w.u. i c.o. w budynku mieszkalnym wielorodzinnym zlokalizowanym w Tarnowskich Górach, ul. Radosna 48
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy budynku zlokalizowanego w Tarnowskich Górach na potrzeby bazy Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Dopiewo oraz jednostkach budżetowych gminy. Zadanie 1 - Poprawa bezpieczeństwa - obszar techniczny.
- Modernizacja systemu pomiaru zużycia wody wraz z montażem systemu zdalnego odczytu
- "Przedłużenie subskrypcji i wsparcia producenta dla posiadanych przez Zamawiającego produktów Check Point oraz objęcia gwarancją całego posiadanego Systemu Firewall"
- Dostawa Systemu Informacji Prawnej.
- Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z systemem Infomedica dla Szpitala.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





