eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › CZĘŚĆ I Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy (5 szt.) CZĘŚĆ II Dostawa sprzętu audiowizualnego- wideoprojektorów I (2 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (2 szt.), - wideoprojektorów II (3 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (3 szt.), - nagłośnienia (1 szt.), - episkopu (1 szt.), - ekranu przenośnego (3 szt.), - wizualizera (1 szt.).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-22

Katowice: CZĘŚĆ I Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy (5 szt.) CZĘŚĆ II Dostawa sprzętu audiowizualnego: - wideoprojektorów I (2 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (2 szt.), - wideoprojektorów II (3 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (3 szt.), - nagłośnienia (1 szt.), - episkopu (1 szt.), - ekranu przenośnego (3 szt.), - wizualizera (1 szt.).
Numer ogłoszenia: 219892 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa , pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZĘŚĆ I Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy (5 szt.) CZĘŚĆ II Dostawa sprzętu audiowizualnego: - wideoprojektorów I (2 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (2 szt.), - wideoprojektorów II (3 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (3 szt.), - nagłośnienia (1 szt.), - episkopu (1 szt.), - ekranu przenośnego (3 szt.), - wizualizera (1 szt.)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy (5 szt.) CZĘŚĆ II Dostawa sprzętu audiowizualnego: - wideoprojektorów I (2 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (2 szt.), - wideoprojektorów II (3 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (3 szt.), - nagłośnienia (1 szt.), - episkopu (1 szt.), - ekranu przenośnego (3 szt.), - wizualizera (1 szt.)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 32.32.12.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania wyżej wymienionych warunków na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów opisanych w pkt. VI SIWZ, wg formuły spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika (dokument). Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. VI, ppkt.1, powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, wyłącznie w sytuacjach: jeżeli Wykonawca zaoferuje nowszy model zaoferowanego przedmiotu umowy, a opisany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie znajduje się już w sprzedaży lub nie jest produkowany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gig.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1,40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1,40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakupy są realizowane w ramach środków projektu: Modernizacja i doposażenie jednostki kształcenia ustawicznego - Centrum Szkoleniowo - Informacyjne GIG, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013, Działanie 8.3 Infrastruktura kształcenia ustawicznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy (5 szt.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego - laptopy (5 szt.) - Zamawiający wymaga aby część I zamówienia zrealizowano w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. - Zamawiający ureguluje należność za część I zamówienia w terminie do 14 dni po końcowym odbiorze przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu ilościowo - jakościowego oraz wystawionej faktury końcowej. - Zamawiający wymaga zapewnienia dla części I zamówienia okresu rękojmi na 12 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. - Zamawiający wymaga zapewnienia dla części I zamówienia, gwarancji producenta na terenie Polski, na okres 36 miesięcy, liczoną od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu audiowizualnego: - wideoprojektorów I (2 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (2 szt.), - wideoprojektorów II (3 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (3 szt.), - nagłośnienia (1 szt.), - episkopu (1 szt.), - ekranu przenośnego (3 szt.), - wizualizera (1 szt.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu audiowizualnego: - wideoprojektorów I (2 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (2 szt.), - wideoprojektorów II (3 szt.) wraz ze stolikami pod wideoprojektory (3 szt.), - nagłośnienia (1 szt.), - episkopu (1 szt.), - ekranu przenośnego (3 szt.), - wizualizera (1 szt.). - Zamawiający wymaga aby część II zamówienia zrealizowano w terminie do 4 tygodni od daty zawarcia umowy. - Zamawiający ureguluje należność za część II zamówienia w terminie do 14 dni po końcowym odbiorze przedmiotu zamówienia na podstawie protokołu ilościowo - jakościowego oraz wystawionej faktury końcowej. - Zamawiający wymaga zapewnienia dla części II zamówienia okresu rękojmi na 12 miesięcy od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. - Zamawiający wymaga zapewnienia dla części II zamówienia gwarancji na okres: - wideoprojektory I - 60 miesięcy na wideoprojektor i 12 miesięcy na lampę, liczonych od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, - wideoprojektory II - 24 miesięcy na wideoprojektor i 12 miesięcy na lampę, liczonych od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, - stoliki pod wideoprojektory - 12 miesięcy, liczonych od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, - nagłośnienie - 36 miesięcy, liczonych od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, - episkop - 12 miesięcy, liczonych od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, - ekrany przenośne - 12 miesięcy, liczonych od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, - wizualizer - 24 miesięcy, liczonych od daty końcowego odbioru przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.12.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.