eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwa³kiDostawa ³odzi klasy LASER 4.7, ³odzi klasy OK.D oraz przyczepy do pontonu/³odzi dla O¶rodka Sportu i Rekreacji w Suwa³kach

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2013-06-07

Suwa³ki: Dostawa ³odzi klasy LASER 4.7, ³odzi klasy OK.D oraz przyczepy do pontonu/³odzi dla O¶rodka Sportu i Rekreacji w Suwa³kach
Numer og³oszenia: 219828 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: O¶rodek Sportu i Rekreacji , ul. Wojska Polskiego 2, 16-400 Suwa³ki, woj. podlaskie, tel. 87 5663282, 5667811, faks 87 5631856.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.osir.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa ³odzi klasy LASER 4.7, ³odzi klasy OK.D oraz przyczepy do pontonu/³odzi dla O¶rodka Sportu i Rekreacji w Suwa³kach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z roz³adunkiem ³odzi klasy LASER 4.7, ³odzi klasy OK.D, przyczepy do pontonu/³odzi do obiektu Zamawiaj±cego - O¶rodka Wypoczynkowo-¯eglarskiego w Starym Folwarku.2. Wymagania techniczno-u¿ytkowe, bêd±ce potwierdzeniem spe³nienia przez oferowany sprzêt wymagañ okre¶lonych przez Zamawiaj±cego okre¶la za³±cznik nr 6 do SIWZ 3. Oferowane ³odzie, przyczepa musz± byæ fabrycznie nowe, nieu¿ywane i opatrzone rokiem produkcji min. 2012 roku. 4.Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e zaoferowany okres gwarancji na ³odzie, przyczepê nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 12 miesi±ce.Operacja wspó³finansowana przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniaj±c± inwestycje w zrównowa¿one rybo³ówstwo.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.52.20.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu(Za³±cznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu(Za³±cznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu(Za³±cznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu(Za³±cznik nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • do potwierdzenia: o¶wiadczeniem o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu(Za³±cznik nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) sporz±dzony przez Wykonawcê wed³ug instrukcji podanej w za³±czniku nr 1 do SIWZ Druk Oferta cenowa 8.2Je¿eli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 2.2, do oferty nale¿y do³±czyæ: 8.2.1aktualny dokument lub dokumenty, z których wynikaæ bêdzie uprawnienie osoby podpisuj±cej ofertê do tej czynno¶ci, np. za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, statut spó³ki, rejestr handlowy - w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ za zgodno¶æ z orygina³em przez wykonawcê 8.2.2pe³nomocnictwo do podpisywania oferty i sk³adania ewentualnych wyja¶nieñ - w oryginale lub po¶wiadczone notarialnie lub opatrzone adnotacj± za zgodno¶æ z orygina³em, pieczêci± wykonawcy, imienn± piecz±tk± osoby upowa¿niaj±cej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 2.2. lub 8.2.1 oraz jej podpisem. 2) Formularz asortymentowo-cenowy - za³±cznik nr 5 do SIWZ 3) Formularz opis przedmiotu zamówienia parametry techniczne - Za³±cznik nr 6 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2.Stosownie do tre¶ci przepisu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ Publicznych zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podst. której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:a) zmiany terminu wykonania umowy- spowodowanej wyst±pieniem si³y wy¿szej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego, - spowodowanej wyst±pieniem okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci. 3.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane bêd± z poszanowaniem obowi±zków wynikaj±cych z obowi±zuj±cego prawa, w tym w szczególno¶ci ustawy PZP oraz zasad ogólnych rz±dz±cych t± ustaw±

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osir.suwalki.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: O¶rodek Sportu i Rekreacji w Suwa³kach, ul. Wojska Polskiego 2, 16-400 Suwa³ki, pokój 027..

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.06.2013 godzina 10:00, miejsce: O¶rodek Sportu i Rekreacjiw w Suwa³kach, ul. Wojska Polskiego 2, sekretariat pok. 205.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Operacja wspó³finansowana przez Uniê Europejsk± ze ¶rodków finansowych Europejskiego Funduszu Rybackiego zapewniaj±c± inwestycje w zrównowa¿one rybo³ówstwo..

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH

CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 ³ód¼ klasy LASER 4,7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa ³odzi klasy LASER 4,7 - ilo¶æ 1 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.52.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: ³ód¼ klasy OK.D..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa ³odzi klasy OK.D.- szt. 3.

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.52.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 przyczepa do pontonu/³odzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa przyczepy do pontonu/³odzi w ilo¶ci 1 szt..

  • 2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 34.52.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.


Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.