eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaPrzebudowa leśniczówki Borzechowo.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-02

Kaliska: Przebudowa leśniczówki Borzechowo.
Numer ogłoszenia: 219800 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Kaliska , ul. Długa 64, 83-260 Kaliska, woj. pomorskie, tel. 058 5889818, faks 058 5889814.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.gdansk.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna LP nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa leśniczówki Borzechowo..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa leśniczówki Borzechowo w miejscowości 83-224 Borzechowo, ul. Lipowa 13, gmina Zblewo. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wymiana pokrycia dachowego, stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana podłóg i posadzek, instalacji elektrycznej, c.o. i wodno-kanalizacyjnej. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ wraz z załącznikami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, w tym nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. W szczególności Zamawiający wymaga aby wykonawcy : 1) posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowa-dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż cena zaoferowana w ofercie; 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamó-wienia; 4) posiadali ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzia-łalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie. Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącz-nika nr 2 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpie-czenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo-łeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot za-mówienia, tj. każda o wartości nie mniejszej niż cena zaoferowana w ofercie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z uprawnieniami budowla-nymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB kierownika budowy - wg załącznika nr 4, 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wy-konania zamówienia, jeżeli w wykazie sporządzonym wg Załącznika nr 4 do SIWZ Wykonawca złożył stosowne oświadczenie, nakładające na niego obowiązek posiadania takowego, 7) dokumenty potwierdzające, że wykazane wg zał. Nr 3 do SIWZ roboty budowlane zostały wykonane należycie - referencje lub protokoły odbioru końcowego, 8) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 9) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość środków lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż cena zadeklarowana w ofercie, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaliska.gdasnk.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: NADLEŚNICTWO KALISKA 83-260 KALISKA UL. DŁUGA 64 POK NR 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 09:00, miejsce: NADLEŚNICTWO KALISKA 83-260 KALISKA UL. DŁUGA 64 POK NR 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.