eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyłka › WYWÓZ ODPADÓW POSEGREGOWANYCH Z TERENU MIASTA KOBYŁKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-13

Kobyłka: WYWÓZ ODPADÓW POSEGREGOWANYCH Z TERENU MIASTA KOBYŁKA
Numer ogłoszenia: 219755 - 2007; data zamieszczenia: 13.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobyłka, ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 022 7863328, fax 022 7863111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobylka.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW POSEGREGOWANYCH Z TERENU MIASTA KOBYŁKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przetarg obejmuje prowadzenie zbiórki i wywóz odpadów segregowanych w workach lub pojemnikach od mieszkańców miasta i wywóz odpadów posegregowanych z pojemników rozstawionych na terenie miasta. 2.Wykonawca dostarcza mieszkańcom zakupione przez Gminę Kobyłka worki foliowe lub pojemniki. 3.Worki foliowe są w 3 kolorach na każdy rodzaj opisanych na worku odpadów: a) na szkło, b) na tworzywa sztuczne i puszki, c) na makulaturę, 4.Odpady posegregowane: szkło, tworzywa sztuczne + puszki oraz makulatura wywożone będą po zapełnieniu worków przez mieszkańców, wystawieniu przed posesję w określone harmonogramem dni ustalone z Wykonawcą. Harmonogram odbioru worków zostanie ustalony po zawarciu umowy z Wykonawcą. 5.Terminy odbioru worków obejmować będą dni, podczas których Wykonawca zobowiązany jest zebrać wszystkie prawidłowo posegregowane worki na obszarze dzielnicy miasta w godzinach 8.00 - 18.00 z każdej dzielnicy miasta zgodnie z ustalonym harmonogramem. 6.Odbiór worków odbywać się będzie conajmniej 1 raz w miesiącu. Istnieje możliwość ustalenia odbioru posegregowanych odpadów w workach 2 razy w miesiącu w przypadku gdy wzrasta ilość odpadów po napojach ze względu na wysoką temperaturę powietrza. 7.Zapełnione pojemniki z posegregowanymi odpadami odbierane będą od mieszkańców w ustalonych pomiędzy mieszkańcem a Wykonawcą terminach. 8.Wykonawca zapewnia opróżnianie i wywóz odpadów z tworzyw sztucznych z pojemników 1,5 m3 i 3 m3 rozstawionych na terenie Gminy Kobyłka. 9.Wykonawca zapewnia opróżnianie i wywóz odpadów szklanych z pojemników 1,5 m3 rozstawionych na terenie Gminy Kobyłka. 10.Wykonawca zapewnia rozstawienie pojemników na odpady segregowane w nowych miejscach i ich opróżnianie po zapełnieniu. 11.Wykonawca zapewnia utrzymanie porządku wokół pojemników. 12.Pojemniki są własnością Gminy Kobyłka. 13.Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania drobnych napraw pojemników. 14.Wykonawca sporządza comiesięczne sprawozdanie o ogólnej ilości zebranych odpadów posegregowanych w workach i pojemnikach oraz ilości każdego rodzaju zebranych odpadów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.12.13.10 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez sprawdzenie przez komisję przetargową złożenia w ofercie wykonawcy wymaganych przez zamawiającego oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia lub innego stosownego dokumentu (np. wyciąg z rejestru handlowego) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.oświadczenie o bieżącym regulowaniu zobowiązań podatkowych i ZUS, 3.oświadczenie o spełnieniu warunków, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 1 - Oświadczenie), 4.wypełniony załącznik Nr 2 - Oferta, 5.kserokopię zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Kobyłka, 6.kserokopię umowy Wykonawcy zawartej z segregownią zapewniającej odbiór odpadów do segregowania lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu możliwości segregowania odpadów na terenie, do którego Oferent posiada tytuł prawny i jest zgodne z planem zagospodarowania przestrzennego, 7.przedstawienie referencji od Zleceniodawców w ilości minimum 2 szt. wydanych w latach 2005 - 2007, 8.wykaz środków transportu i specjalistycznego sprzętu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobylka.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1 , pok. Nr 38.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 14:15, miejsce: Urząd Miasta Kobyłka, 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1 , pok. Nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.