eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZAOPATRYWANIE W PALIWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GDAŃSKU



Ogłoszenie z dnia 2008-02-01

Gdańsk: ZAOPATRYWANIE W PALIWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GDAŃSKU
Numer ogłoszenia: 21969 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku, ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3477800, fax 058 3477816.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAOPATRYWANIE W PALIWA POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W GDAŃSKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw z odroczonym terminem płatności (CPV 23111200-0 benzyna bezołowiowa, 23121100-2 olej napędowy, 23123100-6 oleje silnikowe) w systemie kart flotowych lub równoważnym w Gdańsku, Słupsku oraz w innych stacjach na terenie całego kraju w następujących ilościach szacunkowych: - benzyna bezołowiowa około 2500 litrów rocznie (5000 litrów w okresie trwania umowy), - olej napędowy około 15 000 litrów rocznie (30 000 litrów w okresie trwania umowy), - olej silnikowy i płyny eksploatacyjne około 5 litrów-miesiąc oraz drobne akcesoria samochodowe. Określone powyżej ilości paliw są średnimi ilościami szacunkowymi ustalonymi na podstawie zużycia paliwa przez samochody ZAMAWIAJĄCEGO w ostatnich latach i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez WWYKONAWCĘ jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliwa faktycznie zakupionego w trakcie trwania umowy. Oferowane produkty będące przedmiotem dostawy muszą spełniać wymagania stosownych norm, a w szczególności benzyna bezołowiowa (Pb95) i olej napędowy (ON) mają spełniać wymagania: - dla benzyny bezołowiowej Pb - PN-EN 228 Paliwa do pojazdów silnikowych - Benzyna bezołowiowa - Wymagania i metody badań, - dla oleju napędowego ON - PN-EN 590 Paliwa do pojazdów silnikowych - Oleje napędowe - Wymagania i metody badań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.Sukcesywny zakup paliwa bezołowiowego 95 oktanowego i oleju napędowego ON dokonywany będzie w systemie bezgotówkowym z odroczonym terminem płatności za pomocą elektronicznych kart w stacjach paliw należących do sieci WYKONAWCY na terenie całego kraju. 2.WYKONAWCA bezpłatnie wydaje i dostarcza ZAMAWIAJĄCEMU elektroniczne karty wystawione imiennie, na okaziciela i dla każdego samochodu służbowego ZAMAWIAJĄCEGO (wystawione na nr rejestracyjny samochodu) umożliwiające bezgotówkowy zakup paliwa bezołowiowego, oleju napędowego, oleju silnikowego, płynów eksploatacyjnych oraz drobnych akcesoriów samochodowych, na stacjach paliw należących do sieci WYKONAWCY, w ilości minimum 25 kart (wykaz kart zostanie dostarczony WWYKONAWCY). 3.Wraz z kartami ZAMAWIAJĄCY otrzyma od WYKONAWCY w oddzielnej, zamkniętej kopercie numery PIN, przyporządkowane do każdej karty i umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów. 4.WYKONAWCA zobowiązuje się do uruchomienia elektronicznych kart w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy. 5.WYKONAWCA zobowiązuje się do bezpłatnego wydania ZAMAWIAJĄCEMU dodatkowych kart w przypadku zakupu nowego samochodu lub zatrudnienia nowego pracownika - do limitu 25 szt. kart określonego w pkt.2 oraz do odpłatnego wydania nowych kart w przypadku ich zagubienia lub zniszczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO, za opłatą zgodnie z ogólnym cennikiem WYKONAWCY, w terminie max. 14 dni od złożenia wymaganego wniosku. 6.WYKONAWCA zapewnia natychmiastową blokadę karty po zgłoszeniu jej utraty, kradzieży lub zniszczenia przez ZAMAWIAJĄCEGO w sieci stacji paliw WYKONAWCY lub na numer telefonu ustalony z WYKONAWCĄ. 7.Zakup paliw dokonywany będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw sieci WYKONAWCY w momencie zakupu, pomniejszonej o rabat udzielony przez WYKONAWCĘ, stały w całym okresie obowiązywania umowy. 8. WYKONAWCA rozlicza transakcje z ZAMAWIAJĄCYM w złotych polskich (PLN). 9.WYKONAWCA wystawia i przesyła drogą pocztową faktury zbiorcze za dwa okresy rozliczeniowe w miesiącu, tj. 1-15 i 16-ostatni dzień miesiąca. Do wystawionej faktury WYKONAWCA załącza zestawienie o dokonanych transakcjach, zawierające minimum następujące informacje: datę dokonania transakcji, ilość i wartość zakupionego paliwa, oleju silnikowego lub innych akcesoriów, numer rejestracyjny samochodu, numer karty, stację paliw, na której przeprowadzono transakcję, stan licznika kilometrów pojazdu. 10.Termin płatności za wystawioną fakturę będzie wynosił min. 14 dni od daty jej dostarczenia do ZAMAWIAJĄCEGO. 11.Każda transakcja na stacji musi zostać potwierdzona wydrukiem z terminala (paragonem fiskalnym), którego jeden egzemplarz otrzyma przedstawiciel ZAMAWIAJĄCEGO dokonujący transakcji. 12.WYKONAWCA zapewni możliwość dokonania bezgotówkowego zakupu na podstawie dowodu zastępczego wystawionego w zamian za wydruk z terminala (paragon fiskalny), w przypadku wystąpienia awarii karty lub terminala podczas tankowania na stacji. 13.WYKONAWCA umożliwi ZAMAWIAJĄCEMU dostęp do pełnych bieżących informacji dotyczących tankowań i stanu swojego konta, poprzez serwis WWW. 14.Każda karta będzie posiadała dzienny limit zakupu zdefiniowany indywidualnie przez ZAMAWIAJĄCEGO. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.12.11.00 - Olej napędowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.41.00 - Olej napędowy Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykażą spełnienie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu w trybie artykułu 24 ust. 1 i 2 oraz SIWZ , tzn: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tzn. posiadają aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stosownie do ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 153, poz. 1504 z 2003r. z późn. zm.) 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. posiadają sieć stacji paliw z możliwością bezgotówkowego zakupu paliw z odroczonym terminem płatności w systemie kart flotowych lub równoważnym, na terenie całej Polski w min. ilości 100 stacji, w tym co najmniej dwie stacje w każdym województwie. 3.Posiadają min. jedną z w.w stacji czynnych całodobowo, zlokalizowaną w odległości nie większej niż 5 km od siedziby: - Komendy Wojewódzkiej PSP w Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Sosnowej 2, - Ośrodka Szkolenia Komendy Wojewódzkiej PSP w Słupsku przy ul. Młyńskiej 2A. (Odległość liczona najkrótszą trasą dojazdu drogami publicznymi udostępnionymi dla ruchu pojazdów) 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość przystąpienia do przetargu podmioty występujące wspólnie. W przypadku, gdy WYKONAWCY ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że WYKONAWCA posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, WYKONAWCA składa następujące dokumenty: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenia zgodnie z art.24 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ (Dokumenty o których mowa powyżej muszą być przedstawione w formie oryginałów, dopuszcza się przedstawienie kserokopii dokumentów opatrzonych klauzulą za zgodność z oryginałem potwierdzonych osobiście przez WYKONAWCĘ lub przez jego prawomocnego przedstawiciela - pełnomocnictwo uwzględniające zakres i okres obowiązywania - tożsame z przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne - powinno być dołączone do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk/zamowienia_publ

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/panstwowa_straz_pozarna/kwpsp_gdansk/zamowienia_publ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku ul. Sosnowa 2, 80-251 Gdańsk - sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.