eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gorlice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-07

Gorlice: Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gorlice
Numer ogłoszenia: 219690 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice , ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, faks 018 3535461.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gorlice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania dla 12 jednostek podległych Gminie Gorlice oraz dla wytypowanych przez Gminę 30 gospodarstw domowych wraz z instalacją sprzętu w tych gospodarstwach w ramach projektu, pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gorlice realizowanego przez Gminę Gorlice w ramach Programu Operacyjnego lnnowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e lnclusion, Oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę, instalację i serwis komputerów stacjonarnych dla gospodarstw domowych w ilości - 30 szt. 2. Dostawę, instalację i serwis komputerów stacjonarnych dla jednostek podległych - 93 szt. 3. Dostawę, instalację i serwis drukarek dla jednostek podległych - 10 szt. 4. Dostawę, instalację i serwis drukarki dla jednostki podległej - 1 szt. 5. Dostawę i instalację programu operacyjnego dla gospodarstw domowych -30 szt. 6. Dostawę i instalację programu operacyjnego dla jednostek podległych - 93 szt. 7. Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla gospodarstw domowych - 30 szt. 8. Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla jednostek podległych - 93 szt. 9. Dostawę i instalację programu antywirusowego dla gospodarstw domowych w ilości - 30 szt. 10. Dostawę i instalację programu antywirusowego dla jednostek podległych w ilości - 93 szt. 11. Dostawę Licencji Praw Najmu - system operacyjny (jeśli dotyczy) 12. Dostawę Licencji Praw Najmu - program biurowy (jeśli dotyczy) 13. Dostawę pamięci flashdrive - 70 szt. Urządzenia należy dostarczyć i uruchomić w następujących lokalizacjach jednostek podległych: 1. Zespół Szkół w Bystrej, Bystra 154, 38-300 Gorlice: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 2. Zespół Szkół w Dominikowicach, Dominikowice 50, 38-303 Kobylanka: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 3. Zespół Szkół w Klęczanach, Klęczany 2, 38-333 Zagórzany: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 4. Zespół Szkół w Kobylance, Kobylanka 413, 38-303 Kobylanka: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 5. Zespół Szkół w Kwiatonowicach, Kwiatonowice 21, 38-333 Zagórzany: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 6. Zespół Szkół w Ropicy Polskiej, Ropica Polska 70, 38-300 Gorlice: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 7. Zespół Szkół w Stróżówce, Stróżówka 159, 38-300 Gorlice: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 8. Zespół Szkół w Szymbarku, Szymbark 464, 38-311 Szymbark: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 9. Zespół Szkół w Zagórzanach, Zagórzany 230, 38-333 Zagórzany: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 10. Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice: komputer stacjonarny - 1 szt., drukarka - 1 szt.; 11. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice: komputer stacjonarny - 1 szt., 12. Gminna Biblioteka Publiczna w Zagórzanach, Zagórzany 208, 38-333 Zagórzany: komputer stacjonarny - 1szt., drukarka - 1 szt.; Urządzenia (komputery stacjonarne - 30 sztuk) należy dostarczyć i uruchomić w gospodarstwach domowych wskazanych przez zamawiającego. Wykaz gospodarstw domowych zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3) do SIWZ. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 17.06.2013 r. do godz. 9:30 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA Oddział w Gorlicach 52 1240 4748 1111 0000 4874 2443 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 17.06.2013 r. do godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego (w kasie Urzędu Gminy), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub niewniesienie w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art,24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (Załącznik Nr 1 do SIWZ). A.2) Wypełniony druk szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3 do SIWZ) A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Załącznik Nr 4 do SIWZ). A.4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Załącznik Nr 5 do SIWZ) A.5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów na podstawie art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych (Załącznik Nr 6 do SIWZ), A.6) Projekt umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorlice ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gorlice ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, pokój nr 15 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gorlice realizowanyo w ramach Programu Operacyjnego lnnowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e lnclusion, Oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.