Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-07
Gorlice: Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn.:
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gorlice
Numer ogłoszenia: 219690 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Gorlice , ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3535762, faks 018 3535461.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.gorlice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania w ramach projektu pn.: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gorlice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów, drukarek oraz oprogramowania dla 12 jednostek podległych Gminie Gorlice oraz dla wytypowanych przez Gminę 30 gospodarstw domowych wraz z instalacją sprzętu w tych gospodarstwach w ramach projektu, pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gorlice realizowanego przez Gminę Gorlice w ramach Programu Operacyjnego lnnowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e lnclusion, Oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Dostawę, instalację i serwis komputerów stacjonarnych dla gospodarstw domowych w ilości - 30 szt. 2. Dostawę, instalację i serwis komputerów stacjonarnych dla jednostek podległych - 93 szt. 3. Dostawę, instalację i serwis drukarek dla jednostek podległych - 10 szt. 4. Dostawę, instalację i serwis drukarki dla jednostki podległej - 1 szt. 5. Dostawę i instalację programu operacyjnego dla gospodarstw domowych -30 szt. 6. Dostawę i instalację programu operacyjnego dla jednostek podległych - 93 szt. 7. Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla gospodarstw domowych - 30 szt. 8. Dostawę i instalację oprogramowania biurowego dla jednostek podległych - 93 szt. 9. Dostawę i instalację programu antywirusowego dla gospodarstw domowych w ilości - 30 szt. 10. Dostawę i instalację programu antywirusowego dla jednostek podległych w ilości - 93 szt. 11. Dostawę Licencji Praw Najmu - system operacyjny (jeśli dotyczy) 12. Dostawę Licencji Praw Najmu - program biurowy (jeśli dotyczy) 13. Dostawę pamięci flashdrive - 70 szt. Urządzenia należy dostarczyć i uruchomić w następujących lokalizacjach jednostek podległych: 1. Zespół Szkół w Bystrej, Bystra 154, 38-300 Gorlice: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 2. Zespół Szkół w Dominikowicach, Dominikowice 50, 38-303 Kobylanka: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 3. Zespół Szkół w Klęczanach, Klęczany 2, 38-333 Zagórzany: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 4. Zespół Szkół w Kobylance, Kobylanka 413, 38-303 Kobylanka: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 5. Zespół Szkół w Kwiatonowicach, Kwiatonowice 21, 38-333 Zagórzany: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 6. Zespół Szkół w Ropicy Polskiej, Ropica Polska 70, 38-300 Gorlice: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 7. Zespół Szkół w Stróżówce, Stróżówka 159, 38-300 Gorlice: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 8. Zespół Szkół w Szymbarku, Szymbark 464, 38-311 Szymbark: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 9. Zespół Szkół w Zagórzanach, Zagórzany 230, 38-333 Zagórzany: komputer stacjonarny - 10 szt., drukarka - 1 szt.; 10. Oświatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Gminy Gorlice, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice: komputer stacjonarny - 1 szt., drukarka - 1 szt.; 11. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach, ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice: komputer stacjonarny - 1 szt., 12. Gminna Biblioteka Publiczna w Zagórzanach, Zagórzany 208, 38-333 Zagórzany: komputer stacjonarny - 1szt., drukarka - 1 szt.; Urządzenia (komputery stacjonarne - 30 sztuk) należy dostarczyć i uruchomić w gospodarstwach domowych wskazanych przez zamawiającego. Wykaz gospodarstw domowych zamawiający przekaże wykonawcy w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2) oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3) do SIWZ. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazano patenty, znaki towarowe, pochodzenie określające parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 48.76.00.00 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego 48.62.00.00 - Systemy operacyjne 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 17.06.2013 r. do godz. 9:30 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pekao SA Oddział w Gorlicach 52 1240 4748 1111 0000 4874 2443 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert tj. nie później niż do dnia 17.06.2013 r. do godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego (w kasie Urzędu Gminy), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub niewniesienie w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art,24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (Załącznik Nr 1 do SIWZ). A.2) Wypełniony druk szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 3 do SIWZ) A.3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Załącznik Nr 4 do SIWZ). A.4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych (Załącznik Nr 5 do SIWZ) A.5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów na podstawie art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych (Załącznik Nr 6 do SIWZ), A.6) Projekt umowy (Załącznik Nr 7 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.gorlice.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorlice ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice oraz Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Gorlicach ul. Łukasiewicza 6, 38-300 Gorlice..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Gorlice ul. 11 Listopada 2, 38-300 Gorlice, pokój nr 15 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Gorlice realizowanyo w ramach Programu Operacyjnego lnnowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - e lnclusion, Oś priorytetowa 8 Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Roboty remontowe dróg gminnych rolniczych na terenie gminy Gorlice
- PRZEBUDOWA CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH STARÓWKI MIASTA GORLICE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- MODERNIZACJA BAZY EDUKACYJNEJ MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH - MZS NR 1, MZS NR 3, MZS NR 6, W SYSTEMIE "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Przebudowa drogi gminnej nr 270538K "Dominikowice-Męcina" w miejscowości Dominikowice
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych dla Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawę sprzętu komputerowego i multimedialnego, w ramach projektu pt. "Realizacja programów rozwojowych szkół z terenu gminy Ulan-Majorat" w podziale na części
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Radłów
- Dostawa urządzeń komputerowych i sieciowych wraz z akcesoriami na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.