eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dołhobyczów › Zakup samochodu komunalnego - śmieciarki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-24

Dołhobyczów: Zakup samochodu komunalnego - śmieciarki
Numer ogłoszenia: 21966 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 416774 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Dołhobyczowie, ul. Usługowa 5, 22-540 Dołhobyczów, woj. lubelskie, tel. 84 6532023, faks 84 6532023.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup samochodu komunalnego - śmieciarki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego samochodu - śmieciarki z bocznym systemem załadunku o pojemności min. 12m3-CPV 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów o następujących parametrach: 1). pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2012 lub 2011, 2). dopuszczalna masa całkowita min. 11 000 kg, 3). silnik spełniający normę EURO 5 o mocy nie mniejszej niż 180 MK bez AdBlue, 4). elektroniczna regulacja silnika EDC, 5). tachograf cyfrowy, wstępnie aktywowany, 6). elektroniczny ogranicznik prędkości 85 km/h, 7). filtr paliwa podgrzewany, 9). zawieszenie przednie i tylne paraboliczne ze stabilizatorem, 10). blokada mechanizmu różnicowego osi tylnej, 11). kabina krótka 3 miejscowa, 12). układ hamulcowy z ABS, hamulce tarczowe, 13). wspomaganie układu kierowniczego, koło kierownicy z regulowaną wysokością i pochyleniem, 14). zbiornik paliwa o pojemności min. 140 l, zamykane na korek wlewu paliwa, 15). pojemność skrzyni ładunkowej - nie mniej niż 12m3, 16). masa przewożonych odpadów- nie mniej niż 5 000 kg, 17). urządzenie załadowcze boczne, przystosowane do załadunku pojemników znormalizowanych od 110 litrów do 1100 litrów, 18). udźwig urządzenia dźwigowego min. 500 kg, 19). sposób ugniatania odpadów- hydrauliczny płytowy, 20). mechanizm opróżniania szuflady - hydrauliczny płytowy, 21). stopień zgniotu od 2 do 5. Dodatkowe informacje: a. Wymagane dokumenty dostarczone wraz z pojazdem: książka lub karta gwarancyjna, instrukcja obsługi podwozia i zabudowy w języku polskim, wymagane prawem dokumenty umożliwiające zarejestrowanie pojazdu. b. Samochód musi odpowiadać warunkom technicznym, przepisom BHP i ustawy - Przwo o ruchu drogowym. c. Gwarancja i serwis pogwarancyjny: na przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji minimum 36 miesięcy, Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia usterek powstałych lub ujawnionych w okresie gwarancji w przeciągu 14 dni od daty zgłoszenia faksem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. d. Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji pojazdu. e. Wykonawca umieści napis na drzwiach po obu stronach pojazdu o trści: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Dołhobyczowie ul Usługowa 5 tel. 846532023. f. Cena za przedmiot zamówienia będzie obejmowała wszystkie czynności określone w obowiązujących przepisach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KGP Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 15, 43-410 Marklowice Górne, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 322000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 322000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 322000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.