eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kruszwica › Przebudowa drogi gminnej 150817C Piecki- Bachorce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Kruszwica: Przebudowa drogi gminnej 150817C Piecki- Bachorce
Numer ogłoszenia: 219588 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171360 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kruszwica, ul. Nadgoplańska 4, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3515010, faks 52 3516021.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej 150817C Piecki- Bachorce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Droga gminna będąca przedmiotem opracowania zlokalizowana jest na działkach o numerach ewidencyjnych: 49/1; 49/2; 106; 139/6; 161; 163 i jest drogą klasy D łączącą miejscowości Piecki i Bachorce. Odcinek objęty opracowaniem ma swój początek na włączeniu w drogę powiatową nr 2577C, koniec stanowi włączenie w drogę powiatową nr 2576C. Pas drogowy posiada zmienną szerokość (min = 5,50 m). W stanie istniejącym w pasie drogi gminnej znajduje się jezdnia o nawierzchni powierzchniowo utrwalonej grysem i emulsją o szerokości zmiennej (od 4,30m do 4,60m). Przedmiotowa droga zapewnia przede wszystkim dojazd do przylegających posesji tj. zabudowy zagrodowej oraz na pola uprawne. Skomunikowanie z przylegającymi działkami zapewniają zjazdy gruntowe. Ponadto droga gminna krzyżuje się z drogą zlokalizowaną na działce 163 (kierunek do wsi Bachorce). Odprowadzenie wód opadowych odbywa się na przyległe tereny - brak rowów odwadniających. Długość odcinka objętego opracowaniem wynosi w osi: A-B = 572,26 m C-D = 37,76 m E-F = 34,13 m Na potrzeby opracowania przyjęto kilometrację przebudowywanego odcinka zgodnie z jego początkiem i końcem opisanymi powyżej. Odcinek ma swój początek na włączeniu w drogę powiatową nr 2577C, koniec stanowi włączenie w drogę powiatową nr 2576C. Drogę trasowano w nawiązaniu do przebiegu istniejącej jezdni z uwzględnieniem konieczności wykonania poszerzeń oraz ograniczeń wynikających z szerokości pasa drogowego. W ciągu przebudowywanego odcinka zlokalizowane jest skrzyżowanie z drogą gminną (km=0+442,52). W stanie istniejącym na skrzyżowaniu występuje duża powierzchna nieurządzona. Planuje się wykonanie przebudowy skrzyżowania. Ponadto założono wykonanie korekty w trasie na drodze podporządkowanej poprzez odgięcie toru jazdy i zaprojektowanie włączenia pod kątem 90o. Dodatkowo ze względu na ograniczone warunki terenowe planuje się wykonanie poszerzenia o nawierzchni bitumicznej oddzielonego od jezdni właściwej krawężnikiem najazdowym 15x22 wyniesionym ponad krawędź jezdni na 3 cm. Włączenie w drogę powiatową nr 2577C również podlega przebudowie celem poprawienia widoczności dla pojazdów podporządkowanych. Planuje się również dokonanie korekty trasy na włączeniu co spowoduje zmniejszenie powierzchni nieurządzonych i zredukuje potencjalne pola kolizji do punktów kolizji. Realizowanie włączenia pod kątem 90o w stosunku do drogi z pierwszeństwem jest niemożliwe ze względu na wynikające ograniczenia terenowe (granice pasa drogowego). Włączenie w drogę powiatową nr 2576C również zostało objęte przebudową. Zgodnie ze stanem istniejącym włączenie to realizowane jest poprzez dwie jezdnie w zakresie których dokonano poszerzenia do 5,0m. Wyspa kanalizująca została obramowana krawężnikiem najazdowym 15x22 cm wyniesionym ponad krawędź jezdni na wysokość 3cm. Profil podłużny drogi zaprojektowano przy założeniu wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni. Trasę w przekroju podłużnym zaprojektowano przy założeniach: ? zapewnienia wzmocnienia istniejącej konstrukcji jezdni ? dostosowania wysokościowo do istniejących zjazdów indywidualnych ? dowiązania wysokościowo do jezdni istniejącej dróg powiatowych ? w oparciu o dostosowanie do istniejącego ukształtowania terenu ? uwzględniając przebieg istniejącej jezdni (z odchyleniami w stosunku do stanu istniejącego w celu uzyskania spadków umożliwiających właściwe odwodnienie drogi i płynności przebiegu drogi) W przypadku wystąpienia różnic wysokościowych na końcu odcinka E-F objętego opracowaniem w stosunku do istniejącej nawierzchni należy zniwelować warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 na długości min. 5m. Szerokość nawierzchni bitumicznej na całej długości przebudowywanego odcinka drogi wynosi 5,0 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości zmiennej uzależnionej od szerokości pasa drogowego (w przypadku wystarczającej szerokości wykonać pobocza o szerokości 75cm). Spadek poprzeczny jezdni odcinków A-B oraz C-D projektuje się jako daszkowy 2%. Na odcinkach w łuku należy wykonać spadek poprzeczny jednostronny zachowując odcinki przejściowe służące dokonaniu zmiany pochylenia poprzecznego jezdni. Odcinek E-F planuje się wykonać o szerokości 4,0 m z obustronnymi poboczami gruntowymi o szerokości zmiennej uzależnionej od szerokości pasa drogowego. Na włączeniach w istniejące jezdnie szerokość jezdni projektowanej dostosować do istniejącej a pochylenia poprzeczne należy dostosować do istniejących pochyleń podłużnych jezdni dróg powiatowych. Na całej długości odcinka zaprojektowano wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni. Z uwagi na istniejącą szerokość jezdni należy dokonać poszerzeń w celu osiągnięcia szerokości jedni projektowanej równej 5,0 m. Na włączeniach w drogi powiatowe oraz w obrębie istniejącego skrzyżowania w km 0+442,52 ze względu na zły stan techniczny istniejącej nawierzchni przewidziano rozbiórkę nawierzchni jezdni oraz wykonanie nowej konstrukcji. Poszerzenia istniejącej jezdni oraz nowe konstrukcje w miejscu dokonania rozbiórek istniejącej nawierzchni należy wykonać o następującej konstrukcji: ? warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 4 cm ? warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - gr. 4 cm ? warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 - gr. 20 cm ? warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa - gr. 15 cm. Wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni należy wykonać: ? warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr. 4 cm ? warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W - gr. 4 cm ? profilowanie istniejącej podbudowy jezdni (po wykonaniu frezowania) kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie - gr. zmienna (min. 8 cm) Zjazdy do przyległych posesji wykonać w miejscach zjazdów istniejących o następującej konstrukcji: -warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - gr.5 cm -warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mech. 0/31,5 - gr. 20 cm -warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5MPa - gr. 10 cm Zjazdy na przyległe pola uprawne nie zostały jednoznacznie wyznaczone. W stanie istniejącym brak jest widocznych wyodrębnionych zjazdów. Przebudowa drogi nie powoduje braku dostępności do pół uprawnych ze względu na brak projektowanych rowów odwadniających (stan wymuszony szerokością pasa drogowego). 2. Dokładny opis i zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji projektowej: a) Projekt budowlano - wykonawczy /Przebudowa drogi gminnej nr 150817C Piecki - Bachorce/ b) Projekt organizacji ruchu /Przebudowa drogi gminnej nr 150817C Piecki - Bachorce/ c) Specyfikacje Techniczne /Przebudowa drogi gminnej nr 150817C Piecki - Bachorce/ 3. Wytyczne dla oferenta: a) Szczegółowe informacje zawierają projekt budowlano - wykonawczy oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i projekt organizacji ruchu natomiast przedmiar robót jest elementem pomocniczym; b) W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją inwestycji, w tym wszelkie opłaty za przygotowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu drogowego w trakcie realizacji zadania. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu organizacji ruchu drogowego na czas prowadzenia robót. c) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac. W kwestii uczestnictwa w wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobą wyznaczoną w SIWZ w sprawach merytorycznych. d) Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego z preferencją parametrów korzystniejszych spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia kosztorysu powykonawczego, w którym będzie należało wyodrębnić wartości oraz ilości robót wykonanych na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi 49/2, 161, 163 oraz odrębny kosztorys powykonawczy dla działek 49/1, 106, 139/6. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany, STWiOR. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy. -Obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe (przedmiary robót są elementem pomocniczym). -Nie dopuszcza się płatności częściowych w trakcie realizacji robót budowlanych. -Podstawą do rozliczenia robót będzie protokół odbioru robót, faktura Vat (rachunek). Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych INODROG Sp. z o.o., ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 408705,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 340175,90

  • Oferta z najniższą ceną: 340175,90 / Oferta z najwyższą ceną: 446373,97

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.