eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, WIESZAKÓW, STOŁÓW WARSZTATOWYCH, GABLOT I TABLIC ORAZ INNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-25

Grudziądz: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, WIESZAKÓW, STOŁÓW WARSZTATOWYCH, GABLOT I TABLIC ORAZ INNYCH
Numer ogłoszenia: 219576 - 2012; data zamieszczenia: 25.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Setora Finansów Publicznych- wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, WIESZAKÓW, STOŁÓW WARSZTATOWYCH, GABLOT I TABLIC ORAZ INNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa mebli biurowych, wieszaków, stołów warsztatowych, gablot i tablic oraz innych do Jednostki Wojskowej 4503, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz warunkami i ilościami wyszczególnionymi w Załączniku Nr 1 ,2, 3, 8, 9 do SIWZ według zadań następująco: ZADANIE NR 1: Dostawa wieszaków do magazynu mundurów Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu ul. Legionów w Kompleksie Koszarowym 1442 Budynek nr 26. ZADANIE NR 2: Dostawa szafki depozytowej do Jednostki Wojskowej 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz ZADANIE NR 3: Dostawa stołów roboczych do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz ZADANIE NR 4: Dostawa gablot i stolika projekcyjnego do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz ZADANIE NR 5: Dostawa tablic, banerów reklamowych oraz ekranu projekcyjnego do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 ul Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz ZADANIE NR 6: Dostawa słupków, stojaków i innych do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 ul Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz ZADANIE NR 7: Dostawa krzeseł obrotowych do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grupie/k Grudziądza, ul. Dworcowa 1, 86-134 Dragacz ZADANIE NR 8: Dostawa wraz z montażem zasłon okiennych typu Verticale do Garnizonu Grudziądz oraz Brodnicy ZADANIE NR 9: Dostawa gablot oraz stojaka do Jednostki Wojskowej 4503 ul Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.60.00-4, 39.14.13.00-5, 39.15.12.00-7, 98.39.00.00-3, 44.33.20.00-6, 30.19.21.70-3, 38.65.34.00-1, 34.94.21.00-3, 39.15.11.00-6, 39.15.00.00-8, 39.11.20.00-0, 39.51.50.00-5, 79.93.40.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załączniki do SIWZ: Nr 1 - Formularz ofertowy Nr 4 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania; Nr 6 - Wykaz części zamówienia, które Wykonawca powierza do realizacji podwykonawcy; Nr 7 - Informacja o Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1) podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2) miejsca dostawy i montażu o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy; 3) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen wskazanych w umowie; 4) zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia (w zakresie zadania nr 8) określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ i proporcjonalnie wartości przedmiotu zamówienia w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć przed podpisaniem umowy lub w sytuacji gdy z rzeczywistych pomiarów i wizji lokalnej dokonanej przez Wykonawcę wyniknie, iż liczba niezbędnych metrów2 dla realizacji przedmiotu zamówienia będzie mniejsza; 5) terminu realizacji, przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy udowodnionych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających przyjęcie dostawy w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ nie powstałych z winy Zamawiającego. Zmiany jak powyżej pkt 1 - 5 wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, z konkretnym wskazaniem dnia od którego będą obowiązywały zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak powyżej, z kasy JW 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz-7zł, na wniosek- wysyłka 14,15 zł ze strony internetowej bezpłatnie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2012 godzina 07:30, miejsce: kancelaria JW 4503 ul. Czwartaków 1,86-300 Grudziądz(pom.7bud.1)-osobiście lub przesyłka, Wykonawca uwzględnia czas niezbędny na dotarcie bezpośrednio do kancelarii...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Kopertę należy opisać hasłem: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, WIESZAKÓW, STOŁÓW WARSZTATOWYCH, GABLOT I TABLIC ORAZ INNYCH- sprawa nr 47/2012 nie otwierać do dnia 25.07.2012 r. do godziny 8.00 Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi). Oferta w terminie, o którym mowa powyżej, z dokładnością do wskazanej godziny i minuty musi być złożona w kancelarii Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje przyjmowania ofert na biurze przepustek. Wymóg ten dotyczy również przesyłek nadawanych za pośrednictwem firmy spedycyjnej lub kurierskiej.Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wieszaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wieszaków do magazynu mundurów Jednostki Wojskowej 4503 w Grudziądzu ul. Legionów w Kompleksie Koszarowym 1442 Budynek nr 26.-Wieszak ramiączko- z drewna, ramiączka z poprzeczką do zawieszenia np.spodni, długość w zakresie 44cm do 50 cm, grubość od 1,4 cm do 1,8 cm, wysokość od 22cm do 25 cm, wieszaki lakierowane lakierem bezbarwnym ( ilość 3500 szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.60.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa szafki depozytowej na telefony komórkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szafki depozytowej na telefony komórkowe do Jednostki Wojskowej 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz-Szafka depozytowa na telefony komórkowe, 10 indywidualnych skrytek wyściełanych materiałem, kolor RAL 7032, lakier proszkowy, wykonana z blachy stalowej o grubości min. 1,5 mm, zamknięcie na zamek mechaniczny z 2 kluczami, wymiary zewnętrzne ok.. 780x390x200 mm ( w ilości 5 szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa stołów roboczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołów roboczych do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz Szczegółowy przedmiot zamówienia dla zadania nr 3 znajduje się w Załączniku nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa gablot i stolika projekcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gablot i stolika projekcyjnego do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz-Gablota wewnętrzna 715 mm x 722 mm. Zawieszana, zamykana poprzez zawiasy z szybą przeźroczystą, rama wykonana z aluminium, środek gabloty wykonany z płyty korkowej, głębokość 40mm ( ilość 4 szt) Gablota wewnętrzna 976 mm x 722 mm Zawieszana, zamykana poprzez zawiasy z szybą przeźroczystą, rama wykonana z aluminium, środek gabloty wykonany z płyty korkowej, głębokość 40mm( ilość 6 szt), Gablota na trofea przeszklona 1800x1200x800 mm Tył, góra i dół gabloty płyta meblowa, przeszklona z trzech stron posiadająca(4szt.) półki szklane z możliwością regulacji odstępów między półkami. Drzwi szklane otwierane dwustronnie skrzydłowo, zamykane na zamek Wymiary 1800x1200x800 mm ( ilość 3 szt), Stolik projekcyjny aluminiowy z możliwością ustawienia pochylenia i regulowaną na wysokość półką. Wysokość stolika projekcyjnego 880 mm, podstawa stolika 740mmx720cm. Wymiary półki górnej 600mmx420mm, nośność półki do 15 kg ( ilość 37 szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00-3, 44.33.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa tablic, banerów reklamowych oraz ekranu projekcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tablic, banerów reklamowych oraz ekranu projekcyjnego do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 ul Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz-Tablica reklamowa podwieszana pokryta folią UV ze składaną ramą aluminiową do szybkiej wymiany ulotek z rogiem kwadratowym format A1. Otwierana ramka na cztery strony.( ilość 90szt), Tablica reklamowa podwieszana pokryta folią UV ze składaną ramą aluminiową do szybkiej wymiany ulotek z rogiem kwadratowym format A0 Otwierana ramka na cztery strony. (ilość 170 szt), Tablica reklamowa pokryta folią UV ze składaną ramą aluminiową do szybkiej wymiany ulotek z rogiem kwadratowym format A4. Otwierana ramka na cztery strony. Wymiary całkowite 253x340 mm. Otwierana ramka na cztery strony.( ilość 120 szt), Dwustronny baner reklamowy, rozkładany na pochylnym stojaku aluminiowym, format A1. Składa się z dwóch składanych ram, płyta tylna z ocynkowanej blachy, zintegrowany uchwyt górnej ramy do przenoszenia. Szyba przednia wykonana z przeźroczystego PCV. Wymiary całkowite 640x120 mm ( ilość 11 szt),Ekran projekcyjny 3000 mmx 2000 mm sterowany pilotem podwieszony do sufitu ( wraz z materiałami montażowymi)- ilość 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.70-3, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa słupków, stojaków i innych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa słupków, stojaków i innych do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 ul Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz- Słupek ogrodzeniowy stalowy wysokość słupka 970 mm, podstawa w kształcie koła o średnicy 330 mm z tworzywa sztucznego z zabezpieczeniem antypoślizgowym, aluminiowe wykończenie słupka( każdy słupek wyposażony w jedną kasetę z taśmą koloru niebieskiego oraz trzy tuleje służące do mocowania sąsiadujących taśm, długość taśmy nie mniejsza niż 3m ( ilość 17 szt), Stojak informacyjny aluminiowy do formatu A4 pionowy pod kątem 45o , podstawa stojaka kwadratowa lub okrągła zapewniająca stabilność stojaka, wysokość słupka 100 cm, tabliczka przystosowana do szybkiej wymiany ulotek. Rogi tabliczki kwadratowe lub zaokrąglone.( ilość 43 szt) Stojak informacyjny aluminiowy do formatu A3 poziomy pod kątem 45o , podstawa stojaka kwadratowa lub okrągła zapewniająca stabilność stojaka. wysokość słupka 120 cm, tabliczka przystosowana do szybkiej wymiany ulotek, rogi tabliczki kwadratowe lub zaokrąglone ( ilość 43 szt),Ramka drewniana, rogi kwadratowe, przeszklona do formatu A3, do zawieszenia na ścianie, tył uchylny z miękkiego materiału(korek) ( ilość 31 szt),Kaseta naścienna z taśmą 3m (czerwona) przeznaczona do montażu na ścianie (wraz z materiałami montażowymi), kaseta wykonana ze stali koloru srebrnego, wyposażona w system cztero-kierunkowy do rozwijania taśmy( ilość 2 szt).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.94.21.00-3, 39.15.11.00-6, 30.19.21.70-3, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa krzeseł obrotowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł obrotowych do magazynu Jednostki Wojskowej 4503 w Grupie/k Grudziądza, ul. Dworcowa 1, 86-134 Dragacz- Krzesła winny być (w ilości 50 szt):przeznaczone do stanowiska pracy przy komputerze, biurku;obrotowe na metalowej podstawie z regulowanym podnoszeniem;z dwoma podłokietnikami (kolor czarny) miękkie profilowane;osadzone na pięcioramiennej metalowej chromowanej podstawie(ramiona w kształcie łuku) o średnicy min. 645 mm z gniazdami do trzpienia stożkowego 11 mm wyposażona w kółka samohamowne do powierzchni twardych z nakładką silikonową zabezpieczającą przed porysowaniem powierzchni podłóg. Kółka pod naciskiem siedzącego poruszają się swobodnie po podniesieniu blokują się, możliwość zastosowania kółek do powierzchni dywanowych.o dopuszczalnym obciążeniu min. 150 kg zapewniające pełny komfort użytkowania, ergonomiczne wyposażone w mechanizm z następującymi funkcjami:synchroniczną regulację kąta odchylenia oparcia i siedziska dźwignią z blokadą w min. 4 położeniach;podczas odchylania oparcia - mechanizm równocześnie zmienia położenie siedziska względem oparcia w stosunku 3:1;mechanizm wyposażony w funkcję zabezpieczenia siedzącego przed uderzeniem oparciem po zwolnieniu blokady i przestawieniu na swobodne bujanie;możliwość ustawienia siedziska i oparcia w pozycji do relaksu tzw. swobodne bujanie się;możliwość płynnej regulacji siły odchylenia;regulacja wysokości siedziska w zakresie wysokości 440-530 mm za pomocą podnośnika pneumatyczno-gazowego, z osłonką podnośnika z PP w kolorze czarnym;siedzisko i oparcie wykonane ze sklejki liściastej o gr. min 8 mm; wyprofilowane siedzisko i oparcie w części lędźwiowej odciążające kręgosłup;siedzisko wyściełane gąbką o gramaturze min. 25 kg/m3, a oparcie o gramaturze min. 21 kg/m3;podstawa z pięcioma kółkami jezdnymi;siedzisko i oparcie tapicerowane tkaniną obiciową Oban z włókna syntetycznego o ścieralności min. 35 000 cykli (metoda Martindalea);muszą spełniać wymagania w klasie higieniczności E1;oparcie wyposażone w mechanizm zapadkowy umożliwiający stopniową regulację wysokości, oparcie nie powinno zachodzić na siedzisko;wykonane z materiałów I gatunku, nowe, bez zanieczyszczeń, zabrudzeń i błędów fabrycznych;krzesła winny być dostosowane do użytku przez osobę dorosłą. Każde dostarczone krzesło musi być oznaczone od spodu tj. w miejscu niewidocznym bezpośrednio podczas użytkowania (nazwą producenta i wyrobu wraz z numerem partii) oraz numerem katalogowym dla krzeseł WP 1-16/12. Kolorystyka krzeseł:w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzorniki kolorystyczne tkanin. W proponowanej palecie kolorów do wyboru winny się znaleźć w szczególności kolory: szarości, brązu, czarni; wybór kolorystyki następuje w cenie oferowanej dostawy, wskazanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie;Krzesła winny być ukompletowane pojedynczo w opakowaniu wraz z instrukcją obsługi i montażu oraz niezbędnym kompletem kluczy do montażu. Do transportu pakowane w opakowaniach bezpośrednich z tektury falistej, zabezpieczone przed uszkodzeniem, a luźne elementy przed wypadaniem. Zaleca się by Wykonawca dołączył do oferty zdjęcie, rysunek techniczny, opis oferowanych krzeseł i foteli obrotowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa wraz z montażem zasłon okiennych typu Verticale.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem zasłon okiennych typu Verticale do Garnizonu Grudziądz oraz Brodnicy 10. Opis przedmiotu zamówieniu - zadania nr 8: (ilość 100m2) Przedmiot zamówienia stanowią wewnętrzne, okienne i pionowe zasłony typu Verticale wraz z kompletem szyn, mechanizmami oraz elementami niezbędnymi do prawidłowego montażu i poprawnego działania zgodnie z funkcją przeznaczenia; Tkaniny zastosowane na lamele winny być o gramaturze minimum 206g/m2 oraz szerokości 127mm; Zasłony typu Verticale winny posiadać właściwości antystatyczne i niepalne, umożliwiające zastosowanie w instytucjach użyteczności publicznej; Użyte materiały i elementy mocujące oraz mechanizmy winny być nowe, czyste, bez błędów fabrycznych, wykonane w I gatunku; Zastosowana szyna dostarczona w komplecie z zasłonami, będzie wykonana w kolorze białym, o mechanizmie z przekładnią planetarną o spowolnionym obrocie umożliwiającą płynną regulację położenia pasków wokół własnej osi (1800); Łańcuszek kulkowy sterujący winien być wykonany do wysokości parapetu danego okna; Kolorystyka: Tkaniny na lamele będą jednobarwne z jasnym wzorem; W terminie do 3 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedstawi wzorniki kolorystyczne tkanin. W proponowanej palecie kolorów do wyboru winny się znaleźć w szczególności kolory: szarości, beżu, bieli, odcienie zieleni, seledynu; Wybór kolorystyki następuje w cenie oferowanej dostawy wraz z montażem, wskazanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa gablot oraz stojaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gablot oraz stojaka do Jednostki Wojskowej 4503 ul Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz Szczegółowy przedmiot zamówienia dla zadania nr 9 znajduje się w Załączniku nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.93.40.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.