eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-17

Gdańsk: Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska
Numer ogłoszenia: 219525 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184417 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaplanowaniu i realizacji zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska.
1. Zamówienie obejmuje:
1.1. Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu strategii zakupu mediów określonych w pkt. 1.2 i 1.3, zawierającej m.in. określenie formatów / narzędzi reklamowych wraz z parametrami technicznymi do wykonania przez Zamawiającego materiałów, mediaplan, harmonogram działań z datami przekazania przez Zamawiającego materiałów, kosztorys zakupu reklam z podziałem na poszczególne grupy docelowe, wskazania liczby odsłon i zasięgów reklam w poszczególnych grupach docelowych, określonych w pkt. 1.2 i 1.3 wraz z ich łącznymi sumami oraz wszelkie inne elementy, które Wykonawca uzna za istotne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
1.2. Realizację zakupu reklam na portalu Facebook, zgodnie z strategią zakupu mediów oraz według następujących założeń:
a) grupy docelowe: potencjalni turyści z Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji w wieku 18-55 lat;
b) geotargetowanie: odpowiednio do poszczególnych grup docelowych;
c) wyświetlanie reklam w news feedzie (strumieniu wiadomości) w formie postu graficznego z linkiem, na komputerach stacjonarnych oraz na urządzeniach mobilnych;
d) linkowanie do wskazanego profilu w serwisie Pinterest;
e) okres trwania emisji reklam: 4 tygodnie, z tym że pierwsza emisja musi mieć miejsce najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
1.3. Realizację zakupu reklam na zagranicznych witrynach internetowych w sieci Google Display Network, zgodnie z strategią zakupu mediów oraz według następujących założeń:
a) grupy docelowe: potencjalni turyści z Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji w wieku 18-55 lat;
b) geotargetowanie: odpowiednio do poszczególnych grup docelowych;
c) dopuszczalne formaty statyczne: kwadrat 250x250, duży prostokąt 336x280, pionowy prostokąt 240x400, pół strony 300x600, banner śródtekstowy 300x250, billboard 970x250;
d) linkowanie do wskazanego profilu w serwisie Pinterest;
e) okres trwania emisji reklam: 4 tygodnie, z tym że pierwsza emisja musi mieć miejsce najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
1.4. Dostarczenie Zamawiającemu raportu w postaci elektronicznej lub na nośniku CD lub DVD, nie później niż w ciągu 1 tygodnia od dnia zakończenia przez Wykonawcę działań, o których mowa w ust. 1.2 i 1.3, podsumowującego zakup mediów w poszczególnych grupach docelowych (w poszczególnych krajach) oraz łącznie, zawierającego m.in. liczby odsłon, CTR i zasięgi reklam, osobno dla witryn internetowych i portalu Facebook.
2. Udział liczby odsłon reklam, o których mowa w ust. 1.3 ma wynosić nie mniej niż 70% całkowitej łącznej liczby odsłon objętej zamówieniem.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Performance Media Sp. z o.o., ul. Idzikowskiego 19, 02-704 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73541,70

  • Oferta z najniższą ceną: 23714,40 / Oferta z najwyższą ceną: 581642,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.