To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-10-17
Gdańsk: Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska
Numer ogłoszenia: 219525 - 2014; data zamieszczenia: 17.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 184417 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Gdańsk Urząd Miejski w Gdańsku, ul. Nowe Ogrody 8/12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3236129, faks 58 3236529.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaplanowanie i realizacja zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zaplanowaniu i realizacji zakupu mediów internetowych w związku z kampanią promocyjną Miasta Gdańska.
1. Zamówienie obejmuje:
1.1. Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu strategii zakupu mediów określonych w pkt. 1.2 i 1.3, zawierającej m.in. określenie formatów / narzędzi reklamowych wraz z parametrami technicznymi do wykonania przez Zamawiającego materiałów, mediaplan, harmonogram działań z datami przekazania przez Zamawiającego materiałów, kosztorys zakupu reklam z podziałem na poszczególne grupy docelowe, wskazania liczby odsłon i zasięgów reklam w poszczególnych grupach docelowych, określonych w pkt. 1.2 i 1.3 wraz z ich łącznymi sumami oraz wszelkie inne elementy, które Wykonawca uzna za istotne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
1.2. Realizację zakupu reklam na portalu Facebook, zgodnie z strategią zakupu mediów oraz według następujących założeń:
a) grupy docelowe: potencjalni turyści z Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji w wieku 18-55 lat;
b) geotargetowanie: odpowiednio do poszczególnych grup docelowych;
c) wyświetlanie reklam w news feedzie (strumieniu wiadomości) w formie postu graficznego z linkiem, na komputerach stacjonarnych oraz na urządzeniach mobilnych;
d) linkowanie do wskazanego profilu w serwisie Pinterest;
e) okres trwania emisji reklam: 4 tygodnie, z tym że pierwsza emisja musi mieć miejsce najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
1.3. Realizację zakupu reklam na zagranicznych witrynach internetowych w sieci Google Display Network, zgodnie z strategią zakupu mediów oraz według następujących założeń:
a) grupy docelowe: potencjalni turyści z Danii, Finlandii, Norwegii, Szwecji w wieku 18-55 lat;
b) geotargetowanie: odpowiednio do poszczególnych grup docelowych;
c) dopuszczalne formaty statyczne: kwadrat 250x250, duży prostokąt 336x280, pionowy prostokąt 240x400, pół strony 300x600, banner śródtekstowy 300x250, billboard 970x250;
d) linkowanie do wskazanego profilu w serwisie Pinterest;
e) okres trwania emisji reklam: 4 tygodnie, z tym że pierwsza emisja musi mieć miejsce najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy.
1.4. Dostarczenie Zamawiającemu raportu w postaci elektronicznej lub na nośniku CD lub DVD, nie później niż w ciągu 1 tygodnia od dnia zakończenia przez Wykonawcę działań, o których mowa w ust. 1.2 i 1.3, podsumowującego zakup mediów w poszczególnych grupach docelowych (w poszczególnych krajach) oraz łącznie, zawierającego m.in. liczby odsłon, CTR i zasięgi reklam, osobno dla witryn internetowych i portalu Facebook.
2. Udział liczby odsłon reklam, o których mowa w ust. 1.3 ma wynosić nie mniej niż 70% całkowitej łącznej liczby odsłon objętej zamówieniem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PERFORMANCE MEDIA" SP. Z O.O.
- Performance Media Sp. z o.o., ul. Idzikowskiego 19, 02-704 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 260000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73541,70
Oferta z najniższą ceną: 23714,40 / Oferta z najwyższą ceną: 581642,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup i dostawa tabletów z systemem operacyjnym Android do realizacji badań ankietowych przez Urząd Statystyczny w Gdańsku
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach
- 47/TP/2025 Sukcesywne dostawy substancji chemicznych z podziałem na zadania.
- Usługa wykonywania i dostarczania obiadów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 6 w Gdańsku
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pn.:"Nadmorska ścieżka pieszo-rowerowa z plaży Stogi do Górek Zachodnich-Etap II" realizowanego w ramach BO 2025
- Dostawa środków higienicznych i środków czystości dla Sądu Okręgowego w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





