eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › PN 76/08/2015- wyposażenie laboratorium Lab9, Lab7, CBPIO-Lab8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-08-25

Poznań: PN 76/08/2015- wyposażenie laboratorium Lab9, Lab7, CBPIO-Lab8
Numer ogłoszenia: 219500 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk , ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, faks 061 8525954.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.man.poznan.pl/online/pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka naukowo - badawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 76/08/2015- wyposażenie laboratorium Lab9, Lab7, CBPIO-Lab8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla eksperymentalnej przestrzeni badań interakcji użytkowników z usługami sieciowymi nowej generacji (FutureICT lab9), laboratorium integracji technologii ICT z otoczeniem (CBPIO Lab8) a także dla laboratorium zarządzania centrami danych i systemami efektywnymi energetycznie ((FutureICT lab7), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0, 31.68.22.10-5, 31.60.00.00-2, 48.90.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium w postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał następujące dostawy: - dla części nr 1 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 4 - przynajmniej jedną dostawę lub wdrożenie sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 25.000 złotych brutto, - dla części nr 6 - przynajmniej jedną dostawę w sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 8 - przynajmniej jedną dostawę sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 9 - przynajmniej trzy dostawy lub wdrożenia sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 13 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 14 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 5.000 złotych brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - dla części nr 1 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 4 - przynajmniej jedną dostawę lub wdrożenie sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 25.000 złotych brutto, - dla części nr 6 - przynajmniej jedną dostawę w sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 8 - przynajmniej jedną dostawę sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 9 - przynajmniej trzy dostawy lub wdrożenia sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 13 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 14 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 5.000 złotych brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    6.10 W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt i/lub oprogramowanie (dotyczy części 1-14) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisu technicznego oferowanego sprzętu i/lub oprogramowania. Opis musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersję i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem technicznym stanowiącym załącznik nr 4 do oferty. Opis ten i ewentualne załączone do niego dokumenty muszą potwierdzać, że zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania, które określone zostały przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

6.8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć do oferty, a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność ze niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Przed zawarciem umowy z Zamawiającym, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią umowę regulującą ich współpracę. Ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.1 i I.6.3 SIWZ. Uwaga: W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum): 1. warunki opisane w pkt I.5.1. SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie, 2. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako reprezentant pozostałych. 6.9 Jeśli umocowanie osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę nie wynika z dokumentów określonych w pkt. I.6.3.2) SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez jego wystawcę bądź uwierzytelnione przez notariusza. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1282 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

-aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., -zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu, oprogramowania w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt, oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt, oprogramowanie zamienny, zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), wycofanie modelu (typu, wersji), objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, -zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu, oprogramowania w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć sprzętu w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych), pod warunkiem, że dostępny będzie sprzęt, oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt, oprogramowanie zamienny, zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), -zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany zawartej umowy, -zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, nie dotyczy części nr 13, -zmniejszenie zakresu (asortymentu lub ilości) dostarczanego sprzętu, oprogramowania oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, -zmianę warunków płatności polegającą na zapłacie na rzecz Wykonawcy wynagrodzenia za faktycznie zrealizowany przedmiot zamówienia w ramach danej części, pomimo że zamówienie w tej części nie zostatało wykonane w całości w przypadku, gdy wykonanie zamówienia w całości nie jest możliwe ze względu na konieczność rozliczenia projektu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.man.poznan.pl/online/zampub.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Noskowskiego 10 w Poznaniu, w sali nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo - Sieciowe, ul. Noskowskiego 10, 61 -704 Poznań, pokój nr 2 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część nr 1- 3 oraz 14 zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu FUTURE ICT - Rozwój centrum kompetencji w zakresie sieci i usług nowej generacji numer projektu: POIG.02.03.01-30-034413 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Część nr 4-13 zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu Centrum Badawcze Polskiego Internetu Optycznego, numer projektu: POIG.02.01.00-30-03709. DOTACJE NA INNOWACJE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Zestaw sterowników i modułów I/O do środowiska integracyjnego i wykonawczego dla usług i aplikacji inteligentnego budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Zestaw sterowników i modułów I/O do środowiska integracyjnego i wykonawczego dla usług i aplikacji inteligentnego budynku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Zestaw liczników i styczników do środowiska integracyjnego i wykonawczego dla usług i aplikacji inteligentnego budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Zestaw liczników i styczników do środowiska integracyjnego i wykonawczego dla usług i aplikacji inteligentnego budynku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Zestaw kamer z wyposażeniem do obserwacji, analizy zachowań użytkownika i budowy modeli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Zestaw kamer z wyposażeniem do obserwacji, analizy zachowań użytkownika i budowy modeli.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - Zestaw kontrolerów automatyki budynkowej i inteligentnych budynków z oprogramowaniem i wyposażeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - Zestaw kontrolerów automatyki budynkowej i inteligentnych budynków z oprogramowaniem i wyposażeniem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - czytnik linii papilarnych do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - czytnik linii papilarnych do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - czytnik kształtu dłoni do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - czytnik kształtu dłoni do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - czytnik układu żył do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - czytnik układu żył do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 - czytniki tęczówki oka do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 - czytniki tęczówki oka do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 - system rozpoznawania geometrii twarzy do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9 - system rozpoznawania geometrii twarzy do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 - zestaw akwizycji danych audiowizualnych przeznaczony do pracy w środowisku zewnętrznym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 10 - zestaw akwizycji danych audiowizualnych przeznaczony do pracy w środowisku zewnętrznym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11 - Kamera z wyposażeniem do zestawu akwizycji danych audiowizualnych przeznaczony do pracy wewnątrz budynków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11 - Kamera z wyposażeniem do zestawu akwizycji danych audiowizualnych przeznaczony do pracy wewnątrz budynków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12 - Zestaw urządzeń zasilających.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 12 - Zestaw urządzeń zasilających.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13 - zintegrowane środowisko programistyczne do tworzenia aplikacji i wizualizacji trójwymiarowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 13 - zintegrowane środowisko programistyczne do tworzenia aplikacji i wizualizacji trójwymiarowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 5

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część nr 14 - Sterowniki PLC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 14 - Sterowniki PLC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.