Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-25
Poznań: PN 76/08/2015- wyposażenie laboratorium Lab9, Lab7, CBPIO-Lab8
Numer ogłoszenia: 219500 - 2015; data zamieszczenia: 25.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk , ul. Noskowskiego 12/14, 61-704 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8582091, faks 061 8525954.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.man.poznan.pl/online/pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka naukowo - badawcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PN 76/08/2015- wyposażenie laboratorium Lab9, Lab7, CBPIO-Lab8.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla eksperymentalnej przestrzeni badań interakcji użytkowników z usługami sieciowymi nowej generacji (FutureICT lab9), laboratorium integracji technologii ICT z otoczeniem (CBPIO Lab8) a także dla laboratorium zarządzania centrami danych i systemami efektywnymi energetycznie ((FutureICT lab7), zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0, 31.68.22.10-5, 31.60.00.00-2, 48.90.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 Pzp Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium w postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał następujące dostawy: - dla części nr 1 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 4 - przynajmniej jedną dostawę lub wdrożenie sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 25.000 złotych brutto, - dla części nr 6 - przynajmniej jedną dostawę w sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 8 - przynajmniej jedną dostawę sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 9 - przynajmniej trzy dostawy lub wdrożenia sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 13 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 14 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 5.000 złotych brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
- dla części nr 1 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 4 - przynajmniej jedną dostawę lub wdrożenie sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 25.000 złotych brutto, - dla części nr 6 - przynajmniej jedną dostawę w sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 10.000 złotych brutto; - dla części nr 8 - przynajmniej jedną dostawę sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 9 - przynajmniej trzy dostawy lub wdrożenia sprzętu biometrycznego lub sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 13 - przynajmniej jedną dostawę oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 15.000 złotych brutto; - dla części nr 14 - przynajmniej jedną dostawę sterowników lub urządzeń automatyki lub urządzeń elektrycznych lub urządzeń elektronicznych lub urządzeń komputerowych o wartości nie mniejszej niż 5.000 złotych brutto. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
6.10 W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt i/lub oprogramowanie (dotyczy części 1-14) odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisu technicznego oferowanego sprzętu i/lub oprogramowania. Opis musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersję i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, zgodnie z opisem technicznym stanowiącym załącznik nr 4 do oferty. Opis ten i ewentualne załączone do niego dokumenty muszą potwierdzać, że zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania, które określone zostały przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
6.8 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (stosowne pełnomocnictwa należy załączyć do oferty, a treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność ze niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Przed zawarciem umowy z Zamawiającym, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią umowę regulującą ich współpracę. Ponadto każdy z podmiotów działających wspólnie obowiązany jest przedstawić oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt. I.6.1 i I.6.3 SIWZ. Uwaga: W przypadku składania jednej oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum): 1. warunki opisane w pkt I.5.1. SIWZ Wykonawcy mogą spełniać łącznie, 2. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako reprezentant pozostałych. 6.9 Jeśli umocowanie osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę nie wynika z dokumentów określonych w pkt. I.6.3.2) SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest załączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez jego wystawcę bądź uwierzytelnione przez notariusza. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 1282 ze zm.) nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
-aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., -zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu, oprogramowania w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt, oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt, oprogramowanie zamienny, zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), wycofanie modelu (typu, wersji), objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, -zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu, oprogramowania w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć sprzętu w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych), pod warunkiem, że dostępny będzie sprzęt, oprogramowanie o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt, oprogramowanie zamienny, zamienne może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej), -zmianę dotyczącą dostarczanego asortymentu albo terminu realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych, technicznych lub w dziedzinie oprogramowania, niż te istniejące w chwili zawarcia Umowy, nie powodujących zmiany zawartej umowy, -zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, nie dotyczy części nr 13, -zmniejszenie zakresu (asortymentu lub ilości) dostarczanego sprzętu, oprogramowania oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, -zmianę warunków płatności polegającą na zapłacie na rzecz Wykonawcy wynagrodzenia za faktycznie zrealizowany przedmiot zamówienia w ramach danej części, pomimo że zamówienie w tej części nie zostatało wykonane w całości w przypadku, gdy wykonanie zamówienia w całości nie jest możliwe ze względu na konieczność rozliczenia projektu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.man.poznan.pl/online/zampub.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. Noskowskiego 10 w Poznaniu, w sali nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2015 godzina 12:00, miejsce: Instytut Chemii Bioorganicznej Polskiej Akademii Nauk Poznańskie Centrum Superkomputerowo - Sieciowe, ul. Noskowskiego 10, 61 -704 Poznań, pokój nr 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Część nr 1- 3 oraz 14 zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu FUTURE ICT - Rozwój centrum kompetencji w zakresie sieci i usług nowej generacji numer projektu: POIG.02.03.01-30-034413 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Część nr 4-13 zamówienia dotyczy realizacji prac w ramach Projektu Centrum Badawcze Polskiego Internetu Optycznego, numer projektu: POIG.02.01.00-30-03709. DOTACJE NA INNOWACJE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część nr 1 - Zestaw sterowników i modułów I/O do środowiska integracyjnego i wykonawczego dla usług i aplikacji inteligentnego budynku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 - Zestaw sterowników i modułów I/O do środowiska integracyjnego i wykonawczego dla usług i aplikacji inteligentnego budynku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2 - Zestaw liczników i styczników do środowiska integracyjnego i wykonawczego dla usług i aplikacji inteligentnego budynku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 - Zestaw liczników i styczników do środowiska integracyjnego i wykonawczego dla usług i aplikacji inteligentnego budynku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część nr 3 - Zestaw kamer z wyposażeniem do obserwacji, analizy zachowań użytkownika i budowy modeli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 3 - Zestaw kamer z wyposażeniem do obserwacji, analizy zachowań użytkownika i budowy modeli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część nr 4 - Zestaw kontrolerów automatyki budynkowej i inteligentnych budynków z oprogramowaniem i wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 4 - Zestaw kontrolerów automatyki budynkowej i inteligentnych budynków z oprogramowaniem i wyposażeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część nr 5 - czytnik linii papilarnych do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 5 - czytnik linii papilarnych do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część nr 6 - czytnik kształtu dłoni do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 6 - czytnik kształtu dłoni do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część nr 7 - czytnik układu żył do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 7 - czytnik układu żył do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część nr 8 - czytniki tęczówki oka do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 8 - czytniki tęczówki oka do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część nr 9 - system rozpoznawania geometrii twarzy do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 9 - system rozpoznawania geometrii twarzy do zestawu urządzeń, oprogramowanie i modułów umożliwiające zestawienie środowisk testowych dla technologii biometrii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część nr 10 - zestaw akwizycji danych audiowizualnych przeznaczony do pracy w środowisku zewnętrznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 10 - zestaw akwizycji danych audiowizualnych przeznaczony do pracy w środowisku zewnętrznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część nr 11 - Kamera z wyposażeniem do zestawu akwizycji danych audiowizualnych przeznaczony do pracy wewnątrz budynków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 11 - Kamera z wyposażeniem do zestawu akwizycji danych audiowizualnych przeznaczony do pracy wewnątrz budynków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.51.10-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część nr 12 - Zestaw urządzeń zasilających.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 12 - Zestaw urządzeń zasilających.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.60.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część nr 13 - zintegrowane środowisko programistyczne do tworzenia aplikacji i wizualizacji trójwymiarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 13 - zintegrowane środowisko programistyczne do tworzenia aplikacji i wizualizacji trójwymiarowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji zamówienia - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część nr 14 - Sterowniki PLC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 14 - Sterowniki PLC.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.68.22.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki oraz Departamentu Infrastruktury UMWW w Poznaniu w 2024 roku, z podziałem na części
- Zadanie 55202 "Budowa kompleksowego systemu ochrony kompleksu wojskowego 2744".
- Wykonanie robót budowanych w budynkach NZOZ w Poznaniu w podziale na części
- Świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Polityki Regionalnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2024r. - II półrocze
- AN/ZP/27/24 Droga testowa na terenie Kampusu Politechniki Poznańskiej ul. Piotrowo w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa i montaż wyposażenie meblowego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Zakup i dostawa symulatora światła słonecznego na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji i rozbudowy oświetlenia w Gabinecie Numizmatycznym w Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 w Warszawie
- Projekt i wykonanie systemu klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: Sprzęt i aparatura elektryczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.