eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6, 7 w roku 2015.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-10-16

Warszawa: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6, 7 w roku 2015.
Numer ogłoszenia: 219479 - 2014; data zamieszczenia: 16.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy , ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6, 7 w roku 2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego dotyczącego urządzeń sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1, 5, 6, 7 w roku 2015. Zakres robót obejmuje m. in: 1)Roboty remontowe instalacji: a)Roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji b)Roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej c)Roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania d)Roboty remontowe instalacji hydroforni e)Roboty remontowe instalacji hydrantów f)Roboty po instalacyjne. 2)Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert. 2.Części zamówienia: Część 1 - Administracja Nieruchomości nr 1 Część 2 - Administracja Nieruchomości nr 5 Część 3 - Administracja nieruchomości nr 6 Część 4 - Administracja Nieruchomości nr 7 3.Konserwacje instalacji hydroforni i hydrantów które swoim zakresem obejmują (dotyczy tylko części 1 i 2): a)bieżącą kontrolę pracy zestawów hydroforowych, zaworów zwrotnych, sterowników i czujników, instalacji elektrycznych, wyzwalaczy termicznych i zabezpieczeń zaniku fazy, itp., b)kontrolę warunków zasilania hydraulicznego i warunków eksploatacji, c)sprawdzanie stanu technicznego i dostępu do instalacji hydrantów, skrzynek hydrantowych oraz osprzętu hydrantów, d)przygotowanie i wykonanie prób na polecenie kontroli zewnętrznej wszystkich hydrantów, a raz w roku pomiar wydajności i ciśnienia hydrantów instalacji mokrej, Ilość hydroforni i hydrantów wg Załącznika nr 1aa i 1bb do SIWZ znajdująca się w zasobach Zamawiającego: AN1: hydrofornie: 4 szt., hydranty: 9 szt. (12 suchych i 6 mokrych). AN5: hydrofornie: 1 szt. 4.Zakres prac określają: 1)Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla części 1, 2, 3 i 4)- stanowiący Załącznik nr 1a, 1b, 1c,1d do SIWZ. 2)Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 1, 2 , 3 i 4) 3)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 4)Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-1, AN-5, AN-6 i AN-7- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5)Wykaz adresowy wraz z wykazem cenowym hydroforni i hydrantów dla części 1(AN-1) i części 2 (AN 5) - stanowiący załącznik nr 1aa i 1bb do SIWZ. 6) Wykaz adresowy budynków dla części 1,2,3 i 4 - stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ ( dla części 1,2,3,4). Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1)udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: a)w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, b)w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej. c)w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. 2)zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz jej skutecznego zabezpieczenia, 3)realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, 4)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, 5)Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia; 6)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 7)stosowania do realizacji zamówienia tylko materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), 8)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 9)ponoszenia całkowitej odpowiedzialności cywilno - prawnej za skutki ewentualnych wypadków. 10)usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi 11)złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania. 6.Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. W zakresie robót sanitarnych: 1)prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń, 2)jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy, 3) za świadczony przedmiot umowy, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót. 4)Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. 5)podstawą do odbioru wykonanych robót będzie protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy, 6)potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych użytkowych będzie podpis lokatora użytkownika na zleceniu, 7)w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 7.W zakresie konserwacji hydroforni: Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne. 8.W zakresie pogotowia technicznego: rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem: 1)usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, 2)usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie własnej podczas dyżuru, 3)mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku mieszkalnym, 4)mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku użytkowym lub siedzibie własnej. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wartość robót uzupełniających nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 50.70.00.00-2, 50.80.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 6 700,00 zł. (słownie: sześć tysięcy siedemset złotych) a w przypadku składania ofert częściowych: Na część 1: 1500,00 zł Na część 2: 1600,00 zł. Na część 3: 1900,00 zł Na część 4: 1700,00 zł.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga: -aby złożyć ofertę na część 1: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w branży sanitarnej o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -aby złożyć ofertę na część 2: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w branży sanitarnej o wartości minimum 75.000,00 zł brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -aby złożyć ofertę na część 3: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, ze w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w branży sanitarnej o wartości minimum 85.000,00 zł. brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -aby złożyć ofertę na część 4: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w branży sanitarnej o wartości minimum 80.000,00 zł. brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Aby złożyć ofertę na kilka części zamówienia Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem ŁĄCZNYM, tzn. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się co najmniej dwoma robotami budowlanymi w branży sanitarnej (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) o wartości odpowiadającej sumie poszczególnych części na którą składa ofertę, np. w przypadku składania oferty na wszystkie części tj. 1,2,3 i 4, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się co najmniej dwoma robotami budowlanymi w branży sanitarnej (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) o wartości minimum 310 000,00 zł brutto każda z nich. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie powyższego warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, powołanie się na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego poświadczenia należytego wykonania robót, będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot trzeci będzie brał bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym, zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie osób zdolnych do wykonania zamówienia, warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej: W przypadku składania oferty na jedną część zamówienia: -urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika robót muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm). Osoba pełniąca funkcję kierownika robót musi mieć co najmniej trzyletnią praktykę zawodową jako kierownik robót. -2 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej w tym 1 spawaczem z uprawnieniami. -1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności budowlanej. W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia: -1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika robót muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm). Osoba pełniąca funkcję kierownika robót musi mieć co najmniej trzyletnią praktykę zawodową jako kierownik robót. -3 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej w tym 1 spawaczem z uprawnieniami -1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności budowlanej. W przypadku składania oferty na trzy części zamówienia: -1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika robót muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm). Osoba pełniąca funkcję kierownika robót musi mieć co najmniej trzyletnią praktykę zawodową jako kierownik robót. -4 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej w tym 1 spawaczem z uprawnieniami -1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności budowlanej. W przypadku składania oferty na cztery części zamówienia: -1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Osoby proponowane do pełnienia funkcji kierownika robót muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczpospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia - zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w krajach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz. 394) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zm). Osoba pełniąca funkcję kierownika robót musi mieć co najmniej trzyletnią praktykę zawodową jako kierownik robót. -5 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej sanitarnej w tym 1 spawaczem z uprawnieniami. -1 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga: opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z minimalną sumą gwarancyjną na 1 część, 90 000,00 zł., na 2 część, 100 000,00 zł., na 3 część, 100 000,00 zł., na 4 część, 100 000,00 zł. W przypadku złożenia oferty na kilka części minimalną sumę gwarancyjną należy zsumować (minimalna suma gwarancyjna powinna odpowiadać sumie poszczególnych części na którą składa ofertę).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    -aby złożyć ofertę na część 1: co najmniej 2 roboty budowlane w branży sanitarnej o wartości minimum 70.000,00 zł brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -aby złożyć ofertę na część 2: co najmniej 2 roboty budowlane w branży sanitarnej o wartości minimum 75.000,00 zł brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -aby złożyć ofertę na część 3: co najmniej 2 roboty budowlane w branży sanitarnej o wartości minimum 85.000,00 zł. brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. -aby złożyć ofertę na część 4: co najmniej 2 roboty budowlane w branży sanitarnej o wartości minimum 80.000,00 zł. brutto każda z nich, (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) potwierdzone dowodami, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone Aby złożyć ofertę na kilka części zamówienia Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem ŁĄCZNYM, tzn. Wykonawca zobowiązany jest wykazać się co najmniej dwoma robotami budowlanymi w branży sanitarnej (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) o wartości odpowiadającej sumie poszczególnych części na którą składa ofertę, np. w przypadku składania oferty na wszystkie części tj. 1,2,3 i 4, Wykonawca zobowiązany jest wykazać się co najmniej dwoma robotami budowlanymi w branży sanitarnej (każda z robót wykonana w ramach jednej umowy) o wartości minimum 310 000,00 zł brutto każda z nich. W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje spełnienie powyższego warunku polegając na wiedzy i doświadczeniu innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, powołanie się na doświadczenie podmiotu trzeciego i posiadane przez niego poświadczenia należytego wykonania robót, będzie dopuszczalne wyłącznie w sytuacji, gdy ten podmiot trzeci będzie brał bezpośredni udział w wykonywaniu zamówienia.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełnionego Formularza Oferty - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ (część od 1 do 4). 2.Wypełnionego wykazu cenowego za wyjazdy pogotowia technicznego( dla każdej części osobno) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a ( cześć 1),1b ( cześć 2), 1c ( cześć 3), 1d( cześć 4), do SIWZ . 3.Wypełnionego wykazu adresowego wraz z wykazem cenowym hydroforni i hydrantów wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1aa i 1bb do SIWZ - dla części 1 (AN-1) i części 2 (AN 5). 4.Kosztorysów ofertowych sporządzonych na podstawie przedmiarów robót stanowiących Załączniki nr 6 do SIWZ, dla każdej części osobno (cześć od1 do 4) Na pierwszej stronie kosztorysu musi być podana stawka Rg (zł) oraz Kp (%) i Z (%). Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć zestawienie materiałów i sprzętu wraz z ich cenami jednostkowymi. 5.Dowodu wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt. 5. SIWZ. 6.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą wg zasady: spełnia / nie spełnia. 7.Wykonawca musi potwierdzić spełnienie warunków i brak podstaw do wykluczenia nie później niż na dzień składania ofert. 8.jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów lub inny dokument potwierdzający oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów powinno być złożone w formie pisemnej (nie jest dopuszczalna inna forma, w tym kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem). Treść zobowiązania podmiotu trzeciego lub innego dokumentu potwierdzającego oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów powinna określać: a)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c)charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, pokój 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2014 godzina 12:00, miejsce: Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Południe m. st. Warszawy, ul. Walewska 4 w kancelarii (pokój nr 1).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 w roku 2015..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego dotyczącego urządzeń sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1 w roku 2015. Zakres robót obejmuje m. in: 1) Roboty remontowe instalacji: a) Roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji b) Roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej c) Roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania d) Roboty remontowe instalacji hydroforni e) Roboty remontowe instalacji hydrantów f) Roboty po instalacyjne. 2) Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załącznikach nr 1a do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert. 2.Części zamówienia: Część 1 - Administracja Nieruchomości nr 1 3)Konserwacje instalacji hydroforni i hydrantów które swoim zakresem obejmują : a) bieżącą kontrolę pracy zestawów hydroforowych, zaworów zwrotnych, sterowników i czujników, instalacji elektrycznych, wyzwalaczy termicznych i zabezpieczeń zaniku fazy, itp., b) kontrolę warunków zasilania hydraulicznego i warunków eksploatacji, c) sprawdzanie stanu technicznego i dostępu do instalacji hydrantów, skrzynek hydrantowych oraz osprzętu hydrantów, d) przygotowanie i wykonanie prób na polecenie kontroli zewnętrznej wszystkich hydrantów, a raz w roku pomiar wydajności i ciśnienia hydrantów instalacji mokrej, Ilość hydroforni i hydrantów wg Załącznika nr 1aab do SIWZ znajdująca się w zasobach Zamawiającego: AN1: hydrofornie: 4 szt., hydranty: 9 szt. (12 suchych i 6 mokrych). 5) Zakres prac określają: 1) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego stanowiący Załącznik nr 1a, do SIWZ. 2) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 1) 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-1, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5) Wykaz adresowy wraz z wykazem cenowym hydroforni i hydrantów dla części 1(AN-1) - stanowiący załącznik nr 1aa do SIWZ. 6) Wykaz adresowy budynków dla części 1 - stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ . Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: a) w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, b) w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej. c) w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. 2) zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz jej skutecznego zabezpieczenia, 3) realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, 4) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, 5) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia; 6) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 7) stosowania do realizacji zamówienia tylko materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), 8) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 9) ponoszenia całkowitej odpowiedzialności cywilno - prawnej za skutki ewentualnych wypadków. 10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi 11) złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania. 4. Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. W zakresie robót sanitarnych: 1) prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń, 2) jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy, 3) za świadczony przedmiot umowy, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót. 4) Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. 5) podstawą do odbioru wykonanych robót będzie protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy, 6) potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych/użytkowych będzie podpis lokatora/użytkownika na zleceniu, 7) w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 5. W zakresie konserwacji hydroforni: Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne. 6.W zakresie pogotowia technicznego: rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem: 1) usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, 2) usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie własnej podczas dyżuru, 3) mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku mieszkalnym, 4) mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku użytkowym lub siedzibie własnej. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 50.70.00.00-2, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 5, w roku 2015..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego dotyczącego urządzeń sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 5 w roku 2015. Zakres robót obejmuje m. in: 1) Roboty remontowe instalacji: a) Roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji b) Roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej c) Roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania d) Roboty remontowe instalacji hydroforni e) Roboty remontowe instalacji hydrantów f) Roboty po instalacyjne. 2) Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załącznikach nr 1b do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert. 2.Części zamówienia: Część 2 - Administracja Nieruchomości nr 5 3. Konserwacje instalacji hydroforni i hydrantów które swoim zakresem obejmują : a) bieżącą kontrolę pracy zestawów hydroforowych, zaworów zwrotnych, sterowników i czujników, instalacji elektrycznych, wyzwalaczy termicznych i zabezpieczeń zaniku fazy, itp., b) kontrolę warunków zasilania hydraulicznego i warunków eksploatacji, c) sprawdzanie stanu technicznego i dostępu do instalacji hydrantów, skrzynek hydrantowych oraz osprzętu hydrantów, d) przygotowanie i wykonanie prób na polecenie kontroli zewnętrznej wszystkich hydrantów, a raz w roku pomiar wydajności i ciśnienia hydrantów instalacji mokrej, Ilość hydroforni i hydrantów wg Załącznika nr i 1bb do SIWZ znajdująca się w zasobach Zamawiającego: AN5: hydrofornie: 1 szt. 5) Zakres prac określają: 1) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla części 2, )- stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ. 2) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 2 ,) 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-5- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5) Wykaz adresowy wraz z wykazem cenowym hydroforni i hydrantów dla części 2 (AN 5) - stanowiący załącznik nr 1bb do SIWZ. 6) Wykaz adresowy budynków dla części 2 - stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ ( dla części 2). Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: a) w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, b) w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej. c) w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. 2) zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz jej skutecznego zabezpieczenia, 3) realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, 4) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, 5) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia; 6) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 7) stosowania do realizacji zamówienia tylko materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), 8) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 9) ponoszenia całkowitej odpowiedzialności cywilno - prawnej za skutki ewentualnych wypadków. 10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi 11) złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania. 5. Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. 3.3.1 W zakresie robót sanitarnych: 1) prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń, 2) jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy, 3) za świadczony przedmiot umowy, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót. 4) Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. 5) podstawą do odbioru wykonanych robót będzie protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy, 6) potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych/użytkowych będzie podpis lokatora/użytkownika na zleceniu, 7) w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 6. W zakresie konserwacji hydroforni: Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe miesięczne. 7. W zakresie pogotowia technicznego: rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem: 1) usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, 2) usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie własnej podczas dyżuru, 3) mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku mieszkalnym, 4) mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku użytkowym lub siedzibie własnej. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 50.70.00.00-2, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6 w roku 2015..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego dotyczącego urządzeń sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr6 w roku 2015. Zakres robót obejmuje m. in: 1) Roboty remontowe instalacji: a) Roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji b) Roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej c) Roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania e) Roboty po instalacyjne. 2) Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załącznikach nr 1c do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert. 2. Części zamówienia: Część 3 - Administracja nieruchomości nr 6 3. Zakres prac określają: 1) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla części 3 )- stanowiący Załącznik nr 1c do SIWZ. 2) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 3 ) 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-6 i stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 6) Wykaz adresowy budynków dla części 3 - stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ ( dla części 3). Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: a) w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, b) w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej. c) w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. 2) zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz jej skutecznego zabezpieczenia, 3) realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, 4) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, 5) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia; 6) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 7) stosowania do realizacji zamówienia tylko materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), 8) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 9) ponoszenia całkowitej odpowiedzialności cywilno - prawnej za skutki ewentualnych wypadków. 10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi 11) złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania. 5. Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. W zakresie robót sanitarnych: 1) prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń, 2) jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy, 3) za świadczony przedmiot umowy, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót. 4) Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. 5) podstawą do odbioru wykonanych robót będzie protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy, 6) potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych/użytkowych będzie podpis lokatora/użytkownika na zleceniu, 7) w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, W zakresie pogotowia technicznego: rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem: 1) usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, 2) usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie własnej podczas dyżuru, 3) mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku mieszkalnym, 4) mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku użytkowym lub siedzibie własnej. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 50.70.00.00-2, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonywanie prac remontowych w zakresie robót sanitarnych związanych z utrzymywaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego w zakresie robót sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7 w roku 2015..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac remontowych związanych z utrzymaniem zasobów w należytym stanie technicznym oraz świadczenie usług pogotowia technicznego dotyczącego urządzeń sanitarnych w zasobach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7 w roku 2015. Zakres robót obejmuje m. in: 1) Roboty remontowe instalacji: a) Roboty remontowe instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji b) Roboty remontowe instalacji kanalizacyjnej c) Roboty remontowe instalacji centralnego ogrzewania e) Roboty po instalacyjne. 2) Usługę w zakresie pogotowia technicznego - zakres usług określono w załączniku nr 8 do SIWZ. Ilość wyjazdów podana w załącznikach nr 1d do SIWZ ma charakter szacunkowy (jest to średnia ilość wyjazdów z ostatnich lat) i służy jedynie do porównania ofert. 2) Części zamówienia: Część 4 - Administracja Nieruchomości nr 7 3) Zakres prac określają: 1) Wykaz cenowy za wyjazdy pogotowia technicznego (dla części i 4)- stanowiący Załącznik nr ,1d do SIWZ. 2) Przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ (dla części 4) 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 4) Zakres świadczonych usług w ramach pogotowia technicznego na terenie AN-7- stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. 5) Wykaz adresowy budynków dla części 4 - stanowiący Złącznik nr 9 do SIWZ ( dla części 4). Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) udostępnienia telefonu kontaktowego i przyjmowania zgłoszeń o awarii instalacji oraz ich usuwania: a) w dni powszednie dla lokali mieszkalnych od godz. 16-tej do godz. 8-ej dnia następnego, b) w dni powszednie dla lokali użytkowych od godz. 16-tej do godz. 20-tej. c) w dni świąteczne i wolne od pracy w ciągu całej doby. 2) zagwarantowania dojazdu ekipy naprawczej w terminie do 2 godz. od momentu zgłoszenia awarii oraz jej skutecznego zabezpieczenia, 3) realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, 4) zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, 5) Wykonawca jest zobowiązany do bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również do zawiadomienia użytkowników obiektów w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia; 6) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 7) stosowania do realizacji zamówienia tylko materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami), 8) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 9) ponoszenia całkowitej odpowiedzialności cywilno - prawnej za skutki ewentualnych wypadków. 10) usuwanie wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi 11) złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania. 4. Rozliczenie wykonanych prac: Okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. W zakresie robót sanitarnych: 1) prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń, 2) jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, technologii wykonania oraz terminu wykonania i odbioru robót. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście lub faksem Wykonawcy, 3) za świadczony przedmiot umowy, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie wynikające z kosztorysu powykonawczego wykonanego w oparciu o ceny jednostkowe robót określone w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą i ilości faktycznie wykonanych robót. 4) Roboty, których cen jednostkowych nie obejmuje kosztorys Ofertowy Wykonawcy, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową, w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie. Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu powiększone o koszty zakupu określone w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych w materiałach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego. 5) podstawą do odbioru wykonanych robót będzie protokół odbioru spisany z udziałem Zamawiającego i Wykonawcy, 6) potwierdzeniem wykonania robót w lokalach mieszkalnych/użytkowych będzie podpis lokatora/użytkownika na zleceniu, 7) w przypadku wystąpienia usterek powykonawczych Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia ich w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 5. W zakresie pogotowia technicznego: rozliczenie nastąpi w oparciu stawki podane w Ofercie za jednorazowy wyjazd pogotowia celem: 1) usunięcia awarii w budynku lub lokalu mieszkalnym podczas dyżuru, 2) usunięcia awarii w budynku lub lokalu użytkowym lub siedzibie własnej podczas dyżuru, 3) mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku mieszkalnym, 4) mechanicznego udrożnienia lub oczyszczenia trasy przyłącza kanalizacyjnego w budynku użytkowym lub siedzibie własnej. Rozliczenie za świadczenie usług pogotowia technicznego nastąpi według rzeczywistej ilości przyjazdów jakie wystąpią w trakcie realizacji zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-0, 50.70.00.00-2, 50.80.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.