eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nadarzyn › Zadanie nr 1WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH DO NOWOBUDOWANEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN; Zadanie nr 2WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH DO NOWOBUDOWANEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-01

Nadarzyn: Zadanie nr 1: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH DO NOWOBUDOWANEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN; Zadanie nr 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH DO NOWOBUDOWANEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN
Numer ogłoszenia: 219456 - 2014; data zamieszczenia: 01.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 169836 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nadarzyn, ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH DO NOWOBUDOWANEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN; Zadanie nr 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH DO NOWOBUDOWANEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych oraz mebli biurowych zgodnie ze specyfikacją jakościową i zestawieniem w formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1a, 1b, do oferty, wraz z transportem, montażem i ustawieniem. 1.Zadanie nr 1 : wykonanie, dostawa i montaż mebli szkolnych wymienionych w załączniku nr 1a; do oferty. 2.Zadanie nr 2: wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych wymienionych w załączniku nr 1b do oferty. 3.Na wykonany przedmiot zamówienia (w każdej części) Wykonawca udziela co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady. 4.Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy, do ustalenia z Zamawiającym, kolorystyki wszystkich montowanych elementów wyposażenia, m. in. tapicerki, blatów, okładzin, itd. 5.Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy, do ustalenia z Zamawiającym miejsca ustawienia mebli. 6.W celu potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć próbki: płyt laminowanych, obić tapicerskich krzeseł i foteli. Próbki mają określać rodzaj proponowanego materiału, natomiast dokładną kolorystykę będzie uzgadniana z Zamawiającym po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą. 7.Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji: 1)formularzach cenowych stanowiących załączniki nr 1a, 1b do oferty, 2)wzorze umowy Jeżeli w załącznikach do niniejszego postępowania pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od wymaganych. Oferowane materiały i urządzenia muszą być równoważne jakościowo tym podanym w załącznikach do niniejszego postępowania. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art.30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia równoważne, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą atesty, certyfikaty lub inne dokumenty, zgodnie z § 6 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające że oferowane materiały i urządzenia równoważne spełniają wymagania SIWZ i posiadają parametry nie gorsze od wymaganych. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.19.20.00 - Włókiennicze okładziny ścienne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI SZKOLNYCH DO NOWOBUDOWANEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne AKMA, ul. Długa 43, 33-132 Niedomice, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202259,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 166661,31

  • Oferta z najniższą ceną: 166661,31 / Oferta z najwyższą ceną: 251826,51

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2: WYKONANIE, DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH DO NOWOBUDOWANEGO BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUŚCU, GMINA NADARZYN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CONTRACT Sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 51, 00-695 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 89299,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80201,36

  • Oferta z najniższą ceną: 80201,36 / Oferta z najwyższą ceną: 80201,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.