eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Dostawa i montaż sprzętu do monitoringu wizyjnego do I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Bielsku Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Bielsk Podlaski: Dostawa i montaż sprzętu do monitoringu wizyjnego do I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Bielsku Podlaskim
Numer ogłoszenia: 219412 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki, 11 Listopada 6, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 8332673, fax 085 8332673.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lo1bielsk.za.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż sprzętu do monitoringu wizyjnego do I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki w Bielsku Podlaskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż sprzętu do monitioringu wizyjnego do L Liceum Ogólnokształcącego im. T. Kościuszki w Bielsku Podlaskim: 1) Kamera zewnętrzna kolorowa w obudowie, z grzałką zapewniająca nagrywanie w dzień i w nocy, w rozdzielczości minimum 400 linii, zapewniająca wystarczającą identyfikację osób- 1 szt. - prędkość migawki minimum 1/25 sek. 2) Kamera wewnętrzna kolorowa kopułkowa wandaloodporna, zapewniająca nagrywanie w dzień i w nocy o rozdzielczości minimum 400 linii, zapewniająca wystarczającą identyfikację osób - 1 szt. - prędkość migawki minimum 1/25 sek. 3) Rejestrator cyfrowy z dyskiem twardym o pojemności minimum 300GB każdy zapewniający rejestrację z minimum 4 kamer z szybkością zapisu minimum 25 klatek na sekundę dla każdej kamery z rozdzielczością nie mniejszą niż 400 linii telewizyjnych z nagrywarką DVD - 1 szt. Rejestrator powinien posiadać możliwość podglądu obrazu jednocześnie z 4 kamer. Rejestrator powinien umożliwiać przechowanie nagranego obrazu przez okres 30 dni. Rejestrator powinien zapewnić zapis w kolorze. Rejestrator powinien posiadać wejście LAN i wyjście VGA. 4) Monitor LCD minimum 19-1 szt. 5) Urządzenia niezbędne do systemu monitoringu zapewniające rejestrację w ciągu 1,5 godz. w przypadku braku zasilania. 6) Okablowanie 7) Materiały instalacyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Oryginalny kod CPV: 50.93.10.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19 poz.177 z późn. zm.) tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia: zrealizowali, z należytą starannością, w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 dostawę i montaż urządzeń do monitoringu, z podaniem wartości, terminu i rodzaju dostawy, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - zgodnie z (załącznikiem nr 2) - wykaz wykonanych dostaw sprzętu wraz z montażem w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 dostawy sprzętu wraz z montażem z podaniem wartości, terminu i rodzaju dostawy zgodnie z (załącznikiem nr 3). - specyfikacja sprzętowa z określeniem parametrów technicznych oferowanych urządzeń. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez oferenta za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie), spowoduje odrzucenie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbielski.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bielsku Podlaskim, ul. Mickiewicza 47, 17-100 Bielsk Podlaski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 10:00, miejsce: I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Bielsku Podlaskim ul. 11 Listopada 6, 17-100 Bielsk Podlaski, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.12.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.