Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-02
Świebodzice: PRZEBUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PIASTOWSKIM - DROGI WEWNĘTRZNE - CZĘŚĆ IV (ul. Henryka Pobożnego
Numer ogłoszenia: 219336 - 2009; data zamieszczenia: 02.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzice , ul. Rynek 1, 58-160 Świebodzice, woj. dolnośląskie, tel. 074 6669543, faks 074 6669509.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiebodzice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DRÓG NA OSIEDLU PIASTOWSKIM - DROGI WEWNĘTRZNE - CZĘŚĆ IV (ul. Henryka Pobożnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie zamówienia obejmuje następujące elementy i konieczny do wykonania niżej wymieniony zakres prac: a) Rozebranie istniejącej konstrukcji jezdni , parkingów i chodników b) Przestawienie istniejących wpustów deszczowych c) Montaż nowych wpustów deszczowych wraz z przykanalikami d) Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej e) Wykonanie jednej studni rewizyjnej f) Montaż rur ochronnych na sieci uzbrojenia terenu g) Przestawienie słupów oświetlenia ulicznego wraz z wymianą zniszczonych opraw oświetleniowych i wykonaniem nowej powłoki malarskiej h) Wykonanie nowej konstrukcji jezdni wraz z nową nawierzchnią i) Wykonanie nowej konstrukcji parkingów wraz z nową nawierzchnią j) Wykonanie nowej konstrukcji chodników wraz z nową nawierzchnią Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, opisach zakresów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarze robót. ZALECA SIĘ ZAINTERESOWANYM WYKONAWCOM DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ MIEJSCA WYKONYWANIA ROBÓT PRZED ZŁOŻENIEM OFERTY..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i opis sposobu oceny ich spełnienia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 5.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia w następujących specjalnościach: - specjalność drogowa - specjalność instalacyjna w zakresie sieci instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych - specjalność instalacyjna w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 5.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.4. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży kompletne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji. 6.Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.1. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.. b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Złożona oferta zgodna z załączonym wzorem oferta zał. Nr 1 do niniejszej SIWZ i podpisana przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy . 6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Wykaz osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia o specjalnościach wymienionych w punkcie 5.2. wraz z uprawnieniami budowlanymi dla w/w osób, określonymi przepisami Prawa budowlanego - zał. Nr 2 do SIWZ . b) Zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla w/w osób, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z w/w Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 3 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, odpowiadających rodzajowi robót niniejszego zamówienia i (minimum trzy zadania CPV 45 23 31 20-6) cenach brutto nie mniejszych niż 400 000 zł. Wykaz musi zawierać: nazwę zadania jego cenę brutto, datę rozpoczęcia i odbioru , nazwę i adres Inwestora. d) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia określone w wykazie zostały wykonane należycie, np. referencje ,zaświadczenia 6.3. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.3. niniejszej specyfikacji muszą być: a) Zaświadczenie lub informacja z banku potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimum w wysokości 400 000zł wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą składania ofert. b) Oświadczenie zał. Nr 5 do SIWZ , że wobec Wykonawcy nie jest prowadzone na dzień składania ofert sądowe postępowanie egzekucyjne. c) Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 500 000 zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zbiorcze zestawienie - wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów: l.p. Nazwa (rodzaj) dokumentu 1 Formularz oferty z kosztorysem ofertowym - zał. Nr 1 do SIWZ 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (członkowie zarządu, prokurenci lub właściciele w przypadku podmiotów prowadzących działalność gospodarczą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej) 5 Wykaz osób i dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w szczególności zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa ) zał. Nr. 2 do SIWZ 6 Wykaz zrealizowanych zamówień - zał. Nr 3 do SIWZ wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia,a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy w tym okresie odpowiadających rodzajowi robót niniejszego zamówienia i (minimum trzy zadania CPV 45 21 31 20-6) cenach brutto nie mniejszych niż 400 000 zł. Wykaz musi zawierać: nazwę zadania , jego cenę brutto, datę rozpoczęcia i odbioru , nazwę i adres Inwestora. 7 Wykaz części zamówienia powierzanych do realizacji podwykonawcom zał. Nr.4 do SIWZ 8 Oświadczenie zał. Nr 5 do SIWZ , że wobec Wykonawcy na dzień składania ofert nie jest prowadzone sądowe postępowanie egzekucyjne. 9 Zaświadczenie lub informacja z banku potwierdzająca, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimum w wysokości 400 000zł wystawionego nie wcześniej niż trzy miesiące przed datą składania ofert. 10 Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 500 000 zł. 11 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla reprezentanta z określeniem zakresu pełnomocnictwa - jeżeli taka sytuacja występuje 12 Podpisany wzór umowy - zał. Nr 6 do SIWZ 1) Wszystkie w/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 2) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4) W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w tabeli p.2, 3, 4 a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 6.5. Wykonawca z siedzibą poza terytorium Polski a) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 2, 3, 4, tabeli składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. b) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 4 tabeli składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punktach 2,3,4, tabeli, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 0.9
- 2 - CZASOKRES REALIZACJI W DNIACH - 0.1
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swiebodzice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD MIASTA
RYNEK 1
58-160 ŚWIEBODZICE.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD MIASTA RYNEK 1 58-160 ŚWIEBODZICE (sekretariat pok. Nr 10).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewaloryzacja i renaturyzacja zbiornika wodnego zlokalizowanego w parku przy Zamku Książ w Wałbrzychu z kanalizacją wody opadowej z Alei Lipowej i odtworzeniem jej nawierzchni
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń piwnicy w Szpitalu Powiatowym im. A Wolańczyka Sp. z o.o.; ul. Hoża 11, 59-500 Złotoryja na (...) - PEŁNA NAZWA POST. W INF. DODATKOWYCH.
- Likwidujemy miejskie wyspy ciepła - Twórzmy przyblokowe zielone oazy. Zadanie realizowane w ramach Zielonego Budżetu Obywatelskiego
- ,,Budowa przystanków komunikacji zbiorowej przy ulicy Górnej w Rudzińcu"
- Modernizacja zabezpieczeń ujęć wody
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Zajezierze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.