Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Wińsko: Zakup mikrobusa do przewozu osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 219286 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wińsko , Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko, woj. dolnośląskie, tel. 071 3898186, fax. 071 3898366.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.winsko.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusa do przewozu osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy zakupu fabrycznie nowego mikrobusa do przewozu osób niepełnosprawnych. Ilość miejsc 8+1, z możliwością zamontowania dwóch wózków z osobami niepełnosprawnymi. Pojazd powinien być wyposażony w windę do załadunku osób na wózkach zamontowaną z tyłu pojazdu. Szczegółowe dane pojazdu zawierają: - długość minimalna pojazdu 5200mm - wysokość wnętrza minimalna 1740 mm - pojemność silnika od 2.0 do 2.2 cm? - silnik 4 cylindrowy - moc silnika min.110KM - silnik z turbodoładowaniem - układ hamulcowy z systemem ABS, dwuobwodowy, wspomaganie z samoczynną regulacją, hamulce tarczowe z przodu i z tyłu. - układ kierowniczy ze wspomaganiem - pięciobiegowa skrzynia biegów + jeden bieg wsteczny - poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, - pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń (pasażerów) - zabezpieczenie przed kradzieżą: immobilajzer , autoalarm z centralnym zamkiem zamek pokrywy silnika otwierany kluczykiem, - drzwi kierowcy i pasażera odsuwane przeszklone drzwi po prawej stronie pojazdu tylne drzwi dwuskrzydłowe, przeszklone - szyby przednia szyba ogrzewana, przednich drzwi sterowane elektrycznie, szyba w 2 rzędzie po stronie pasażera, szyba w 2 rzędzie po stronie pasażera przesuwna, stałe szyby trzeciego rzędu siedzeń - lusterka boczne elektrycznie regulowane i podgrzewane z soczewkami ograniczającymi martwe pole widzenia, - oświetlenie zewnętrzne reflektory halogenowe, światła boczne, tylne światła przeciwmgielne, światła biegu wstecznego, regulacja kąta ustawienia reflektorów, - wnętrze pojazdu winno być wyposażone w gumową wykładzina podłogi w kabinie, podsufitka w kabinie - formowana, boki pojazdu wyłożone wykładzina tapicerska, wykładziny wewnętrzne drzwi przednich - formowane z uchwytami i kieszeniami, gumowa antypoślizgowa wykładzina w części tylnej, podsufitka na całej długości dachu , lampki w kabinie - podsufitce, włączane otwieraniem przednich drzwi, oświetlenie przedziału ładunkowego, fotel kierowcy z regulacją przesuwu i pochylenia oparcia, podwójny stały fotel pasażera, fotele obite materiałem tekstylnym odpornym na rozdarcie, łatwym w utrzymaniu czystości, siedzenia w drugim rzędzie trzy osobowe siedzenie środkowe indywidualnie demontowane z regulacją położenia oparcia, z pasami bezpieczeństwa siedzenia w trzecim rzędzie indywidualnie demontowane siedzenia trzyosobowe z regulacja położenia oparcia, z pasami bezpieczeństwa - w podłodze pojazdu zamontowane na stałe specjalne szyny do mocowania dwóch wózków z osobami niepełnosprawnymi - mocowanie wózków za pomocą specjalnych pasów zakończonych szybkozłączami - pasy bezpieczeństwa dla osób siedzących na wózkach inwalidzkich - winda zamontowana z tyłu pojazdu do załadunku osób na wózkach dla niepełnosprawnych - klimatyzacja ze sterowaniem ręcznym, niezależna od pracy silnika ogrzewanie WEBASTO.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu 10 lub więcej osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem, - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr: 2 - podpisany i zaparafowany wzór umowy- załącznik nr: 4 -Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik numer: 3 -Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.winsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy wińsko
plac wolności 2
56-160 Wińsko
pokój nr 18.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2008 godzina 13:00, miejsce: Gmina Wińsko Plac Wolności 2 56-160 Wińsko pokój nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI WIŃSKO
więcej: przetargi WIŃSKO »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





