eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miliczdostawa 2 pojazdow samochodowych



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Milicz: dostawa 2 pojazdow samochodowych
Numer ogłoszenia: 219283 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii, ul. Wojska Polskiego 40, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840315, fax 071 3840315.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.wroc.wiw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa 2 pojazdow samochodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 2 pojazdow samochodowych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.60.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób Oryginalny kod CPV: 34.13.10.00 - Pojazdy do transportu towarów napędzane silnikiem Diesla Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamowienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakladają obowiązek posiadania takich uprawnień ;1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ;1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia;1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.Wymagane dokumenty lub oświadczenia .2.1..Dokumenty lub oświadczenia potwierdzajace spelnienie warunków udziału w postępowaniu(oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem):2.1.1.Oświadczenie wykonawcy zał.nr.3 do SIWZ (dot.art.22 i art.24 ustawy PZP) ;2.1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgloszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;2.1.3. Celem potwierdzenia ,że Wykonacca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć oświadczenie potwierdzające ,że wykonawca jest autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej marki pojazdu ; 2.1.4. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają dokumenty zgodnie z przepisami Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy , oraz formy w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2006 r.Nr,87,poz.605) ; 2.2.Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań do przedmiotu zamowienia ( oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonacę za zgodność z oryginałem); 2.2.1. Formularz ofertowy(oferta) sporządzony zgodnie ze wzorem podanym w zał.nr.1 do SIWZ; 2.2.2. Formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem arkusz cenowy-tabela (zał.1A do SIWZ); 2.2.2.1. W celu umożliwienia jednoznacznej identyfikacji towaru oraz właświwej oceny ofert w załączniku nr,1A należy w odpowiednich miejscach wpisać wszystkie czynniki cenotwórcze wraz z uzupełnieniem odpopwiednio wszystkich kolumn i wierszy; 2.2.3. specyfikacje techniczne pojazdow umożliwiające potwierdzenie zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamowienia ;2.2.4. oświadczenie że oferowane pojazdy są dopuszczone do obrotu na terenie RP i posiadają odpowiednie świadectwo homologacji ;2.2.5. Oświadczenie o zapewnieniu zbierania pojazdów do recyklingu ; 2.2.6. Oświadczenie Wykonawcy - zał.nr.4 do SIWZ ( dot.treści SIWZ i Wzoru Umowy) wraz z parafowanym na każdej stronie Wzorem Umowy ;2.3. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienonych dokumentów wystawionych na którykolwiek spodmiotów,lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np.niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie Wykowcy i /lub odrzucenie oferty,z zastrzeżeniem art.36 ust.3 ustawy PZP.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroc.wiw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie pisemnej można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie zamawiającego ( 56-300 Milicz,ul.Wojska Polskiego 40 ) lub kurierem na koszt Wykonawcy , po uprzednim złożeniu wniosku o jego wydanie ..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 11:00, miejsce: sekretariat siedziby zamawiającego przy ul.Wojska Polskiego 40 ,56-300 Milicz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: samochód osobowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.60.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: samochód dostawczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.