eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli medycznych - 25 pakietów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-09

Warszawa: Dostawa mebli medycznych - 25 pakietów
Numer ogłoszenia: 219268 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8151024, fax. 022 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka badawczo- rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli medycznych - 25 pakietów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1- materace di łóżek, pakiet nr 2- wózki apteczne, pakiet nr 3- stelaże do prześcieradeł papierowych ST3, pakiet nr 4- stojaki do pomp infuzyjnych, pakiet nr 5- parawan teleskopowy ścienny, pakiet nr 6-kozetki drewniane i metalowe, pakiet nr 7- fotel dla stomatologa, pakiet nr 8-fotel do pobierania krwi, pakiet nr 9- wózek dwublatowy, pakiet nr 10- stolik na narzędzia chirurgiczne, pakiet nr 11-stolik na aparaturę medyczną, pakiet nr 12- stolik zabiegowo- opatrunkowy, pakiet nr 13- stół zabiegowy, pakiet nr 14- stół laboratoryjny, pakiet nr 15- taborety obrotowe, pakiet nr 16- stolik do instrumentów, pakiet nr 17- stolik pod aparaturę medyczna, pakiet nr 18- stolik na narzedzia chirurgiczne, pakiet nr 19- stolik zabiegowy, pakiet nr 20- taborety obrotowe, pakiet nr 21- podest operacyjny, pakiet nr 22- leżanki drewniane, pakiet nr 23-stół rehabilitacyjny typu Opal, pakiet nr 24- stół rehabilitacyjny typu SRP- 00/2, pakiet nr 25- stół rehabilitacyjny typu SRP- 01/1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia:1.Oświadczenia, iż oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i na potwierdzenie powyższego posiada aktualne dokumenty zgodnie z obowiązującym prawem i dostarczy je na każde żądanie Zamawiającego w trakcie realizacji umowy- według załącznika nr 6 do SIWZ, 2.Karty katalogowe/ foldery dot. każdej oferowanej pozycji przedmiotu zamówienia,3.Oświadczenia, że posiada atesty na meteriały użyte do wykonania mebli, dopuszczające do stosowania w placówkach służby zdrowia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 25.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SEKCJI III 2) pkt 1-4 niniejszego ogłoszenia, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ , 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pok.103- cena 20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek K, pok.103. Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia o godz.10:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materace do łóżek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1- Materac do lóżka o wymiarze: 118/58/10cm, poz. 2- Materac do lóżka o wymiarze: 140/70/10cm, poz.3-Materac do lóżka o wymiarze: 195/90/10cm, poz.4-Materac do lóżka o wymiarze: 195/95/10cm, poz.5-Materac do lóżka o wymiarze: 200/85/10cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wózki apteczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózki apteczne. Wózek ma być przystosowany do transportu leków, płynów infuzyjnych, opatrunków z apteki- 11 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stelaże do prześcieradeł papierowych ST3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stelaże do prześcieradeł papierowych ST3- szt. 25.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stojaki do pomp infuzyjnych i kroplówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1-stojaki do pomp infuzyjnych- szt. 9, poz.2-stojaki do kroplówek- szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Parawan teleskopowy ścienny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parawan teleskopowy ścienny- szt. 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kozetki drewniane i metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetki drewniane i metalowe, poz.1-Kozetka drewniana Wymiary: długość x szerokość x wysokość - 2000 x 700 x 800mm, poz.2-Kozetka metalowa Wymiary: długość x szerokość x wysokość: 2000 x 650 x 600mm, poz.3- Kozetka metalowa Wymiary:długość - 2000mm, szerokość 700-800mm, wysokość 800-900 mm,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Fotel dla stomatologa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel dla stomatologa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Fotel do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel do pobierania krwi- szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wózek dwublatowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek dwublatowy - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Stolik na narzędzia chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik na narzędzia chirurgiczne - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Stolik pod aparaturę medyczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik pod aparaturę medyczną- szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Stolik zabiegowo-opatrunkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik zabiegowo-opatrunkowy - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Stół zabiegowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół zabiegowy- szt.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Stół laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół laboratoryjny- szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Taborety obrotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taborety obrotowe - szt. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Stolik do instrumentów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik do instrumentów- szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Stolik pod aparaturę medyczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik pod aparaturę medyczną- szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Stolik na narzędzia chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik na narzędzia chirurgiczne - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: stolik zabiegowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stolik zabiegowy - szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Taborety obrotowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taborety obrotowe- szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Podest operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podest operacyjny jednostopniowy- szt. 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Leżanki drewniane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leżanki drewniane - szt. 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Stoł Rehabilitacyjny typu OPAL.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoł Rehabilitacyjny typu OPAL - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Stół rehabilitacyjny prosty typ SRP-02/2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny prosty typ SRP-02/2 - szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Stół rehabilitacyjny typ SRR-01/1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół rehabilitacyjny typ SRR-01/1- szt. 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 56.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.