eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu komputerowego i licencji oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego i licencji oprogramowania
Numer ogłoszenia: 219148 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Katowicach, ul. Damrota 25, 40-022 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2076000, fax 032 2076010.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.isnet.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i licencji oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - Dostawa części komputerowych Pamięć DDR1 512MB - 28 szt. Płyta główna LGA775 do komputera PC - 2 szt. Zasilacz 350W do komputera PC - 10 szt. Zasilacz do laptopa IBM R40 - 25 szt. Dysk twardy SATA min. 80GB, 3.5 cala - 5 szt. Dysk twardy SCSI min. 73GB - 4 szt. UPS 1200 VA - 10 szt. Pamięć USB 512 MB - 20 szt. Kieszeń zew. USB 2.0 SATA 2.5 cala Alu - 2 szt. Dysk twardy SATA min. 120GB, 2.5 cala - 4 szt. Część B - Dostawa licencji oprogramowania: Program do tworzenia diagramów i wizualizacji - 1 szt. Program do obróbki i analiz statystycznych - 1 szt. Pakiet biurowy - profesjonalny - 3 szt. Pakiet biurowy standardowy - 3 szt. Oprogramowanie do edycji plików pdf - 1 szt. Oprogramowanie do zdalnej administracji komputerami PC - 280 szt. Część C - Dostawa komputerów przenośnych: Komputer przenośny konfiguracja 1C - 14 szt. Komputer przenośny konfiguracja 2C - 1 szt. Komputer przenośny konfiguracja 3C - 2 szt. Część D - Dostawa drukarek laserowych sieciowych, przełączników sieciowych i projektora przenośnego: Drukarka laserowa sieciowa konfiguracja 1D - 4 szt. Drukarka laserowa sieciowa konfiguracja 2D - 10 szt. Przełączniki do sieci LAN - 4 szt. Projektor przenośny - 1 szt. Część E - Dostawa jednostek centralnych komputerów PC: Jednostka centralna w konfiguracji 1E - 21 szt. Jednostka centralna w konfiguracji 2E - 5 szt. Część F - Dostawa monitorów LCD: Monitor LCD 17 - 20 szt. Monitor LCD 19 - 46 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Ocena sytuacji finansowej wykonawcy. Za znajdujący się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uważany będzie podmiot, który posiada na własnym rachunku środki finansowe przekraczające dla poszczególnych części: Część A - Dostawa części komputerowych - 7.000 zł Część B - Dostawa licencji oprogramowania - 18.000 zł Część C - Dostawa komputerów przenośnych - 24.000 zł Część D - Dostawa drukarek laserowych sieciowych, przełączników sieciowych i projektora przenośnego - 21.000 zł Część E - Dostawa jednostek centralnych komputerów PC - 24.000 Część F - Dostawa monitorów LCD- 18.000 lub ma zdolność kredytową przekraczającą kwoty wymienione powyżej dla poszczególnych części. Wykonawca składający ofertę na kilka części zamówienia winien posiadać w dyspozycji środki przekraczające sumę odpowiednich kwot. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić powyższe warunki i potwierdzić ich spełnienie dokumentami wskazanymi w pkt. 7 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Wszystkie dokumenty wymienione w tym punkcie muszą być złożone w formie oryginału: a) formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie - załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA! W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument wymieniony wyżej w ppkt. b), składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty muszą być przedstawione przez pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie. Oferta musi zawierać następujące dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wszystkie dokumenty wymienione w tym punkcie mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: a) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (aktualny, czyli odzwierciedlający stan faktyczny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt a), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty wymienione powyżej sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres, i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, w oryginale lub jego kopia potwierdzona notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isnet.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice budynek A pokój 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Katowicach ul. Damrota 25 40-022 Katowice budynek A pokój 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa części komputerowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pamięć DDR 1 512MB - 28 szt. Płyta główna LGA775 do komputera PC - 2 szt. Zasilacz 350W do komputera PC - 10 szt. Zasilacz do laptopa IBM R40 - 25 szt. Dysk twardy SATA min. 80GB, 3.5 cala - 5 szt. Dysk twardy SCSI min. 73GB - 4 szt. UPS 1200 VA - 10 szt. Pamięć USB 512 MB - 20 szt. Kieszeń zew. USB 2.0 SATA 2.5 cala Alu - 2 szt. Dysk twardy SATA min. 120GB, 2.5 cala - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.71.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa licencji oprogramowania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program do tworzenia diagramów i wizualizacji - 1 szt. Program do obróbki i analiz statystycznych - 1 szt. Pakiet biurowy - profesjonalny - 3 szt. Pakiet biurowy standardowy - 3 szt. Oprogramowanie do edycji plików pdf - 1 szt. Oprogramowanie do zdalnej administracji komputerami PC - 280 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa komputerów przenośnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komputer przenośny konfiguracja 1C - 14 szt. Komputer przenośny konfiguracja 2C - 1 szt. Komputer przenośny konfiguracja 3C - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa drukarek laserowych sieciowych, przełączników sieciowych i projektora przenośnego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka laserowa sieciowa konfiguracja 1D - 4 szt. Drukarka laserowa sieciowa konfiguracja 2D - 10 szt. Przełączniki do sieci LAN - 4 szt. Projektor przenośny - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31-9, 32.42.00.00-3, 33.45.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa jednostek centralnych komputerów PC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednostka centralna w konfiguracji 1E - 21 szt. Jednostka centralna w konfiguracji 2E - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa monitorów LCD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor LCD 17 calowy - 20 szt. Monitor LCD 19 calowy - 46 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.