Ogłoszenie z dnia 2008-09-09
Zielona: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO O NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W ZIELONEJ
Numer ogłoszenia: 219104 - 2008; data zamieszczenia: 09.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych , ul. 1 Maja 8C, 09-310 Zielona, woj. mazowieckie, tel. 023 6579064, fax. 023 6579064.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspzielona.zuromin-powiat.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO O NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH W ZIELONEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Określenie przedmiotu zamówienia i trybu udzielenia zamówienia. 1) Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: Budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej przy ZSP w Zielonej 2) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej. Zakres prac obejmuje min. 1. roboty przygotowawcze, 2. położenie nawierzchni poliuretanowej, 3. wykonanie ogrodzenia boiska, 4. dostawa i montaż osprzętu sportowego , Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczono w załączniku do SIWZ - Przedmiar robót. Dane techniczne: Wymiary areny 40mx20m Wymiary boiska 44m-22m Powierzchnia areny 800m2 Powierzchnia boiska 968m2 Długość ogrodzenia 132m Wysokość ogrodzenia 4m Ilość słupków 42 szt Przekrój pod docelową nawierzchnię -nawierzchnia syntetyczna poliuretanowa 13mm -beton klasy B 20 min. 15cm, zdylatowany -piasek zagęszczony średnioziarnisty 30cm -grunt rodzimy Kompletną dokumentację projektową dotyczącą przedmiotu zamówienia można uzyskać do wglądu w siedzibie zamawiającego Czas trwania zamówienia do 11.11.2008r. Zamawiający mając na uwadze rzetelne wykonanie prac i niekorzystne warunki atmosferyczne w okresie jesiennym, dopuszcza się możliwość aneksowania umowy na wykonanie w/w prac w nieprzekraczalnym terminie do 30.11.2008r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 500 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy je wpłacić do dnia 30.09.2008r. do godz. 09:00 (wstawić swój) na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Ciechanowie oddział w Żurominie Nr 26 8213 0008 2004 0301 0318 0004. a) Wadium może być wniesione w: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych, 3. gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kedytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach o których mowa w art. 45 ust. 6, pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Oferta nie zabezpieczona wadium zostanie wykluczona z postępowania, zgodnie z art. 24, ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 2. który został wykluczony z postępowania, 3. którego oferta została odrzucona Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. e) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium w przypadku: 1. upływu terminu związania ofertą, 2. zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. unieważnienia postępowania w przedmiocie zamówienia po ostatecznym rozstrzygnięciu protestów, lub upływie terminu do ich wniesienia. f) Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli: 1. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego, na warunkach określonych w ofercie, 2. Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; warunek: wykonawca musi wykazać, że posiada kierownictwo robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności w specjalności ogólnobudowlanej 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) 7. udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego, 8. w przypadku wyboru oferty wpłacą zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny brutto. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i niepodleganiu wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4) Wykaz kierownictwa i kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia (do oferty wykonawca załącza aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności ogólnobudowlanej; warunek należy spełnić sporządzając wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób i ich przynależność do samorządu zawodowego 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 6) Zaakceptowany wzór umowy 7) Kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robot - załącznik do SIWZ 8) Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w załączonych dokumentach i oświadczeniach wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnia ww. warunki. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba że ich nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz /oferta (wg załączonego druku). 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedmiotowy dokument nie może być wystawiony wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 5. Wykaz kierownictwa i kluczowego personelu przewidzianego do wykonania zamówienia (do oferty wykonawca załącza aktualne dokumenty potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności ogólnobudowlanej; warunek należy spełnić sporządzając wykaz osób, dołączając dokumenty potwierdzające uprawnienia wymienionych osób i ich przynależność do samorządu zawodowego 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7. Zaakceptowany wzór umowy 8. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zspzielona.zuromin-powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
Zielona, ul. 1 Maja 8C
09-310 Kuczbork
woj. mazowieckie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Zielonej, ul. 1 Maja 8C 09-310 Kuczbork woj. mazowieckie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Nowym Mieście.
- Remont i adaptacja pomieszczeń - strefa rekreacyjno-sportowa
- Realizacja robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadania Ścieżka parkowa z utwardzeniem terenu na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zdrowia Psychicznego im. dr Józefa Bednarza w Świeciu
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Sosnowa-Dębowa
- Modernizacja akustyczna studia nagrań -Laboratorium Dźwięku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Działania adaptacyjne do zmian klimatu na terenie powiatu ostrowskiego - zwiększenie zasobów terenów zielonych Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





