eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › budowa ul. Na Skarpie w Słupsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-13

POZYCJA 21903

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Słupsk: budowa ul. Na Skarpie w Słupsku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Miejskich w Słupsku, do kontaktów: Janusz Roszyk, Monika Juśkiewicz, ul. Przemysłowa 73 lok. 110, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8410091, fax 059 8410093, e-mail: biuro@zdm.slupsk.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdm.slupsk.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna; Inne:Pozostała działalność wspomagająca transport lądowy. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ul. Na Skarpie w Słupsku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Słupsk, ul. Na Skarpie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Na Skarpie w Słupsku o długości jezdni 186,20 m. W ramach branży drogowej budowa obejmuje rozbiórkę istniejących nawierzchni zlokalizowanych w pasie robót, budowę jezdni, chodników i wjazdów na bazie kostki betonowej typu polbruk a także wykonanie trawników. W ramach branży sanitarnej przewiduje się budowę odwodnienia ulicy wraz z budową wpustów i podłączeniem rynien. W ramach branży energetycznej przewiduje się przebudowę istniejącego oświetlenia. Na wybudowanej ulicy zostanie wykonane stosowne oznakowanie pionowe i poziome 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie z warunkami określonymi w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi: 1. W zakresie robót drogowych: 1) wywóz gruzu z rozbiórek - 23 m3; 2) wykonanie wykopów - 801 m3; 3) profilowanie i zagęszczanie podłoża gruntowego - 581 m2; 4) ustawienie obrzeży betonowych - 306 mb; 5) ustawienie krawężników na ławie z betonu - 483 mb; 6) wykonanie jezdni z polbruku - 969 m2; 7) wykonanie wjazdów z polbruku - 140 m2; 8) wykonanie chodników z polbruku - 441 m2; 9) wykonanie trawników - 497 m2. 2. W zakresie robót sanitarnych: 1) wykonanie wykopów (dokopów) pod rurociągi i studzienki - 339,5 m3; 2) wykonanie podsypek i obsypek z kruszywa - 151,96 m3; 3) układanie rurociągów kanalizacji deszczowej PVC od Ø 160 do Ø 250 - 236 mb; 4) budowa studni betonowych Ø 1200 - 1 szt.; 5) montaż studzienek kanalizacyjnych PVC DN 425 - 16 szt.; 6) montaż wpustów Ø 500 - 6 szt.; 7) zasypanie wykopów z zagęszczaniem - 178,5 m3. 3. W zakresie robót elektrycznych: 1) wykopanie rowów kablowych - 90 mb; 2) ułożenie kabla nn YAKY 4x25 - 49 mb; 3) przełożenie istniejącego kabla - 50 mb; 4) montaż słupów oświetleniowych typu ulicznego - 1 szt.; 5) zarobienie kabla nn - 2 szt.; 6) układanie stalowych rur osłonowych - 6 mb (na słupie linii nn); 7) układanie rur ochronnych z PCW - 23,0 mb; 8) montaż odgromnika na słupie istn. - 1 kpl. 4. Szczegółowy zakres robót określa: 1) dokumentacja budowlano - wykonawcza opracowana przez Usługi Inwestycyjne \KNITTER\ inż. Grzegorz Knitter , 76-004 Sianów, Karnieszewice 45b; 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.000 PLN (słownie: siedem tysięcy). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - wymaga się prowadzenie działalności w zakresie budowy dróg kołowych; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie stanowiącym przedmiot przetargu tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane dotyczące przebudowy lub budowy dróg, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000 PLN. 1.3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy - 1 osoba uprawniona do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w zakresie dróg i jest członkiem odpowiednich izb samorządu zawodowego; 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.6. Zamawiający nie dopuszcza wykonania w systemie podwykonawstwa robót drogowych. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w pkt 1.4 i 1.5. musi spełnić każdy w Wykonawców, natomiast warunki określone w pozostałych punktach spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym. 4. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą /spełnia/ albo /nie spełnia/. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają ww. warunki udziału w postępowaniu, jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1.2. tj. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane dotyczące przebudowy lub budowy dróg, każda o wartości brutto nie mniejszej niż 500.000 PLN. Znaczenie niniejszego warunku 100%. Zamawiający przyzna maksymalną ilość punktów (100 pkt) Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu i przedstawi w wykazie, o którym mowa w pkt. 8 ppkt 8.6. największą liczbę robót wskazanych w ww. warunku. Punkty w odniesieniu do pozostałych Wykonawców zostaną wyliczone ze wzoru: D = liczba robót/ największa liczba robót x 100 x 100%. W toku oceny wniosków Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku. 7. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, jest mniejsza niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu, Zamawiający zaprasza do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia należy złożyć wraz z oświadczeniami i dokumentami: 8.1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Pzp; 8.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8.3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8.4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8.5.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 8.6. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 8.7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 8.8. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 8.9. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 8 ppkt 8.1., 8.2., 8.3., 8.4., 8.5. i 8.9. winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 11. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Wymagany jest oryginał pełnomocnictwa. 12. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 14. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 ppkt 8.2. - 8.9. należy przedłożyć zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 15. Wykonawca zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp nie później niż w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu winien zastrzec, że nie mogą być udostępniane informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zastrzeżone informacje należy złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w oddzielnej wewnętrznej kopercie z napisem - Tajemnica przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.