eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańDostawa pojemników i innych urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Lubań: Dostawa pojemników i innych urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 218986 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Lwówecka 8, 59-800 Lubań, woj. dolnośląskie, tel. 075 7222229, 7222329, faks 075 7224633.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiuk.luban.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 100% własności Gminy Miejskiej Lubań.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników i innych urządzeń do gromadzenia odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 1 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,08 m3 w ilości 300 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 określone jest w załączniku nr 7 do SIWZ. 2 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,14 m3 w ilości 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 określone jest w załączniku nr 8 do SIWZ 3 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,24 m3 w ilości 800 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 określone jest w załączniku nr 9 do SIWZ 4 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,77 m3 w ilości 40 szt. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 określone jest w załączniku nr 10 do SIWZ 5 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,06 m3 w ilości 250 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 określone jest w załączniku nr 11 do SIWZ 6 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW NA KOMUNALNE ODPADY ZMIESZANE 0,10 m3 w ilości 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 określone jest w załączniku nr 12 do SIWZ 7 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy dostawy POJEMNIKÓW 1,5 m3 Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA SUROWCE WTÓRNE W ILOŚCI 150 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 określone jest w załączniku nr 13 do SIWZ 8 Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy dostawy kontenerów trójdzielnych na odpady przystosowanych do samochodu ciężarowego z urządzeniem hakowym i bramowym w ilości 6 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 8 określone jest w załączniku nr 14 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej 20% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji: - dla zadania 1- 8 co najmniej jednej dostawy odpowiadającej charakterem dostawie przedmiotu zamówienia określonego dla każdego z wybranego do realizacji zadania, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dostawę przedmiotu zamówienia w ilości jak wyżej. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) wykaz dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku -wiedzy i doświadczenia - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika do SIWZ z podaniem dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , b) dokumenty potwierdzające, że wymieniono w wykazie dostawy zostały wykonane należycie , c) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a) oświadczenie o spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia w.w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o oświadczenie złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Opis i fotografie w tym szczegółowy opis potwierdzający, iż zaproponowany towar w zakresie wybranych przez Wykonawcę zadań od 1-8 odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ sporządzony samodzielnie przez Wykonawcę oraz rysunek - schemat poglądowy lub inne opracowanie przedstawiające towar wraz z jego wymiarami

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgiuk.luban.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu Ul. Lwówecka 8 59-800 Lubań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Lubaniu Ul. Lwówecka 8 59-800 Lubań -Sekretariat-.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.