Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-01
Brzeg: Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu
Numer ogłoszenia: 21887 - 2008; data zamieszczenia: 01.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Brzeskie Centrum Medyczne, ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4446521, fax 077 4446522.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz i utylizacja nieczystości stałych z Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy: wywozu i utylizacji nieczystości stałych z Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem wywóz i utylizację nieczystości stałych (odpady komunalne nie segregowane - kod 20 03 01) oraz dzierżawę pojemników przeznaczonych do gromadzenia nieczystości typ V 2200, szt. 4 oraz typ V 1100, szt. 1. Nieczystości będą odbierane z terenu szpitala przy ul. Mossora w Brzegu (2 stanowiska odbioru) oraz z terenu szpitala przy ul. Nysańskiej w Brzegu (1 stanowisko odbioru). Ilość nieczystości określono w specyfikacji asortymentowo-cenowej, stanowiącej załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Terminy wywozu nieczystości określono w harmonogramie wywozu nieczystości z BCM Brzeg, który stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Odbiór nieczystości potwierdzany będzie każdorazowo sporządzonym na tę okoliczność protokołem zdawczo-odbiorczym, który będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury za wykonaną usługę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, które wykonawcy muszą dołączyć do oferty. Dokumenty te wyszczególniono w rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Określono w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres stałości cen - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bcmbrzeg.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Brzeskie Centrum Medyczne Dział Zamówień Publicznych i Realizacji Dostaw ul. Mossora 1, tel. 077 4446521, fax 077 4446522 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy przesłać na adres: Brzeskie Centrum Medyczne ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg lub złożyć w sekretariacie Brzeskiego Centrum Medycznego ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Odtworzenie pasa drogowego ul. Hetmana Tarnowskiego po wymianie sieci wodociągowej w ramach remontu ulicy"
- Poprawa stanu zielonej infrastruktury na terenie Gminy Brzeg
- Przebudowa i remont dachu budynku dawnego Gimnazjum Piastowskiego zlokalizowanego na Placu Moniuszki 1 w Brzegu.
- "Dostosowanie budynku PP nr 5 do wymogów przepisów ochrony przeciwpożarowej"- Etap I.
więcej: przetargi w Brzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.