eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stromiec › Zakup i dostawa mebli dla Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Stromiec: Zakup i dostawa mebli dla Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu
Numer ogłoszenia: 218878 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu , Niedabyl 36A, 26-804 Stromiec, woj. mazowieckie, tel. 0-48 619 10 28, faks 0-48 619 10 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terenowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli dla Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - meble biurowe 1) Szafka kuchenna z blatem - 2 szt. 2) Szafka pod zlewozmywak - 1 szt. 3) Stół kuchenny - 1 szt. 4) Krzesło kuchenne - 3 szt. 5) Stolik do jadalni - 7 szt. 6) Krzesło do jadalni - 30 szt. 7) Szafa do pokoi mieszkalnych (ubraniowa) - 26 szt. 8) Szafka nocne - 72 szt. 9) Szafa biurowa - 2 szt. 10) Komoda - 4 szt. 11) Witryna oszklona - 2 szt. 12) Witryna na książki - 10 szt. 13) Stolik do pokoi mieszkalnych - 27 szt. 14) Stół do sali komputerowej - 5 szt. 15) Krzesło do pokoi mieszkalnych - 72 szt. 16) Krzesło do sali terapeutycznej - 20 szt. 17) Krzesło obrotowe - 5 szt. 18) Kanapa 3-osobowa - 2 szt. 19) Fotel-komplet do kanap - 4 szt. 20) Szafka pod komputer - 5 szt. 21) Biurko lekarskie - 1 szt. Część 2 - meble metalowe 1) Szafa na leki - 1 szt. 2) Szafa do pralni - 10 szt. 3) Szafka BHP dla pracowników - 16 szt. 4) Szafa kartoteczna - 1 szt. Przedmiot zamówienia obejmuje transport do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i wniesienie mebli do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia nie obejmuje montażu mebli. Oferowany sprzęt musi być nowy, nieużywany. Na oferowane meble Wykonawca udzieli gwarancji na okres 60-ciu miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.32.10-1, 39.14.33.10-2, 39.14.13.00-5, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.14.31.10-0, 39.14.31.22-7, 39.12.20.00-3, 33.19.23.00-5, 39.13.22.00-8, 39.14.13.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie są wymagane

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. Zmiana postanowień umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialobrzegipowiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu; 26-804 Niedabyl Gm. Stromiec, Niedabyl 36A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Niedabylu - sekretariat; 26-804 Niedabyl Gm. Stromiec, Niedabyl 36A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DOFINANSOWANIE PROJEKTU ROZBUDOWA I MODERNZACJA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W NIEDABYLU WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO W RAMACH PRIORYTETU VII TWORZENIE I POPRAWA WARUNKÓW DLA ROZWOJU KAPITAŁU LUDZKIEGO DZIAŁANIA 7.3. INFRASTRUKTURA SŁUŻĄCA POMOCY SPOŁECZNEJ REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o Szafka kuchenna z blatem - 2 szt. o Szafka pod zlewozmywak - 1 szt. o Stół kuchenny - 1 szt. o Krzesło kuchenne - 3 szt. o Stolik do jadalni - 7 szt. o Krzesło do jadalni - 30 szt. o Szafa do pokoi mieszkalnych (ubraniowa) - 26 szt. o Szafka nocne - 72 szt. o Szafa biurowa - 2 szt. o Komoda - 4 szt. o Witryna oszklona - 2 szt. o Witryna na książki - 10 szt. o Stolik do pokoi mieszkalnych - 27 szt. o Stół do sali komputerowej - 5 szt. o Krzesło do pokoi mieszkalnych - 72 szt. o Krzesło do sali terapeutycznej - 20 szt. o Krzesło obrotowe - 5 szt. o Kanapa 3-osobowa - 2 szt. o Fotel-komplet do kanap - 4 szt. o Szafka pod komputer - 5 szt. o Biurko lekarskie - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.14.32.10-1, 39.14.33.10-2, 39.14.13.00-5, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8, 39.14.31.10-0, 39.14.31.22-7, 39.12.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: o Szafa na leki - 1 szt. o Szafa do pralni - 10 szt. o Szafka BHP dla pracowników - 16 szt. Szafa kartoteczna - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.23.00-5, 39.13.22.00-8, 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.