eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyńdostawa probówko-strzykawek i i igieł



Ogłoszenie z dnia 2007-11-12

Golub-Dobrzyń: dostawa probówko-strzykawek i i igieł
Numer ogłoszenia: 218843 - 2007; data zamieszczenia: 12.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Inspekcja Weterynaryjna - Powiatowy Inspektorat Weterynarii, Szosa Rypińska 19, 87-400 Golub-Dobrzyń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6832887, fax 056 6832887.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa probówko-strzykawek i i igieł.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie podzielone na dwa zadania 1. probówko-strzykawki 2. igły

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wykonawca musi spełniać warunki wymagane w art. 22 ust.1 oraz nie może być wykluczony na podstawie art. 24 ust.1 i 2
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis właściwego rejestru, dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/ pełnomocnictw osób składających ofertę, aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziałuZUS lub KRUS, oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy Pzp, oświadczenie wykonawcy o dopuszczeniu oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu na terenie RP

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bydgoszczwiw.neostrada.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Inspektorat Weterynarii 87-400 Golub-Dobrzyń ul. Szosa Rypińska 19.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: zamawiający nie przewiduje dialogu konkurencyjnego

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego- sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: probówko-strzykawki.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówko-strzykawki.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.20.00.00-3.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: igły.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igły.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.