eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-06

Katowice: Usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą
Numer ogłoszenia: 218740 - 2013; data zamieszczenia: 06.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą, zgodnie z opisem zawartym w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znajdującym się w Załączniku nr 5 do siwz stanowiącym równocześnie Załącznik do wzoru umowy. 2. Szczegółowe uregulowania, co do warunków realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 dla zakresów od I do VII, Załącznik nr 3 dla zakresów VIII i IX i Załącznik nr 4 dla zakresu X, do siwz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Niewykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zakres od I do VII i X: Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Niewykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie. Zakres VIII i IX: Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej 2 usługi, z których każda obejmowała swoim zakresem druk wraz z opracowaniem lub wykonaniem projektu graficznego o wartości nie mniejszej niż: - zakres VIII: 5 500,00 zł brutto każda, - zakres IX: 10 500,00 zł brutto każda. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.1). Niewykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Niewykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Niewykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Niewykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ww. warunek spełniają łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzały łączne spełnianie warunków o których mowa w pkt III.3). Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt III.4.2) i pkt III.4.4) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 3. Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Kancelaria Ogólna p. 164, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dot. Zakresu VIII i IX: W odniesieniu do pkt III.4.1) Zamawiający precyzuje odpowiednio do przedmiotowego zamówienia, że w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 1c do formularza ofertowego), oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - dot. warunku, o którym mowa w pkt III.3.2); Uwaga: Pod pojęciem głównych usług Zamawiający rozumie usługi wskazane w wykazie, niezbędne do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia opisanego w pkt III.3.2). 2. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt III.4.2). Niewykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. Ww. warunek każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 3. Dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o których mowa w pkt IV.4.16) ppkt 1a) są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt pkt IV.4.16) ppkt 3a). 4. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt IV.4.16) ppkt 1a), zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt IV.4.16) ppkt 3. 5. W niniejszym postępowaniu Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa w pkt IV.4.16) ppkt 3a) może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 6. Termin wykonania zamówienia wynosi: - Zakres I do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy; - Zakres II i III do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy; - Zakres IV do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy; - Zakres od V do VII od dnia zawarcia umowy do dnia 18.10.2013 r.; - Zakres VIII i IX do 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. - Zakres X od dnia zawarcia umowy do dnia 15.08.2013 r. 7. Finansowanie zamówienia: - Przedmiot zamówienia w zakresie od I do IV będzie finansowany przez Unię Europejską w ramach projektu: Województwo Śląskie 2013: funkcjonowanie RPK, informacja, promocja i udział w ocenie wniosków współfinansowanego w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz w 15% ze środków budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007-2013. - Przedmiot zamówienia w zakresie VIII i IX będzie finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. - Przedmiot zamówienia w zakresie X będzie współfinansowany przez Unię Europejską w ramach projektu Zarządzanie, wdrażanie i monitorowanie Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego (III edycja) ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytetu VIII, Poddziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Notes, bloczek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą notesów, bloczków w ilości 400 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kalendarz książkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą kalendarzy książkowych w ilości 200 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kalendarz kieszonkowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą kalendarzy kieszonkowych w ilości 200 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Torba papierowa (eko).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą toreb papierowych (eko) w ilości 400 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Teczka ofertowa z gumką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą teczek ofertowych z gumką w ilości 500 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kalendarz biurowy ścienny, trójdzielny na 2014 r.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą kalendarzy biurowych ściennych, trójdzielnych na 2014 r. w ilości 500 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Notatnik (blok A-5).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą notatników (blok A-5) w ilości 500 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Okładki na zaproszenia; Teczki kartonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą okładek na zaproszenia w ilości 3000 sztuk oraz teczek kartonowych w ilości 1500 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Torba papierowa mała; Torba papierowa duża.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą toreb papierowych małych w ilości 5000 sztuk oraz toreb papierowych dużych w ilości 1000 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 1) RSI Woj. Śl. na lata 2013 - 2020 w języku polskim; 2) Regionalna Strategia Innowacji Woj. Śl. na lata 2013 - 2020 w języku angielskim; 3) Broszura inform. zarysu ogólnego RSI Woj. Śl. na lata 2013 - 2020; 4) Broszura inform. zarysu ogólnego Programu Rozwoju Technologii Woj. Śl. na lata 2010 - 2020 dla Jednostek Samorządu Terytorialnego; 5) Broszura inform. zarysu ogólnego Programu Rozwoju Technologii Woj. Śl. na lata 2010 -2020 dla sektora przedsiębiorców.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa drukowania wraz z opracowaniem projektów graficznych i dostawą następujących publikacji/broszur: 1) Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego na lata 2013 - 2020 w języku polskim w nakładzie 600 egzemplarzy; 2) Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego na lata 2013 - 2020 w języku angielskim w nakładzie 400 egzemplarzy; 3) Broszury informacyjnej zarysu ogólnego Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego na lata 2013 - 2020 w nakładzie 1000 egzemplarzy; 4) Broszury informacyjnej zarysu ogólnego Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2010 - 2020 dla Jednostek Samorządu Terytorialnego w nakładzie 1000 egzemplarzy; 5) Broszury informacyjnej zarysu ogólnego Programu Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2010 - 2020 dla sektora przedsiębiorców w nakładzie 1000 egzemplarzy, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9, 79.80.00.00-2, 79.81.00.00-5, 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.