Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-12
Zgierz: DOSTAWA NARZĘDZI I SPRZĘTU WARSZTATOWEGO nr sprawy 100/ZP/12
Numer ogłoszenia: 218601 - 2012; data zamieszczenia: 12.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 2573 , ul. Konstantynowska 85, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 750 20 98, faks 42 750 21 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.przetargi.army.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA NARZĘDZI I SPRZĘTU WARSZTATOWEGO nr sprawy 100/ZP/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (nr sprawy 100/ZP/12) dostawa narzędzi, przyrządów warsztatowych ogólnego zastosowania, sprzętu warsztatowego i pomocniczego, elektronarzędzi, narzędzi pneumatycznych, akcesoriów warsztatowych do Jednostki Wojskowej 2573 w Zgierzu , zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.10.00-4, 42.65.20.00-1, 42.41.34.00-8, 43.80.00.00-1, 44.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w zakresie doświadczenia - wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawę narzędzi i sprzętu warsztatowego o wartości minimum 80% złożonej przez niego oferty ( dot. zad. nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5), - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie - dokument lub dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw ( referencje ) w liczbie odpowiadającej postawionemu warunkowi udziału w postępowaniu - wg wzoru wykazu dostaw załącznik nr 5 do SIWZ .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.army.mil.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Jednostka Wojskowa Nr 2573 Zgierz, przy ul. Konstantynowskiej 85, 95 - 100 Zgierz w Kancelarii jawnej (budynek Nr 2, I piętro, pomieszczenie Nr114).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wózki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: narzędzia i przyrządy warsztatowe ogólnego zastosowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt ogólno warsztatowy i pomocniczy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: elektro-narzędzia, narzędzia pneumatyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.65.20.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: sprzęt ogólno warsztatowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załaczniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: złączki, smarowniczki oraz urządzenia pomocnicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1, 42.41.34.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: opaski metalowe(zaciskowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.10.00.00-1, 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Zakup rozwiązań IT w ramach zadania pn.: "Modernizacja oddz zabieg onkolog wraz z rozbud bloku operacyjnego i zakupem sprzęt med w WSS w Zgierzu" realiz w ramach KPO i Zwiększania Odporności: dogrywka
- 112/ZP/25 - DOSTAWA OGUMIENIA
- Wykonanie uproszczonych planów urządzenia lasu (UPUL) oraz inwentaryzacji stanu lasu (ISL) dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa dla gmin (...) położonych na terenie powiatu zgierskiego"
- USŁUGA CZYSZCZENIA SEPARATORÓW, OSADNIKÓW I INNYCH URZĄDZEŃ SOZOTECHNICZNYCH ORAZ MECHANICZNE I CIŚNIENIOWE CZYSZCZENIE SIECI KANALIZACYJNYCH
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY ZGIERZ W LATACH 2026 - 2028.
- USŁUGA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE MEDYCYNY PRACY, ORZECZNICTWA ORAZ BADAŃ PROFILAKTYCZNYCH (WSTĘPNYCH, OKRESOWYCH I KONTROLNYCH) ORAZ DYSPANSERYZACJI ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH I PRACOWNIKÓW RON
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie międzyszkolnych pracowni w narzędzia do realizacji kształcenia zawodowego z podziałem na poszczególne części zamówienia
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni samochodowej Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych im. kpt. hm. Andrzeja Romockiego "Morro" w Barlinku
- Doposażenie pracowni szkolnych w ramach projektu "Edukacja zawodowa w Zespole Szkół Leśnych i Ekologicznych w Brynku" - 5 części
- Dostawa sprzętu do modelarni
- "Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026."
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju
więcej: Podnośniki mechaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





